Pekelwerk 38
9663AW Nieuwe Pekela

9,0

KiyOh 5166 9,0

Mike beoordeelde op 2019-08-23

7 weken gewacht op uitlevering van bestelling. De eerste 3 weken niks gehoord, pas na regelmatig aandringen een update gehad.

Uiteindelijk na de 7 weken het wachten opgegeven, dezelfde producten ergens anders besteld, en daar was het na 1 dag binnen. Als je iets niet voor die prijs wilt verkopen, biedt het dan niet aan op je website, of verhoog de prijs. Iemand 7 weken voor niks laten wachten is onacceptabel.

Het enige goede eraan was dat na de beslissing van het annuleren van de bestelling het geld direct teruggestort werd

Ivan Vanmechelen beoordeelde op 2019-07-28

De leveringen zijn steeds correct en zeer snel. Maar van de beloofd punten in het spaarsysteem, als je een review schrijft kwam niets in huis. Ik heb verschillende email naar Junai hierover gezonden, en steeds kwam de belofte om het in orde te brengen. Helaas heb ik uiteindelijk via Webwinkel Keur moeten een klacht neerleggen om mijn gelijk te krijgen. Uiteindelijk heeft men de gespaarde punten toch toegekend, het was ondertussen een bedrag van 40 euro dat ik reeds tegoed had. Dit gespreid over verschillende aankopen, nu bij de laatste aankoop was voor mij de maat vol. Fijn is wat anders.

Noella beoordeelde op 2019-03-22

Zeer betrouwbaar en goede service - de bestelling werd zeer goed verpakt aangeleverd - het bestelde product is perfect in orde .

Zogoed als alles perfect , enkel de leveringstijd duurtijd was 5 dagen , niet s'anderdaags of binnen de drie dagen , waarschijnlijk door ergens een vertraging.
Doch het was de moeite waard om erop te wachten .

Als klant ben ik zeker tevreden !

Eli beoordeelde op 2018-11-22

Immens tevreden. Ik had een groot terrarium besteld en het is snel en goed verpakt aangekomen. Betrouwbare webshop waar ik zeker opnieuw ga bestellen.

Niels beoordeelde op 2018-09-24

Top kwaliteit,

en snel geleverd !

Niels beoordeelde op 2018-09-24

Kwaliteit en snel geleverd !

Top

Maaike Aanraad beoordeelde op 2017-08-17

Producten kunnen soms ietsje beter nog worden omschreven, maar verder een zeer compleet aanbod en goede service. Volgende dag keurig in huis!

Laura beoordeelde op 2017-06-09

Mijn eerste en zeker niet de laatste ervaring! Super dat je tot savonds gewoon kunt bestellen en de volgende dag in huis hebt,dan kan de gewone vrouw die tot 17uur moet werken ook gewoon bestellen en het de volgende dag binnen hebben,echt een plus punt!

Verder alles duidelijk aangegeven ,makkelijk ,snel . Aan rader!

Albert beoordeelde op 2017-06-08

Enige producten besteld voor mijn dieren super snel geleverd.
Na levering nog gebeld voor enige vragen snel en vakkundig aan de telefoon opgelost.

Mehmet beoordeelde op 2016-08-18

Super fijne website! Ik had paar vragen over mijn bestelling werd direct beantwoord. Ik heb advies gekregen voor het meenemen van broedeieren! Super snel en netjes afgeleverd! Echt een aanrader

Yde van Hijum beoordeelde op 2016-04-27

Supersnel geleverd. Vooraf mail met tijdstip van bezorgen. Artikel bevat goed

mac hugers beoordeelde op 2016-04-25

Snelle Levering Echt een aanrader

marinus jansen beoordeelde op 2016-04-25

hoy,alles was perfect de eitjes waren heel goed verpakt .De bestelling binnen een paar dagen in huis

Lennart Te Groen beoordeelde op 2016-04-25

Gewoon goed!

M. Yaras beoordeelde op 2016-04-25

prima service, zeer tevreden

Ronald Pool beoordeelde op 2016-04-24

Het bestelde object kon helaas neit op korte termijn geleverd worden, zoiets kan gebeuren.
Hoe een zaak daar vervolgens mee omgaat maakt het grote verschil en dat was bij Junai uitstekend!
De communciatie was prima en de uiteindelijke oplossing ook, simpelweg een uitstekende service.
Ik zou hier zeker weer bestellen.

HJ Pops beoordeelde op 2016-04-24

Keurig verzorgd,alleen de fijne piepschuim tussen de eieren is een ramp,hele keuken zat eronder,is statisch en kleeft overal aan vast.

Peter Becht beoordeelde op 2016-04-23

Zeer goede prijs/kwaliteit,prima en nette uitleg aan de telefoon, Uitstekende service bij de bestelling,info via de mail en bezorging.
Een echte aanrader om op een vertrouwde manier materialen te bestellen.

JDH vd Velde beoordeelde op 2016-04-23

Prima service snel geleverd

Jos Evers beoordeelde op 2016-04-22

Gewoon zoals het behoort te zijn.
Junai zegt het niet alleen, maar voegt tevens het woord bij de daad.

Tot de volgende keer,

Jos