The Fire Station

The Fire Station

The Fire Station is een BBQ shop met experience center in het centrum van Kaatsheuvel. Gevestigd in een sfeervolle jaren 50 brandweerkazerne. Waar vroeger brandweermannen vertrokken om vuur te gaan bestrijden, verwelkomen we nu jou om het vuur aan te steken! Bezoek onze winkel, volg een workshop of kom gewoon een gezellig kijken en maak kennis met onze keramische barbecues die we heel het jaar door gebruiken.

De zekerheden van https://firestation.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019