Energieweg 26
4906CG Oosterhout

Marijn beoordeelde op 2019-07-16

Zeer tevreden, snel en direct contact. Materiaal heeft een scherpe prijs

Bouwbedrijf De Bruin Putten beoordeelde op 2019-07-16

Geheel tevreden
goed en snel uitgeleverd

Jan Bastiaan beoordeelde op 2019-07-09

Eenvoudig te bestellen en snelle reactie op vragen via mail.

Snel geleverd en in een keer kompleet

Kreuk beoordeelde op 2019-07-02

Prima aankoop grote keuze en netjes en vlot geleverd volgens afspraak mochten we hier op dit gebied nog iets van nodig hebben dan zullen we zeker weer zaken doen

Roubos beoordeelde op 2019-05-04

Bij de bestelling was duidelijk aangegeven wat de eventuele levertijd zou kunnen zijn, toch bleek dit veel korter. Goede communicatie, product precies zoals beschreven

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Bedankt voor de lovende woorden.
Hopelijk tot een volgende keer.

Jos beoordeelde op 2019-04-18

Bestelling op afgesproken datum keurig ontvangen. Producten uitzoeken, bestellen en betalen zijn eenvoudig.

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Fijn dat u tevreden bent met de gang van zaken.
Hopelijk tot een volgende keer.

Ron beoordeelde op 2019-04-17

Prettig en snelle afhandeling van de bestelling.
Voldoende keuze en diversiteit in isolatieproducten.

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Dank u wel voor het vertrouwen en hopelijk tot ziens.

VariaVastgoed BV beoordeelde op 2018-12-24

Zeer vriendelijke en behulpzame website! Denken ik oplossingen in plaats van problemen!!

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Bedankt voor het vertrouwen en hopelijk kunnen wij u de volgende keer weer van dienst zijn.

Rene beoordeelde op 2018-12-21

Uitstekende service en levering!

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Dank voor het vertrouwen, en hopelijk tot ziens

J. Sok beoordeelde op 2018-11-19

Als zzp'er toch maar eens de gok genomen om via een webshop te bestellen. Scherp qua prijs maar gelukkig niks in te hoeven leveren op het gebied van service. Heel tevreden over de gang van zaken, en wat ze zeggen klopt! Netjes op locatie geleverd waardoor ik het niet zelf nog een keer hoef te vervoeren. Mooie vlotte afwikkeling en kwaliteit van het materiaal zoals het hoort.

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Dank voor het vertrouwen, en fijn om te zien dat we u online al vaker hebben mogen begroeten.

Herbert Schermerhorn beoordeelde op 2018-11-18

Voor een te storten betonvloer in onze berging was ik op zoek naar Enertherm KR ALU PIR Isolatieplaat. Isolatiewereld.nl was een van de weinigen die dat in het assortiment had en ook voor een aantrekkelijke prijs. Telefonisch contact gezocht en dat liep zeer prettig. Antwoord op vragen via mail kwamen altijd zeer snel. Ondanks dat ik geen standaard bestelling had heeft eigenaar Eric zijn best gedaan om toch (af fabriek) te laten leveren. Dat is gelukt: spullen waren er uiteindelijk eerder dan oorspronkelijk afgesproken en in prima conditie. Top!

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Fijn dat u tevreden bent met de service, en dat we een passende oplossing hebben weten te vinden.
Succes met uw vloer en hopelijk tot ziens.

H. Smit beoordeelde op 2018-11-16

Snelle correcte levering. Zelfs 's avonds nog respons gekregen op een vraag. Goedkoper heb ik het niet kunnen vinden dus zeker een tevreden klant en bestel er de volgende keer zeker weer!

Reactie van Isolatiewereld.nl:
Dank voor uw positieve recensie, en hopelijk tot ziens.