Anton Pieckplein 117A

Marc Rademaker beoordeelde op 2019-03-24

Maarten de Cock beoordeelde op 2019-03-20

daan de bruijn beoordeelde op 2019-03-19

Tim Willer beoordeelde op 2019-03-15

Fijne webshop en goede persoonlijke service :). Kom hier zeker vaker koekeloeren.

Arjen Kolfoort beoordeelde op 2019-03-10

F. van der Sleen beoordeelde op 2019-03-07

Egbert Gelderman beoordeelde op 2019-03-05

C.P. van der Ree beoordeelde op 2019-03-05

Wim Koppelman beoordeelde op 2019-03-02

Jan Krikke beoordeelde op 2019-03-02

Goed geadviseerd en snel alles geleverd!

Rob Laarman beoordeelde op 2019-03-02

Doet wat ze moeten doen, snellen levering👍

Ad Schoe beoordeelde op 2019-02-24

Luc Hanssens beoordeelde op 2019-02-12

Zeer vlotte communicatie en snelle levering - TOP !

Bedankt Luc!

Jaimy Van der Vlist beoordeelde op 2019-02-11

Hans Schrauwen beoordeelde op 2019-02-06

Super snelle levering vragen ook geen probleem dus perfect

EA beoordeelde op 2019-01-30

Overzichtelijk online bestellen. Levertijd helaas wel langer (3dgn) dan via andere online spelers (1dag). Voor mij barrière om volgende keer te bestellen. Mocht je dit minder van belang vinden; dan zeker een aanrader.

Reactie van Kamado Express:
Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn, qua leversnelheid, afhankelijk van PostNL. In de dagen dat jij bij ons bestelde had PostNL veel last van het slechte weer (sneeuw). Andere partijen hadden daar waarschijnlijk ook last van gehad. Normaliter leveren wij na 1 dag uit. Bij ons wordt alles het direct uit voorraad verzonden maar dit is een gevalletje overmacht. Onze excuses en we hopen dat je toch weer bij ons besteld in de toekomst.

Samer Alahmed beoordeelde op 2019-01-24

Davy Hoevenaar beoordeelde op 2019-01-22

Goed geholpen! super service!

Dank je wel!

Peter Janssen beoordeelde op 2019-01-19