Slaperdijkweg 116
2026BL Haarlem

J. Snoeren beoordeelde op 2019-08-12

De lijm kan prima gedoseerd worden aangebracht. Hard meteen uit waardoor men niet hoeft te klemmen en bij moeilijke objecten direct een verbinding ontstaat. Prima product!!

Karel Geyer beoordeelde op 2019-08-10

Kon de site snel vinden. Bestellen was geen probleem. Levering: prompt! Dus eenvoudig en effectief.

Marcus van der Kraan beoordeelde op 2019-08-07

Erg tevreden. De site is prettig navigeren en het bestellen, betalen en verdere afhandeling zoals de snelle levering is top !
En niet onbelangrijk, PASCO : LIJMT !!!

Roy beoordeelde op 2019-08-07

Snelle levering en product is echt super ben echt verbaasd hoe sterk de verbinding is geworden.

Henk beoordeelde op 2019-08-06

Alles uitstekend geregeld. Keurig en op tijd bezorgd.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een prima keus.

Annie beoordeelde op 2019-07-20

Geweldige lijm.maakt alles weer perfect

Hans Rijkeboer beoordeelde op 2019-07-20

Webshop goed en duidelijk. Bezorging goed.

wim Stijnen beoordeelde op 2019-07-15

Wat beloofd wordt doet ook de lijm. Een zeer goed product!!

Ruud Haver beoordeelde op 2019-07-10

Het gebruik van de door mij gekochte lijm pakte precies uit als door u beschreven, fantastisch! Ik had de vortex werpbal al afgeschreven omdat ik dacht dat die niet meer gelijmd kon worden, het tegendeel was waar.

Mcopal beoordeelde op 2019-07-09

Prima

Chris beoordeelde op 2019-07-08

Goed

Klaas Blauw beoordeelde op 2019-07-07

Ik heb een spuitlans van de hogedrukmachine gerepareerd, maar moet hem nog even testen. De verwachting is hoog, dan weet ik meer.
20 juli 2019, de reparatie set is prima en de sterkte ook super, goed product. Groetjes Klaas.

Dave beoordeelde op 2019-07-06

Goed advies! Denkt mee en vriendelijk. Kwaliteitsproduct.

A. van Wijk beoordeelde op 2019-07-02

We hebben Pasco Duo Power 2 componentenlijm 25 gr. gebruikt voor het lijmen van een afgebroken hoek op een muur. De lijm werkte erg goed !
De lijm was niet te dik, trok er niet in en was een paar minuten goed verwerkbaar. Erg fijn!
We gaan nog meer van deze lijm gebruiken. 😉
De service van deze webwinkel is uitstekend. Telefonisch een goed advies gekregen en een zeer snelle verzending. Top!

Eric Kranenburg beoordeelde op 2019-07-02

ben niet helemaal tevreden met de kracht van de lijm, bleek dat sommige kunt stoffen niet zo goed pakken wordt opgelost met vulmiddel zeer goede aanbeveling moet echt gezegd worden overige gelijmde rzeer goede resultaten

Marco beoordeelde op 2019-07-01

in het weekend besteld en op zondag verstuurd. Dit was de 2e bestelling en ook deze keer snel uitgeleverd.

H.Veldkamp beoordeelde op 2019-06-30

Hetgeen wat ik er mee heb gelijmd zit muurvast dus een dikke 10

André Streng beoordeelde op 2019-06-29

Ook voor een zeer kleine bestelling is de service uitstekend. Snelle correcte levering!

Mike beoordeelde op 2019-06-20

Snelle verzending en het gevraagde lege flesje werd ook meegestuurd. Nu kon ik het restje lijm weer gebruiken.

Remi beoordeelde op 2019-06-19

Goede lijm. Deed waarvoor het was aangeschaft. Helaas geconfronteerd met bijna 7 euro strafporto omdat postnl vond dat het pakket te groot was en dus onvoldoende gefrankeerd.

Reactie van Industrielijm & Meer:
Beste Remi,

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je extra portokosten moet gaan betalen voor je bestelling, deze fout ligt bij Post NL. Het komt weleens voor dat de sorteermachine van Post NL een brievenbus zending als pakketje scant. Onze klantenservice zal contact opnemen om de portokosten te crediteren, excuus voor het ongemak.

PascoFix Nederland