Idfjärden 16
+31 (0)85 - 001 35 37

Bol.com 11 9,1

Renée Borger beoordeelde op 2019-02-21

Natascha Hansum beoordeelde op 2019-02-21

Prachtige krabpaal. Snelle levering en zorgvuldig ingepakt.

Tania Van Willigen beoordeelde op 2019-02-18

Geweldig product, erg stabiel ondanks de hoogte, mijn katten zijn er gek op!

Katrien Permentier beoordeelde op 2019-02-18

Henk Faber beoordeelde op 2019-02-11

Tanja beoordeelde op 2019-02-01

Krabpaal is prachtig. Kat is er dol op. De paal werd netjes geleverd op die dag die ik had doorgegeven.

Manon Nitert beoordeelde op 2019-01-31

Mooi krabpaal voor de katten 👍

Hanne Landuyt beoordeelde op 2019-01-25

Bestellen ging vlot, had een vraag over de levering en kreeg snel antwoord via chat. De kat is ook tevreden!

Leslie Swaegers beoordeelde op 2019-01-24

Uitstekende service en snelle levering. Artikel was perfect in orde. Een aanrader!

Julie Bruijn beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering en goeie communicatie! We wilden wat dingen aangepast hebben en dat is zonder meerprijs gedaan. Erg blij mee.

Katinka Neumann beoordeelde op 2019-01-11

Het product werd snel verzonden en zoet eruit zoals verwacht, nu even afwachten of de kat hem ook daadwerkelijk gaat gebruiken. ;)

Esther Van bijnen beoordeelde op 2019-01-11

Esther Peeters beoordeelde op 2019-01-09

mooie paal, beide maine coons passen er beide goed op. Levering met DHL verliep soepel!

K. van Rossum beoordeelde op 2019-01-08

Zeer snelle levering, ook zelfs door jullie naar binnen gedragen. De krabpaal staat inmiddels prachtig in de woonkamer :). Een tip nog: ik miste voor levering alleen een e-mail met wanneer het product bezorgd zou worden. Wellicht iets voor in de toekomst.

Bas van Krimpen beoordeelde op 2019-01-07

Goede kwaliteit! Prima service an blij met de paal

Steffie Van Grimbergen beoordeelde op 2019-01-04

Pakket werd snel geleverd!

Peter beoordeelde op 2019-01-02

Mooi product, heelas moesten we het retourneren en dat bleek lastig.

Reactie van Krabpalen van Hout:
Dag Peter,

Bedankt voor je beoordeling. Kan het zijn dat er iets is mis gegaan? Wij hebben namelijk geen retouraanvraag ontvangen. Mocht je willen retourneren is dat natuurlijk geen probleem.

We zullen je een retourlabel sturen zodat je de krabpaal kosteloos kunt retourneren.

Met vriendelijke groeten,

Joep Herrmann