Parcivalring 116
5221 LR 's-Hertogenbosch
073 88 88 471

Bol.com 31 9,0

Benjamin Dekker beoordeelde op 2019-06-24

Bestelling snel geleverd, zeer tevreden.

Reactie van SpoodZ.nl:
Hoi Benjamin, leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je heel veel plezier met je stickers en hopelijk heb je er een leuk project voor! Groeten Rogier - SpoodZ.nl

Marieke Doodeman - de Gans beoordeelde op 2019-06-06

Supersnel geleverd! Prijs kwaliteit dik in orde!

Reactie van SpoodZ.nl:
Hoi Marieke, dankjewel voor je beoordeling. Erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de Bandana Bibs. Veel plezier ermee! Groet Rogier - SpoodZ.nl

R. van Engelen beoordeelde op 2019-01-23

Heel erg tevreden met mijn hockeygrips. Dit is echt de beste kwaliteit die ik in jaren ben tegen gekomen. Ga zo door spoodz.

Reactie van SpoodZ.nl:
Goed om te horen, daar zijn we heel blij mee.... en we gaan zeker door bij SpoodZ.nl ;-)

Jack Visser beoordeelde op 2019-01-11

Stevige lamp, goed licht. Ben er blij mee.

Bedankt Jack, goed om te horen. Groet Rogier

Monique Linders beoordeelde op 2018-12-14

Supersnelle levering; de dag van bestelling was gelijk ook dag van verzending , we zijn hier reuze blij mee!!!

Mandy Van den Essenburg beoordeelde op 2018-12-11

Zeer tevreden! Bestelling was snel in huis! En voldeed aan alle verwachtingen. Super service, vriendelijke mail met informatie over wanner het verstuurd wordt en wanneer ik het kon verwachten.

Reactie van SpoodZ.nl:
Hoi Mandy, wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent en veel plezier met je Lightbox letters! Groet Rogier - Klantenservice

ines tytgat beoordeelde op 2018-12-08

heel tevreden

Reactie van SpoodZ.nl:
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, daar zijn we blij mee!

Christophe Calbert beoordeelde op 2018-11-25

heel vlotte levering

Reactie van SpoodZ.nl:
Hartelijk dank voor de beoordeling, daar zijn we blij mee!

Jean- Paul Ravia beoordeelde op 2018-11-02

Zeer tevreden, snel geleverd, volgens plan.

Reactie van SpoodZ.nl:
Bedankt voor de beoordeling! Dat stellen we zeer op prijs. Veel plezier met de LED fakkels!

Gerard Kuipers beoordeelde op 2018-10-13

Goed product, keurig verpakt en alles binnen 24 uur geleverd, uitstekend bedrijf

Robert Wantia beoordeelde op 2018-09-30

Goede communicatie, leuke tuinlampen, goed verpakt! Anytime again!

Nina beoordeelde op 2018-09-03

Super goeie service bij Kingmungo. En die persoonlijkheid zie je ook niet vaak meer. De takkenlamp die we hebben besteld is super mooi, heel erg blij mee. Ik ga zeker vaker bestellen in deze webshop.

Hoi Nina,

Wat leuk om te horen zeg! We wensen je heel veel plezier met de unieke takkenlamp! Mocht er nog iets zijn, bel of mail ons gerust. We staan voor je klaar.

anoniem beoordeelde op 2018-08-13

duidelijke website, prima en snelle levering

Reactie van SpoodZ.nl:
Hoi Anoniem, wat ontzettend fijn om te lezen! Dankjewel voor je positieve beoordeling.

Rogier - King Mungo

Marlies Metsu beoordeelde op 2018-06-13

Heel erg tevreden van de klantenservice! Mijn product was buiten garantie en de verpakking was weg, maar toch hebben ze mij zeer snel en zeer goed geholpen met een nieuw product uit te zoeken en op te sturen! Ook kon ik de persoonlijkheid van de service erg waarderen (al moet ik toegeven dat dat in tijden van internetfraude in eerste instantie altijd een beetje achterdocht oproept, maar er zijn dus nog oprecht vriendelijke mensen!) Jammer dat er zo weinig baby-artikelen online staan, hopelijk gauw meer!

Hoi Marlies,

Heel erg leuk om te horen! Enorm bedankt voor je leuke feedback!
Wij zijn ook druk bezig om ons baby assortiment verder uit te breiden. Blijf ons volgen en dan komt er gauw weer meer aanbod! Hele fijne dag gewenst.

Groet,

C.A Klaver beoordeelde op 2018-06-07

Netjes bezorgd

Hoi mevrouw Klaver,

Bedankt voor je leuke reactie! Gezien de 4 sterren en positieve beoordeling, ga ik er van uit dat u over de andere aspecten ook gewoon tevreden bent! Dankuwel. Mocht er nog iets zijn dan horen wij dat graag van u.

Klantenservice KingMungo.nl

Lenny Beijerbergen beoordeelde op 2018-05-12

Goede service en mooi product!

Hoi Lenny,

Heel leuk om te horen. Bedankt voor je review!

Rogier - Klantenservice KingMungo.nl

Bianca beoordeelde op 2018-03-28

Snelle reactie op mijn vragen en supersnelle service, top!

Hoi Bianca,

Super! Bedankt voor je leuke review.

Rogier - Klantenservice KingMungo.nl

Paul beoordeelde op 2018-02-04

Pas een rond dienblad besteld. Kwaliteit: goed
Service is prima, snel verzonden.
Goed verpakt binnen gekregen.

Hoi Paul,

Superleuke review! Echt fijn om te horen dat het dienblad zo goed bevalt. Veel plezier met je aankoop!

Giel van Oudheusden beoordeelde op 2018-02-01

Goed verpakt en super snel geleverd. Heel mooi afgewerkt dienblad, ik ben zeer tevreden.

Hoi Giel,

Heel leuk om te horen. Wij wensen je heel veel plezier met je houten dienblad rond 60cm.

R. van Engelen beoordeelde op 2018-01-28

Bestelling is perfect verlopen. Ik ben heel erg blij met de hoofdlamp. Enorm sterke lichtbundel en lichtgewicht. Super! Ga zo door!

Hoi R.,

Heel veel plezier met je hoofdlamp. Bedankt voor je aankoop!