Anton Pieckplein 117A
5171CV Kaatsheuvel
+31 (0) 416 235010

Chantal De haan beoordeelde op 2018-11-12

Super snelle service. Telefonisch benaderd daar er een probleem was met mijn bestelling. Super gehandeld en geweldige service. Ga er zeker vaker bestellen

Jan Vd kraats beoordeelde op 2018-11-12

Henk van Heerde beoordeelde op 2018-11-09

jim theunis beoordeelde op 2018-11-04

A Morren beoordeelde op 2018-10-29

Alles correct en snel geleverd.

Robert Van Dijk beoordeelde op 2018-10-27

Marjolijn Schuurs beoordeelde op 2018-10-24

Rob ten Hoope beoordeelde op 2018-10-16

Prettig bedrijf, duidelijk, snel en informatief tijdens de produktroute.

Wouter Reith beoordeelde op 2018-10-15

Goede service! Op een zondag tijdens bezoek van de site via chat een vraag gesteld over een product. Hierover zou ik een dag later nog terug gemaild worden omdat e.e.a. uitgezocht moest worden. Ik dacht daar hoor ik vast niets meer van terug maar de volgende dag kreeg ik een vriendelijk mailtje inclusief een aantal foto's om e.e.a. te verduidelijken. Vervolgens product besteld en vlot thuis ontvangen. Prima service dus!

Reactie van Kamado Express:
Bedankt voor je beoordeling! Daar is onze chat voor. Soms hebben we even tijd nodig om het uit te testen, maar dan komen we er altijd op terug!

Rogier Drost beoordeelde op 2018-10-06

Marieke beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering, goede communicatie en netjes verpakt!

Jan Willemse beoordeelde op 2018-10-02

bert heyne beoordeelde op 2018-09-30

Arjan beoordeelde op 2018-09-29

Begin April netjes een druip pan medium/compact besteld, na een aantal weken niks gehoord te hebben zelf maar contact gezocht, en gevraagd waar mijn bestelling bleef. Blijkt dat de druip pan is uitverkocht en men aan het wachten is op een nieuwe levering welke halverwege Juli binnen zou komen.

Zet dan in ieder geval op de website dat dit artikel is uitverkocht of licht op zijn minst de klant in dat jullie aan het wachten zijn op een nieuwe levering, maar niks doen kan echt niet meer tegenwoordig.

Vervolgens halverwege Juli nog steeds geen bericht, en dan eind September ( een half jaar na de bestelling) komen met het antwoord dat jullie nog steeds niet weten wanneer er geleverd gaat worden slaat natuurlijk nergens op.

Hier valt er nog veel te winnen voor dit bedrijf voor wat betreft klanttevredenheid.

Aarnout Dingemanse beoordeelde op 2018-09-29

Pitza steen besteld.