Molenhoek 13
7933TG Pesse

2016

Jop beoordeelde op 2016-04-29

Ik had een verkeerd product besteld en met iDeal betaald. Dat is per direct in orde gemaakt door Jurod. Dus een uitstekende service.

Danny Visser beoordeelde op 2016-03-30

Kort geleden een RC boot voor mijn zoontje aangeschaft.
Na een aantal keer varen was de accu kapot.
Garantie op een accu is altijd lastig, je moet de accu op de juiste manier behandelen, dit moet de verkoper maar geloven dat je dit gedaan hebt.
Maar firma Jurod heeft mij tegen een kleine vergoeding een nieuwe accu aangeboden.
Complimenten voor de goede service.

Jonathan beoordeelde op 2014-06-16

Correcte shop die tenminste nog meedenkt met de klant.
Ik had een tank besteld en extra kogels. Door mijn eigen fout bleken die kogels niet bij die tank te passen. Ik werd door een medewerker gebeld of de bestelling wel goed was. Na overleg kreeg ik de volgende dag de goeie tank met de juiste kogels.Ga hier vaker kopen

Gerrit beoordeelde op 2014-05-24

Kom regelmatig bij Jurod voor RC Modellen en ben zeer tevreden met de producten die ik afneem en zeer goede garantie

Bert beoordeelde op 2014-05-20

Super RC shop
Veel keuze en volgens mij hebben ze alles op voorraad gezien
de snelle levering

Matthias beoordeelde op 2014-05-20

Super winkel. Vriendelijk aan de telefoon en snelle levering na mijn bestelling
Koop hier zeker weer

Ayleen beoordeelde op 2014-05-20

Ik heb afgelopen maand een Radiografische Buggy bij Jurod.nl gekocht voor mijn zoontje. Er was veel keuze en een snelle levering. Super service! Geen klachten over de buggy en mijn zoontje is er erg blij mee.

2014