De Gruisdonk 9A
077 396 8147

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,4

R Vriezen beoordeelde op 2019-09-08

goede pasvorm,alleen jammer van de lange levertijd.

Corné Voorde beoordeelde op 2019-08-29

Goede kwaliteit past zoals beschreven kost wat maar dan heb je wat.

Johnny Robinson beoordeelde op 2019-08-24

Super snelle levering, top service. Heel erg tevrede mee.

Wendy Conijn beoordeelde op 2019-08-19

Na 2 weken gebeld dat de sleutels er nog niet waren. Hebben ze het opnieuw verstuurd, uitstekende service!

Jan Mathijsen beoordeelde op 2019-08-16

Niet extreem snel, maar wel betrouwbaar. Het juiste product ontvangen, goed verpakt.

Harry Brand beoordeelde op 2019-08-05

Week later dan op site staat. I.v.m voorraadverschil. Verder in orde.

Jan-Willem van Arkel beoordeelde op 2019-07-27

windscherm megane III besteld, keurig snel geleverd, past perfect

Mettie Wortelboer beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering en een makkelijke en duidelijke site

Richard Schefer beoordeelde op 2019-07-11

Het raamscherm past niet echt goed. Flink buigen met de angst dat het breekt, maar het lukte. Na goed aandringen erin gekregen. het raamscherm had zowat 20 cm speling, dat moest er nog tussen geperst worden. Raam sluit en we hoorden in de voorste bevestiging al plastic breken. Stukken liggen binnen in deur. Opnieuw erin gezet, maar ook na 24 uur sluit het raam niet zonder hulp. Spijt van onze aankoop!

Pascal Van Tuyl beoordeelde op 2019-07-04

Ondanks het product op voorraad was .bijna 2 weken moeten wachten totdat ik het in huis had.

Joop Verhallen beoordeelde op 2019-07-04

Levering prima, maar gebruiksaanwijzing waardeloos. Oud zwart/wit (meer zwart dan wit) kopie wat zo slecht is dat er niets meer te zien is. Uiteindelijk met veel gepuzzel geïnstalleerd.

Reactie van Kameionline.nl:
Beste Joop,

Bedankt voor het invullen van een review!

Het betreft inderdaad een oude handleiding maar dit heeft ook met de auto te maken. De set is in de jaren negentig ontwikkeld! Het belangrijkste missen wij eigenlijk aan uw review. Hoe bevalt het product? Is de kwaliteit naar wens! Heeft het windscherm voor de Punto het gewenste effect? Wij horen het graag!

Team Kamei

Hans Jutten beoordeelde op 2019-06-29