IdfjÀrden 16
78291 Malung
+31 (0)85 - 001 35 37

Bol.com 15 8,9

Annemarie Soethof beoordeelde op 2019-06-18

Super product! Nog leuker dan lijkt op de website! Erg solide en netjes afgewerkt, geen scherpe randjes en super mooie berken stammen. Ben er echt heel blij mee!

Samantha Henken beoordeelde op 2019-06-10

Zeer tevreden. Snelle levering en een super mooie krabpaal! Ik ben er erg blij mee. Nu afwachten of Mitchy mijn kat er blij mee is, ik mag haar begin juli ophalen😁!

Frans van der Heijden beoordeelde op 2019-06-10

Corina Middag beoordeelde op 2019-06-07

Alfons Kroese beoordeelde op 2019-06-05

mooie berkenhouten krabpaal op houten standaard
bestelling via website was eenvoudig
levering spoedig na bestelling
poes begrijpt niet meteen doel van paal maar dat komt vast wel

Pascalle Van der linden beoordeelde op 2019-05-30

Astrid Moelands beoordeelde op 2019-05-28

Rense Pouw beoordeelde op 2019-05-23

8 mei een korte chat gesprek gehad. Met een paar vragen. Die waren super snel beantwoord. Uit eindelijk 13 mei mijn vraag besteld en 18 mei was mijn kattenbakombouw al binnen. Phoebe en ik zijn er super blij mee. Want ze maakt er al veel gebruik van. Vooral er boven op zitten vind ze leuk. Jammer dat ik her foto's bij kan plaatsen. Dan had u als toekomstige klant kunnen zie hoe goed de ombouw past op de plek waar hij nu staat. ;-)

Hannah beoordeelde op 2019-05-23

Plezierig contact toen ik een paar vragen had, netjes verstuurd, mooie krabpaal

Julie Bodegom beoordeelde op 2019-05-23

Duidelijke site om de bestelling te doen en snel en netjes geleverd. Helemaal tevreden en onze kat ook :)

Caroline Monstrey beoordeelde op 2019-05-17

Caroline Monstrey beoordeelde op 2019-05-17

Lisa Le Granse beoordeelde op 2019-05-17

Heel erg tevreden! Supermooie krabpaal met erg snelle levering. Ook netjes en snel te woord gestaan via facebook messenger!

Elle libens beoordeelde op 2019-04-29

Maurice Ruitenberg beoordeelde op 2019-04-18

Kimberley Borgerink beoordeelde op 2019-04-01

Snel geleverd en goede kwaliteit. Zoals het eruit ziet in de webwinkel wordt het ook geleverd.

Judith Nauta beoordeelde op 2019-03-19

Erg mooi meubel en zeer snel geleverd

Jon Osborn beoordeelde op 2019-03-18

Schitterende krabpaal. Snel reageren op vragen. Super tevreden.

Patrick. van Dam beoordeelde op 2019-03-18

Heidi Neukermans beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering van een topproduct aan een goede prijs :)