Kantelen 18
5151XV Drunen

Paula Twaalfhoven beoordeelde op 2019-06-24

Renate beoordeelde op 2019-06-23

Sophie Eijkhout beoordeelde op 2019-06-23

Snelle levering! En TOP kwaliteit! Echt super tevreden!!

Shania Lam beoordeelde op 2019-06-23

Mijn bestelling was snel binnen, en ik was ook tevreden over de producten die ik heb ontvangen!

Maaike beoordeelde op 2019-06-21

Heel tevreden. De scrunchies waren supersnel in huis. Dochter blij :-).

B beoordeelde op 2019-06-20

Snelle verzending en een heel erg mooi kraagje

Josette Monster beoordeelde op 2019-06-19

Lonneke Bongers beoordeelde op 2019-06-19

Ze doen wat er gezegd wordt...namelijk op tijd leveren. De producten zien er ook nog eens goed uit. Kortom.. wij zijn tevreden.

Eline Van lankeren beoordeelde op 2019-06-17

Super snel in huis, voor een leuk prijsje. Chil dat je geen verzendkosten hoeft te betalen voor kleine dingetjes

Marisca Hooijmans beoordeelde op 2019-06-17

Marlies beoordeelde op 2019-06-17

De levering duurde lang. Er werd aangegeven dat ik ze op een woensdag binnen zou hebben, maar ze kwamen pas zaterdag. Voor een postpakketje vind ik dat niet erg netjes.

Marjon Rapati-Minnema beoordeelde op 2019-06-14

Heel veel keuze, fantastisch afgewerkt, snelle levering en heel betaalbaar!!

Belinda de Baat beoordeelde op 2019-06-13

Willemijn Ruesen beoordeelde op 2019-06-12

Marijke van Diepen beoordeelde op 2019-06-10

Wat ik besteld heb bevalt uitstekend, de levering was volgens afspraak.
Kom graag een volgende keer terug.

Nicky Baas beoordeelde op 2019-06-07

Erg snel geleverd, goeie kwaliteit en daarnaast ook goedkoop. Ben erg tevreden over mijn aankoop bij jullie!

Jolande van Delft beoordeelde op 2019-06-07

Bep Liefaard beoordeelde op 2019-06-05

snel en netjes geleverd en voldeed aan de verwachting.

Isabeau Naessens beoordeelde op 2019-06-05

Super makkelijk besteld, snel in huis, 4 van de 5 haarrekjes zijn goed en mooi. Eentje lijkt niet zo stevig. Dat vind ik wel jammer maar al bij al tevreden!

Eva van der Burgt beoordeelde op 2019-06-05