IdfjÀrden 16
78291 Malung
+31 (0)85 - 001 35 37

Bol.com 15 8,9

Paul Hulleman beoordeelde op 2019-08-11

Hele snelle levering. Mooie robuuste en sterke paal. Heel blij mee.

Lisette Van der Beek beoordeelde op 2019-08-08

Jolanda Grauwelman beoordeelde op 2019-08-08

Annelies Van der Veen beoordeelde op 2019-08-06

Mirjam Van Dijk beoordeelde op 2019-08-02

Prima kwaliteit voor een goede prijs.

Marjolein Janssen beoordeelde op 2019-07-31

De paal ziet er goed uit, stevig uitgevoerd. Helaas begrijpt mijn kat niet dat je aan de paal ipv aan de houten voet moet krabben. Maar dat komt misschien nog.

Florie van Hummel beoordeelde op 2019-07-30

k meijer beoordeelde op 2019-07-29

Rebekka Karsten beoordeelde op 2019-07-22

Annelou Mayenburg beoordeelde op 2019-07-12

Fijn contact, snelle reactie, aardige mensen. En wat een mooie spullen!

K. Boogaerts beoordeelde op 2019-07-08

Alle vragen werden snel beantwoord en leveringstermijn werd gerespecteerd.

nico klomp beoordeelde op 2019-07-08

Zeer goede kwaliteit en service helemaal top en snelle levering

Ellen Lemmen beoordeelde op 2019-07-06

Marinus Schepen beoordeelde op 2019-07-04

Nina Vleugels beoordeelde op 2019-06-29

Communicatief bij vragen, vlotte bestelling, vlotte levering. Krabpaal is erg mooi en degelijk product, zorgvuldig verpakt geleverd. Helemaal tevreden. Kers op de taart : de inzamelingsactie voor katten die geen thuis hebben. Mooi gebaar toch !

P.J. van de Sande beoordeelde op 2019-06-24

Annemarie Soethof beoordeelde op 2019-06-18

Super product! Nog leuker dan lijkt op de website! Erg solide en netjes afgewerkt, geen scherpe randjes en super mooie berken stammen. Ben er echt heel blij mee!

Samantha Henken beoordeelde op 2019-06-10

Zeer tevreden. Snelle levering en een super mooie krabpaal! Ik ben er erg blij mee. Nu afwachten of Mitchy mijn kat er blij mee is, ik mag haar begin juli ophalen😁!

Frans van der Heijden beoordeelde op 2019-06-10

Corina Middag beoordeelde op 2019-06-07