Isolatiewereld.nl

Isolatiewereld.nl

De wereld aan isolatiematerialen.
Uitgebreid assortiment EPS, PIR, XPS, Neopor, Glaswol & Steenwol in zowel standaardmaten als maatwerk, Daarnaast leverancier van het ICF Bouwsysteem met EPS Bouwblokken en Vloerelementen.

Lidmaatschap per 30-04-2022 stopgezet

9,4

• Peter Vos
    Review voor Isolatiewereld.nl

Echt goedkoop en een heel groot assortiment. Daarnaast weten ze veel en zijn ze goed bereikbaar op de app en chat.

• JB Hekwerken BV
    Review voor Isolatiewereld.nl

Correcte levering en keurige communicatie

• Dion
    Review voor Isolatiewereld.nl

Fijne samen werking en het juist nakomen van de levertijden. Goede communicatie.

• Rudi Fontijne
    Review voor Isolatiewereld.nl

Klantvriendelijk, behulpzaam en zelfs bij leverancier op kunnen halen vanwege spoed. Super geregeld!

• IngridRenders
    Review voor Isolatiewereld.nl

Prima, duidelijk en goed in prijs

• John reijmers

Goed van afspraken

• Jos de Bruin
    Review voor Isolatiewereld.nl

op tijd geleverd en onbeschadigd

• Tom
    Review voor Isolatiewereld.nl

Levering is aan de straat gelost en is natgeregend!

• Peter Arends
    Review voor Isolatiewereld.nl

Bestelling is correct afgeleverd door vriendelijke en behulpzame chauffeur.

• John Dolman
    Review voor Isolatiewereld.nl

Zeer vriendelijk via telefoon en per mail. snelle levering.

• M.v.A.
    Review voor Isolatiewereld.nl

Denken goed mee naar oplossingen. Hebben veel kennis in huis!

• Marcel en Leen Van den Ende
    Review voor Isolatiewereld.nl

Absoluut niet aan te raden. Vriendelijke service op voorhand maar zodra de bestelling gedaan is / de betaling uitgevoerd is komen ze aandraven met de ergens goed verborgen algemene voorwaarden (vermeld op de website terwijl wij geen bestelling online deden) waarin vermeld staat dat er voor levering met een kooiaap een meerkost te betalen is. Hierdoor een bedrieglijke en vertekende prijs en de geleverde isolatieplaten nu beschadigd door het verplichte manuele lossen.

Antwoord van Isolatiewereld.nl

Beste Marcel,

hartelijk dank dat u onze service als vriendelijk heeft ervaren.

Wij vinden het zeer vervelend dat u ons toch maar 1 ster heeft gegeven. Wij proberen altijd zo transparant mogelijk te communiceren met onze klanten. Onduidelijkheid en problemen tijdens het leveren is voor ons, en onze transporteur nooit wenselijk dus proberen wij dit van te voren zo goed mogelijk kort te sluiten met de klant.
    Bij onze reactie op uw offerte aanvraag hebben wij onze voorwaarden meegestuurd. Deze vindt u onderaan onze email. In onze mailwisseling hebben wij zelfs 2x de voorwaarden meegestuurd.

Uw opmerking dat wij onze algemene voorwaarden goed verbergen vinden wij daarom niet terecht. Zowel op onze site (onder het kopje verzenden&leveren) als in de email hebben wij onze voorwaarden benoemd.

In de email staan de volgende voorwaarden:
    De offerte is 6 weken geldig.
    Zodra wij uw betaling of een betalingsbewijs hebben ontvangen zullen wij de order doorzetten naar de fabriek.
    Zoals vermeld op de website is het levertermijn gemiddeld 4 – 9 werkdagen.
    Bij het afleveren van de bestelling dient altijd iemand aanwezig te zijn die bevoegd is om de bestelling in ontvangt te nemen.
    Indien dit niet het geval is worden alle extra gemaakte kosten doorberekend.
    Het transport is standaard zonder kooi-aap. Tegen een extra vergoeding is het mogelijk met kooi-aap te leveren.
    De transportkosten gelden alleen voor locaties welke bereikbaar zijn voor vrachtwagens. Deze inschatting wordt door onze transporteur gemaakt.
    Onder voorbehoud van fouten.

U bent akkoord gegaan met de offerte waar dit in vermeld stond dus hebben wij transport zonder kooi-aap ingepland omdat u niet anders heeft aangegeven.
    Wij vinden het zeer vervelend dat er problemen zijn ontstaan met lossen, echter hebben wij ons best gedaan u juist te informeren en vinden wij uw opmerking en waardering niet terecht.

Eric

• M. Doe
    Review voor Isolatiewereld.nl

Brede aanbod en keurige levering

• hans
    Review voor Isolatiewereld.nl

goede service, maatwerk zorgvuldig geproduceerd, snel geleverd

• Ard
    Review voor Isolatiewereld.nl

Materiaal goed, zelfs op Koningsdag geleverd!

• Marco
    Review voor Isolatiewereld.nl

Ja zeer tevreden. Afspraken goed nagekomen. Goed product. Telefonisch goed bereikbaar. Helemaal top

• Lonneke
    Review voor Isolatiewereld.nl

Fijne winkel, denken mee in oplossingen en reageren zowel telefonisch als per mail erg snel.

• Mario Onghenae
    Review voor Isolatiewereld.nl

Zeer goede service, een dikke duim

• Michael
    Review voor Isolatiewereld.nl

snelle levering, heel vriendelijk, flexibel

• Richard
    Review voor Isolatiewereld.nl

Duidelijke website en goed geholpen. Met een aantal vragen contact opgenomen en goed geholpen door Eric!