Serlioweg 18
5624 KA Eindhoven
+31 40 842 66 63

Bol.com 9 9,2

Gerda Janze beoordeelde op 2018-10-11

Op donderdag besteld en maandag afgeleverd. Krabpaal van 1 meter ziet er goed uit en is zeer stevig op plank bevestigd. De kat moet nog wennen maar is wel geinteresseerd. Ik ben tevreden en kat kan zich helemaal uitstrekken bij krabben..

Team Rood beoordeelde op 2018-10-11

Supersnelle levering! Vriendelijk contact! Mooie krabpaal!

Anne Van Dijken beoordeelde op 2018-10-06

Hele mooi krabpaal waar mijn kat echt heel blij mee is.

Maartje Douwes beoordeelde op 2018-10-05

Ik had nogal speciale wensen wat betreft de afmeting. Op mijn mailtjes werd heel snel gereageerd en er werd goed meegedacht.
De kat moet er nog een beetje aan wennen, maarja.. katten hè 😉.

Saskia Juijn beoordeelde op 2018-09-24

Mooi product, tevreden mee! En het was er ook binnen een paar dagen.

Klaartje Koolen beoordeelde op 2018-09-24

Marloes Van Raamsdonk beoordeelde op 2018-09-17

Inge van Peursem beoordeelde op 2018-09-02

Super service! Door een klein probleempje met mijn telefoon was er iets fout gegaan in de bestelling en heb ik dubbel betaald. Werd gelijk de zelfde dag gebeld met de vraag of het de bedoeling was dat ik 2 dezelfde producten wou, niet dus. Het teveel betaalde geld stond de volgende dag weer keurig op mijn rekening!

Desiree Martens beoordeelde op 2018-08-29

Heel tevreden over de krabpaal Bob tail van 100 cm! De boomstam ziet er mooi uit en staat stevig op het plateau van steigerhout. Het plateau heeft verstelbare voetjes zodat je de paal altijd stevig kan stellen. De paal staat heel mooi naturel in ons interieur. Onze katten maken er dagelijks veel gebruik van en snapten gelukkig gelijk dat ze voortaan aan de paal mogen krabben ipv onze nieuwe parketvloer ;-) Missie geslaagd dus! Krabpalenvanhout.nl : bedankt voor de mooie krabpaal!

Frank de Ruiter beoordeelde op 2018-08-29

De eigenaar was super behulpzaam met meedenken over wat voor krabpaal we het beste konden bestellen. De krabpaal is ook precies wat er ervan verwacht hadden en we zijn er heel blij mee.

Barbara de Jong beoordeelde op 2018-08-28

Lotte Bergen beoordeelde op 2018-08-22

Bianca Scherpenisse beoordeelde op 2018-08-12

Snelle levering en topwerk!

Caroline Zeedijk beoordeelde op 2018-08-11

Een hele mooi krabpaal, snel geleverd. We zijn erg tevreden en de poezen ook!

Yvonne Waarlé beoordeelde op 2018-08-09

Marije beoordeelde op 2017-08-02

Mooie krabpaal. Katten zijn er erg blij mee. Alleen de communicatie omtrent de levering was niet zo best. Op een dag stond er zomaar een bezorger met een pallet :-).

Jetty Reus beoordeelde op 2017-08-01

Zeer tevreden met onze Krabpaal,alleen hadden de ligplankjes wel wat groter gemogen aangezien we nogal grote katten hebben,maar een weet voor de volgende keer!! Voor de rest dik tevreden!👍

Kimberley Tegelaar beoordeelde op 2017-07-30

Goeie kwaliteit krabpaal en mooi materiaal. Wordt helaas nog niet veel
Gebruikt het is door overlappende plateaus lastig om van plateau naar plateau te springen.

Reactie van Krabpalen van Hout:
Dag Kimberley, Bedankt voor je feedback. Zou je ons wellicht een foto kunnen sturen van de krabpaal? Wij verbeteren de krabpalen continue en horen graag wat er beter, slimmer of anders kan en wat natuurlijk wel erg goed bevalt.

Je kunt ons bereiken op info@krabpalenvanhout.nl

Bedankt!
Joep

juul van ogtrop beoordeelde op 2017-07-29

Ik vond hem erg mooi maar mijn katten deden er helemaal niets mee

Reactie van Krabpalen van Hout:
Dag Juul, Bedankt voor je feedback.

Jammer om te horen dat je katten er weinig mee doen. Heb je al eens probeert om de krabpaal op een andere plek te zetten en de krabpaal eventueel in te smeren met kattenkruit/Valeriaan? Wat soms ook wil helpen is om een oud kledingstuk op de krabpaal te leggen met je geur erin.

Marielle Spronck beoordeelde op 2017-07-29

Heel tevreden, een prachtig product, goede communicatie en levering.

Reactie van Krabpalen van Hout:
Bedankt. Veel plezier er nog van!