Slaperdijkweg 116
2026BL Haarlem

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Hans beoordeelde op 2018-06-15

Goed en vriendelijk telefonisch advies. Snelle levering. Werkt prima!

Ad van de Pas beoordeelde op 2018-06-08

Ik zou graag een zeer positieve ervaring willen weergeven ware het niet dat ik nog niet in de gelegenheid was om dat te ervaren. Reden Ik heb het door mij bestelde product nog niet ontvangen, maar ik heb er alle vertrouwen inzat dat wel goed komt. Het product blijkt ,volgens berichtgeving, onderweg te zijn. Inmiddels is de bestelling keurig per post afgeleverd. Ik ben helemaal tevreden.

H.J. van Rens beoordeelde op 2018-06-07

Prima telefonische uitleg over het gebruik van de door mij bestelde lijm

W.Harmsen beoordeelde op 2018-06-07

Ben heel tevreden, werd na korte tijd dat ik had gebeld terug gebeld over een artikel en werd goed uit gelegd hoe en wat betreffende het product, tevens kreeg ik een goed advies en de mocht er iets zijn akn ik altijd bellen.
Mijn ervaring geweldig

Oudbier beoordeelde op 2018-06-07

Zeer snelle levering. Uitstekende lijm voor een prijs die daar bij past.

Aar nooijen beoordeelde op 2018-06-06

Heel tevreden had fout gemaakt by bestelling na e-mail werd het geld meteen retour gestort groetjes janus

Peter Kreuk beoordeelde op 2018-06-04

Snelle levering en uniek zijn de lijmen.

Rudy beoordeelde op 2018-06-04

Snelle levering. Goede communicatie over de voortgang van de bestelling. Prima site. Heldere uitleg over de werking van de producten.

P vd laar beoordeelde op 2018-06-01

Heldere site geen poespas

J.M. Gilhuis beoordeelde op 2018-06-01

In eeen woord: CHAPEAU !!!

Mja manni beoordeelde op 2018-05-30

Alles wat men ervan verteld klopt.
Deze lijm gebruik ik nu al 6 jaar en ik heb nog nooit iets nogmaals moeten verlijmen.
Laatst gebeld voor inlichtingen en men gaf goed advies en geen verkooppraatjes. Dit product reclameerd zichzelf.

Hanneke beoordeelde op 2018-05-25

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Frans beoordeelde op 2018-05-21

Op de site wordt vermeld dat alle materialen uit lim uit een tube verlijmd kunnen worden. Dat is verwarrend want vor sommige producten heb je meerderecproducten nodig oa reiniger etc. Beter isaan te geven voor welke producten altijd een hulpstoffen gebruikt moet worden.

GH van Veenhuizen beoordeelde op 2018-05-20

Uitstekend afgehandeld

J vlaanderen beoordeelde op 2018-05-18

Bennie Oude Lansink beoordeelde op 2018-05-17

goede lijm lang houdbaar. gebruik het nu drie jaar doe ongeveer een jaar met een potje.

John van bochove beoordeelde op 2018-05-16

Snel in huis!

R Knol beoordeelde op 2018-05-13

Repair set gekocht met vulling. Voor zwembadzandfilter.
gekocht met . `s morgens bij aanzetten-inpulsstoot van 1,1 bar- nog geringe lekkage

Bert Breedijk beoordeelde op 2018-05-10

Na zeer goed telefonisch advies. Een set industrielijm besteld.
Na suppersnelle levering het in 7 stukken gebroken bumperhoekstuk aan elkaar gelijmd.
Alles weer 100 % nu alleen nog schuren en spuiten.
De lijm werkt echt snel en geeft een supper sterke verbinding.
Kortom: Boven verwachting.

L.Benjamins beoordeelde op 2018-05-09

Het aanbrengen ging makkelijk en het resultaat is goed. Ik ben tevereden.