Kantelen 18
5151XV Drunen

Arlette Van Hellemont beoordeelde op 2019-04-20

Super prima service, snelle levering.

M. beoordeelde op 2019-04-19

Esther Hoogkamer beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering!

Caitlin de Croes beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering. Had een klacht en snel afgehandeld met een extra product..

Maaike Van alphen beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering! Perfecte kwaliteit voor een leuke prijs

Jeske Hendriksen beoordeelde op 2019-04-17

Fien Willems beoordeelde op 2019-04-16

Zeer tevreden. Snelle levering en precies de goeie kleuren.

Sieta Teitsma beoordeelde op 2019-04-16

Echt uitstekende ervaring! Ik had nog maar net de bestelling (kado voor mijn nichtje) geplaatst of ik kreeg al een sms’je: extra zakje als cadeauverpakking en extra scrunchy (?) toegevoegd. Heel attent! Volgende dag al in huis! Met mooie kaart erbij die ik mijn nichtje ga geven. Heeeeeeeeel tevreden!!!!

Ellen Koeman beoordeelde op 2019-04-16

Snelle service en mooie kraagjes

Noor Van Steenis beoordeelde op 2019-04-14

Liseth Mulder beoordeelde op 2019-04-13

Snelle Levertijd, maar product kwam niet overeen met wat ik op de website zag. Deze wordt dan ook retour gestuurd. En jammer dat er niet bij de bestelling een retour formulier was bijgevoegd. Deze moest ik van internet halen.

Pamela Pennock beoordeelde op 2019-04-13

Onwijs tevreden, vlak na mijn bestelling kreeg ik een mail dat het product niet meer voorradig was. Ik kreeg meteen enkele opties en de producten werden razendsnel geleverd. Er zat zelfs een kleine verrassing bij ter compensatie.

Manon beoordeelde op 2019-04-13

Super snelle levering en ook nog eens precies wat ik gehoopt had qua kwaliteit! Ik ga er zeker nog eens bestellen!

Sascha Wennekers beoordeelde op 2019-04-12

C.G. Hofstede beoordeelde op 2019-04-11

Prima service, snelle levering en mooie kraagjes.

Anja beoordeelde op 2019-04-10

Hele goede service. Na een vraag een snelle reactie en oplossing.

Maud Stevens beoordeelde op 2019-04-09

Ondanks wat strubbelingen met de post uiteindelijk de bestelling ontvangen. Er zat zelfs noch een scrunchie bij als cadeautje.

Nel Daamen beoordeelde op 2019-04-09

Els Willems beoordeelde op 2019-04-09