Slaperdijkweg 116
2026BL Haarlem

Remi beoordeelde op 2019-06-19

Goede lijm. Deed waarvoor het was aangeschaft. Helaas geconfronteerd met bijna 7 euro strafporto omdat postnl vond dat het pakket te groot was en dus onvoldoende gefrankeerd.

Piet de graaf beoordeelde op 2019-06-18

Super product en snelle levering. Bestel het zeker vaker

Gr Piet de Graaf

Gerard Verbogt beoordeelde op 2019-06-17

Een zaak van vertrouwen, goede service, snelle levering en prima artikelen

Maria Beckers beoordeelde op 2019-06-16

Zeer goede service. Snelle en correcte bezorging. En de site is duidelijk en goed verzorgd.

Michael B beoordeelde op 2019-06-10

Professional service, product and delivery, web site intuitive, easy to navigate and select product.

A. van Wijk beoordeelde op 2019-06-09

Ik heb telefonisch informatie over het product gevraagd. Daarna heb ik het besteld. Prima geholpen aan de telefoon en erg snel heb ik het pakketje via de post ontvangen. Erg bedankt voor de goede service!

N.H.IJ. beoordeelde op 2019-06-09

Correct en snel

A.Bezembinder beoordeelde op 2019-06-04

Iedereen beloofd van alles,maar achteraf valt het altijd tegen.
Maar deze lijm overtreft alle verwachtingen.

Rhm beoordeelde op 2019-06-03

Perfecte levering

Jeroen koopmeiners beoordeelde op 2019-06-01

Prima side om de keuze te maken , snelle levering ๐Ÿ‘

Hans Dekker beoordeelde op 2019-05-31

Zeer snelle levering van bestelling ,het product doet werkelijk wat ze beloven in de beschrijving Uitstekend.

MGV beoordeelde op 2019-05-28

Uistekende voorlichting en prachtig resultaat met de UV-lijm

M.Stamsnijder beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering. Prima dus

John Verhagen beoordeelde op 2019-05-27

Nette en snelle service. Factuur via mail ontvangen en pakketje conform afspraak snel ontvangen. Top.

C. Geense beoordeelde op 2019-05-26

Snel geleverd, nooit geweten dat er zulke goeie seconden lijm bestond. Beter dan die lijm die je overal kunt kopen.
Moest een 1 mm dun messing onderdeel op een stukje staal vast maken. Liefst nog een beetje onzichtbaar.
Perfect !!! en muurvast.

belinda van Peer beoordeelde op 2019-05-25

Linda Rijbroek beoordeelde op 2019-05-22

Pascofix industrielijm en vijfdelige doseerset
Heel goed product, doet wat het zegt. Na ingesproken bericht teruggebeld. Toen ik later nog vragen had over het gebruik van het product zeer klantvriendelijk te woord gestaan! ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

john guis beoordeelde op 2019-05-18

het duurde 4 dagen voordat de post nl het bezorgt had maar de lijm was super mijn pvc lekkage was gelukkig opgelost het pvc was ooit gemaakt in calafornia een Vita Spa circa 15 jaar geleden dus onderdelen is een probleem ,gelukkig is het tot nu toe opgelost.

Hans beoordeelde op 2019-05-15

Prima!

Hans Dekker beoordeelde op 2019-05-14

Zeer snelle levering van de producten ,de producten voldoen ruimschoots aan de beschrijving en en de veronderstelde mechanische eigenschappen. Waar voor je geld.