Serlioweg 18
+31 40 842 66 63

9,0

Bol.com 3 9,0

Bianca Scherpenisse beoordeelde op 2018-08-12

Snelle levering en topwerk!

Caroline Zeedijk beoordeelde op 2018-08-11

Een hele mooi krabpaal, snel geleverd. We zijn erg tevreden en de poezen ook!

Yvonne Waarlé beoordeelde op 2018-08-09

Marije beoordeelde op 2017-08-02

Mooie krabpaal. Katten zijn er erg blij mee. Alleen de communicatie omtrent de levering was niet zo best. Op een dag stond er zomaar een bezorger met een pallet :-).

Jetty Reus beoordeelde op 2017-08-01

Zeer tevreden met onze Krabpaal,alleen hadden de ligplankjes wel wat groter gemogen aangezien we nogal grote katten hebben,maar een weet voor de volgende keer!! Voor de rest dik tevreden!👍

Kimberley Tegelaar beoordeelde op 2017-07-30

Goeie kwaliteit krabpaal en mooi materiaal. Wordt helaas nog niet veel
Gebruikt het is door overlappende plateaus lastig om van plateau naar plateau te springen.

Reactie van Krabpalen van Hout:
Dag Kimberley, Bedankt voor je feedback. Zou je ons wellicht een foto kunnen sturen van de krabpaal? Wij verbeteren de krabpalen continue en horen graag wat er beter, slimmer of anders kan en wat natuurlijk wel erg goed bevalt.

Je kunt ons bereiken op info@krabpalenvanhout.nl

Bedankt!
Joep

juul van ogtrop beoordeelde op 2017-07-29

Ik vond hem erg mooi maar mijn katten deden er helemaal niets mee

Reactie van Krabpalen van Hout:
Dag Juul, Bedankt voor je feedback.

Jammer om te horen dat je katten er weinig mee doen. Heb je al eens probeert om de krabpaal op een andere plek te zetten en de krabpaal eventueel in te smeren met kattenkruit/Valeriaan? Wat soms ook wil helpen is om een oud kledingstuk op de krabpaal te leggen met je geur erin.

Marielle Spronck beoordeelde op 2017-07-29

Heel tevreden, een prachtig product, goede communicatie en levering.

Reactie van Krabpalen van Hout:
Bedankt. Veel plezier er nog van!

Amke Eeren beoordeelde op 2017-07-29

Claudia de Boer beoordeelde op 2017-07-23

Marielle Leich beoordeelde op 2017-07-22

Super mooie en degelijke krabpaal, netjes op de hoogte gehouden van de status en keurig geleverd binnen de verwachte leveringstermijn.

Bedankt voor je reactie.

Rowena Kerkhove beoordeelde op 2017-07-22

Ze zijn na het bestellen meteen aan de slag gegaan en had ik de krabpaal snel thuis. De krabpaal was netjes verpakt.

Reactie van Krabpalen van Hout:
Bedankt! Nog veel plezier ervan.

Ilona Ekelschot beoordeelde op 2017-07-22

Angelika Czarnik beoordeelde op 2017-07-22

Hoi
Ik heb besteeld krabpal Ragdoll. Is echt mooi maar mij poes was ervaring voor andere sort krabpal zo dit is voor haar iets nieuwe.Allen wat ik heb gevraagd door de bestelling was niet gedaan en ook ik gehad geen informatie dat jullie kan dit niet doen. Maar nog steeds denk ik dat is echt mooie krabpal.Dank je wel.

Petra Nagel beoordeelde op 2017-07-22

Wij en ons katten zijn heel erg blij met de houten krabpaal. Echt een aanrader! Ook de verzending was top. Niets zelf te monteren en ook nog perfect ingepakt. Top!!!!!

Reactie van Krabpalen van Hout:
Dag Petra, Bedankt voor je beoordeling en goed om te horen dat je zo tevreden bent!

Larissa Blankestijn beoordeelde op 2017-07-22

Heel tevreden over de ombouw voor de kattenbak. Geen lelijke kattenbak meer in zicht! De katten liggen er ook heel veel op te slapen. Geen seconde spijt gehad!!

Reactie van Krabpalen van Hout:
Dag Larissa, Goed om te horen dat de kattenbakombouw zo in de smaak valt bij jou en de katten. Bedankt voor je feedback!

Suzan Guzman beoordeelde op 2017-07-22