Corridorweg 2
5375KT Reek
‭(06) 51 42 52 13‬

9,1

Rina Reinders beoordeelde op 2019-04-07

Mijn bestelling is correct, goed verpakt en zonder vertraging geleverd.

Corinne beoordeelde op 2019-03-21

Fijne assortiment en goede prijzen. Snelle levering, maar vooral ook een goede service. Van een product waar een klein defect aan was, werd binnen een dag een goede opgestuurd. Snelle reactie van de webshop, dus al met al zeer tevreden!

karin rijckmans beoordeelde op 2019-03-15

Alles liep correct zoals het hoort, voor herhaling vatbaar.

C OOFT beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering. Mooi product en zeer scherpe prijs!

Sabrina Fonteyne beoordeelde op 2019-03-14

Vlugge bediening

Alfons Reynders beoordeelde op 2019-03-12

VLUG GEHOLPEN EN SNEL ONTVANGEN
RAF

Jo Veulemans beoordeelde op 2019-03-11

zeer snel en juist geleverd

Mia Laurentzen beoordeelde op 2019-03-07

Het is een heel mooie aanbieding van de kokosolie alleen jammer dat de ik nu 2 liter kokosolie heb die in juni over de datum gaan.

Vandaar de aanbieding natuurlijk, het addertje onder het gras.

yvonne mur beoordeelde op 2019-03-05

het was ongelooflijk.....zaterdag besteld, maandag in huis!

Eleonore Wolters beoordeelde op 2019-03-05

Mooie aanbieding, supersnelle levering en prima ingepakt.
Zeer aan te bevelen

Juanita Bensly beoordeelde op 2019-02-19

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen en kan niemand bereiken

Beatrice Deweer beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering ! Bedankt !

Sanne Pater beoordeelde op 2019-01-28

Supersnelle levering. Netjes verpakt

O.H. van de Water beoordeelde op 2019-01-24

2 grote potten kokosolie gekocht, 2e 50% korting, poten zijn echter maar tot juni 2019 houdbaar, wat inhoud dat ik de 2e pot waarschijnlijk weg kan gooien omdat ik het niet heel vaak gebruik,normaal bij kokosolie 1 1/2 tot 2 jaar , hier een mail over gestuurd, niet een antwoord gekregen.

Reactie van Improve Your Health:
Beste meneer/mevrouw Van de Water,

Wat vervelend dat u geen antwoord heeft gehad van onze klantenservice, ik heb alles voor u nagezocht maar we hebben geen mail van u ontvangen. Onze excuses hiervoor, we vinden onze klantenservice namelijk juist erg belangrijk. Voor wat betreft uw opmerking over de houdbaarheid van de kokosolie: tot de T.H.T. datum duurt het nog een half jaar, en de potten zijn natuurlijk niet voor niks met zo'n grote korting. Maar ik begrijp dat 2 liter kokosolie veel is om in een half jaar op te maken. Gelukkig is de datum op de pot de T.H.T. datum, dat betekent Tenminste Houdbaar Tot en het verwijst naar de datum tot wanneer de fabrikant de kwaliteit van het product absoluut garandeert. Het vermelden van die datum op een verpakking is verplicht en is standaard 2 jaar na productie. Het wil NIET zeggen dat het product daarna niet meer te gebruiken is. Zeker in het geval van kokosolie kunt u het product na die datum met een gerust hart gebruiken. Onze kokosolie is van de allerbeste kwaliteit, u hoeft het dus zeker niet weg te gooien.

Ik hoop uw vragen zo te hebben beantwoord en wens u nog veel plezier van de kokosolie!

Met gezonde groet,

Janneke van Improve Your Health

Marko beoordeelde op 2019-01-08

Snel en goedkoop

Michelle Merkx beoordeelde op 2019-01-03

Ik had Aleppo zeep besteld tussen kerst en oud en nieuw en het was er al de volgende dag! Goede producten en snelle levering, ik ga hier vaker bestellen.

Sali Elias beoordeelde op 2019-01-01

Super snelle levering.

Was 1ste keer bestellen voor mij en ga het zeker vaker doen bij deze webwinkel.

Jacqueline Ohello beoordeelde op 2018-12-27

Snel bezorgd, en dat op 24 december;-). Ook accurate emailwisseling nav vraag inzake gebruik van het product.

Morgan beoordeelde op 2018-12-18

Laat besteld en toch de volgende dag binnen.

Producten (3 verschillende good bloom lip colors) vielen wel wat tegen. De kleuren dekken niet goed en zijn niet zo goed zichtbaar. En de smaak (maar dat is persoonlijk) is ook niet altijd even lekker.

Dus op zich goede shop, maar deze lip colors ga ik niet meer bestellen.

Lous Zurcher beoordeelde op 2018-11-27

Snelle, probleemloze levering