Anton Pieckplein 117A

mathieu boor beoordeelde op 2019-05-24

goede service... snelle levering

Mark Head beoordeelde op 2019-05-20

Mario Roberti beoordeelde op 2019-05-13

TOP ervaring!!! Zondag middag een Kamado Bastard besteld, maandag om 12u aan huis geleverd!
Volledige bestelling netjes verpakt, wat kan een mens nog meer verlangen...
Doe zo voort!

Mario - België

Mj De Kort beoordeelde op 2019-05-11

Corl beoordeelde op 2019-05-11

Thomas Timmermans beoordeelde op 2019-05-11

T Haze beoordeelde op 2019-05-10

Alles snel en prima geregeld

Marc Pijpers beoordeelde op 2019-05-05

Hele goede advisering. Denk echt met je mee en adviseert ook om bepaalde dingen als het nut voor je heeft. Snelle reacties, beantwoordt al je vragen. In één woord: Top!

roger Houvenaeghel beoordeelde op 2019-05-05

Snelle correcte levering , dit bedrijf is vriendelijk en betrouwbaar,

Dick van den Broek beoordeelde op 2019-05-05

Snelle levering en goed geprijsd

Dennis Houtman beoordeelde op 2019-04-30

Kimberley Westdorp beoordeelde op 2019-04-28

Angelique van Wegberg beoordeelde op 2019-04-28

Bas Leeflang beoordeelde op 2019-04-28

Frank Fincken beoordeelde op 2019-04-28

Zeer tevreden over de levering!

Yvonne De wolf beoordeelde op 2019-04-26

Netjes op de hoogte gehouden hoe de bestelling verliep ,en een vraag die ik had snel en goed beantwoord ,prima levering en op tijd 👍🏻

Joeri Calis beoordeelde op 2019-04-24

Na het ontvangen van een cadeaubon twv 50 euro heb ik nieuw vilt besteld om mijn BBQ weer mooi dicht te maken.
Na het invoeren van de boncode moest ik plotseling toch verzendkosten betalen omdat het totaal bedrag lager was dan 30 euro.
Dit vond ik opmerkelijk omdat het totaalbedrag 45 euro was, daar ging vanaf de code twv 50 euro.
Waarom kan de resterende 5 euro op mijn code niet gebruikt worden voor deze verzendkosten?
En waarom is het totaal bedrag lager dan 30 euro als ik een cadeaubon inwissel?
Service was verder snel en prima.

Reactie van Kamado Express:
Hallo Joeri,

Bedankt voor je bericht! Ik begrijp het! Ik bel je zo voor een passende oplossing.

Britt