Slaperdijkweg 116
2026BL Haarlem

Paul Rombout beoordeelde op 2018-10-15

Service prima en snelle levering.
De lijm is een goed product dus zeer tevreden over.

Wobbe beoordeelde op 2018-10-12

Super lijm. Snel ensterk

J.J.Gorissen beoordeelde op 2018-10-07

Snelle levering. Aflevermoment was echter verrassing. Geen track&strafeis code ontvangen.

Henry Weenink beoordeelde op 2018-10-05

zeer snelle levering, eerst kontact gehad wat ik het beste kon nemen, net gelijmd zit nu al vast.

roel bosman beoordeelde op 2018-10-04

sins ik uw product gebruik en dat is al een aantal jaren geleden op de jaarmarkt in barneveld wil ik geen andere lijm meer gebruiken het is super goede lijm en ben blij dat ik dat ook zoo kan bestelolen nogmaals dank voor UW goede prpduct en tot de volgende bestelling u hoort van mij vr gr roel.roely@ kpn.planet.nl

A Beezemer beoordeelde op 2018-10-04

echt 123 vast zeer goede lijm

R.Mannl beoordeelde op 2018-09-26

Gewoon snel en duidelijk antwoord op je vragen, en de volgende dag je bestelling netjes in huis.

LM Lagendijk beoordeelde op 2018-09-24

Correcte zending. Alleen geschreven adressinger niet geheel correct

Ben gielen beoordeelde op 2018-09-22

Goede website. Snelle levering. Zeer goede updates via mail

J.Kingma beoordeelde op 2018-09-22

Beter dan de lijm uit de DHZ zaken. Wel erg duur!
JK

Ivan beoordeelde op 2018-09-22

Kwaliteits product en uitstekende service!

Frank beoordeelde op 2018-09-21

Snel terug gebeld en klacht is prima afgehandeld. Volgende dag had ik het vervangende product al in huis.

henry beoordeelde op 2018-09-20

snel bezorgd, binnen een dag in huis

Fons beoordeelde op 2018-09-16

Gewoon super vlot 👍

P de Groot van Ronckensteijn beoordeelde op 2018-09-15

duidelijke website, snelle levering, geen gedoe

D.Aveskamp beoordeelde op 2018-09-12

prina...werd alleen niet doorgelinkt naar de betaalpagina vd bank. bestelling ging wel door en kreeg keurig mailtje dat er waarschijnlijk iets mis was gegaan. ondanks dat ik nog niet betaald had is de bestelling gewoon afgezonden. prettig geregeld.

Henny beoordeelde op 2018-09-09

De emails werden heel snel beantwoord.Telefonisch contact was heel prettig.Artikel besteld :vandaag besteld morgen in huis.Hele goede service.

m.de haan beoordeelde op 2018-09-06

ik heb mijn bril er mee gelijmd en het hechte meteen

geerten Van der kroon beoordeelde op 2018-09-05

Supper lijm waar ik alles mee gemaakt krijg.

Nelleke beoordeelde op 2018-08-31

Hele fijne en hele sterke lijm!