Kantelen 18
5151XV Drunen

Francoise Van spaendonck beoordeelde op 2019-02-19

Mary Sjerp beoordeelde op 2019-02-19

Verkeerde postcode opgegeven en nieuwe opgegeven en het kraagje alsnog ontvangen op de nieuwe postcode.

Esther Springer beoordeelde op 2019-02-18

Goede levering, ik was positief verrast over de kwaliteit van het kraagje. Netjes ingepakt. Zeer tevreden!!

claudia grinwis beoordeelde op 2019-02-18

Ans Decates beoordeelde op 2019-02-18

Chantal De Graaf beoordeelde op 2019-02-18

L Maassen beoordeelde op 2019-02-18

Erica Bosch beoordeelde op 2019-02-17

Snel en netjes geleverd.

Tineke De Gelder-Lems beoordeelde op 2019-02-17

Marja Boonstra beoordeelde op 2019-02-17

Kraagje is idd donker denim. Maar wel erg petieterig. Dacht eerst zelfs kinderkraag. Wat van mij niet hoeft: zo’n groot etiket met Kraagjeskopen in de hals. Wit stiksel op de achterkant. Kan wel wat beschaafder of beter nog aan een zijkant? Hoewel, niet veel stof of plek.

Marjan Crena Uiterwijk beoordeelde op 2019-02-16

Annie de Jong beoordeelde op 2019-02-15

Van daag besteld morgen in huis en dat klopt heel goed Bedankt

Solange van Vondelen beoordeelde op 2019-02-15

Cindy Groenendaal beoordeelde op 2019-02-15

Perfect!! Snelle levering en goede kwaliteit!
Bedankt kraagjes kopen

Vera Hollander beoordeelde op 2019-02-14

Karin Hoogstraten beoordeelde op 2019-02-12

Meike Spruitenburg beoordeelde op 2019-02-12

Goede snelle service

Sophie Vanelderen beoordeelde op 2019-02-12

heel positieve ervaring...heb het aanbevolen aan een vriendin!

Gerda Roest beoordeelde op 2019-02-11

Rita De maesschalck beoordeelde op 2019-02-11

Uitstekende service ! Vlotte levering en de kraagjes zijn heel mooi net wat ik zocht !!