Wigstraat 19 19

Google Plus/Places - 9,4
Trustpilot 234 9,8

A De birk beoordeelde op 2019-05-23

Reijnders beoordeelde op 2019-05-22

Binnen 24 uur in huis, alles in goede staat ontvangen.

Paco Fuster beoordeelde op 2019-05-22

Spellen besteld en de volgende dag in goede staat in huis!

Gilbert Traets beoordeelde op 2019-05-21

Leuke games voor een mooie prijs

Jari van Dorsselaer beoordeelde op 2019-05-21

Perfecte service. Spel werkte niet, maar dat was niet de schuld van Lamargames. Dat was mijn schuld. Daarnaast bood hij aan om het spel alsnog te retourneren + een leuk extratje als ik nog een keer daar koop

Daniel Bolt beoordeelde op 2019-05-20

Goede winkel, snel geleverd en goed beschreven. Erg betrouwbaar!

Dankjewel Daniel,

Dat is altijd heel fijn om te horen!

Koen Emmerik beoordeelde op 2019-05-20

Dietrick Wusten beoordeelde op 2019-05-20

laat in middag besteld en dag later netjes in de brievenbus :)

Reactie van Lamar Games:
Daar had je wel een klein beetje geluk mee hoor ;-)

Artrik Blokland beoordeelde op 2019-05-20

Bestelde spullen netjes en snel geleverd, dus ik ben erg blij.

Goed om te horen Artrik,

Wij zijn ook blij met jou :-)

T Broere beoordeelde op 2019-05-19

Sebastiaan Leenen beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering, product werkt naar behoren.

Bas Boelhouwers beoordeelde op 2019-05-19

Ivo van Dun beoordeelde op 2019-05-19

J van Loon beoordeelde op 2019-05-17

Jan De meer beoordeelde op 2019-05-17

Lamargames is de beste die er is met tweedehands games echt waar

:-)

Dankjewel Jan! Wat moet ik hier nog op zeggen. Het is in ieder geval heel fijn om te lezen!

Bert Wemmenhove beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering, prima verpakt!

Robin Meinen beoordeelde op 2019-05-16

vince van aalst beoordeelde op 2019-05-14

Evelien Mulder beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering, games zijn in goede staat ondanks tweedehands.

R Beunders beoordeelde op 2019-05-13

Goede service. Groot aanbod van goedkope (tweedehands) games en films. Zorgt voor een win-win situatie en is ook nog eens duurzaam.

Reactie van Lamar Games:
Dank voor je beoordeling. Overigens moet ik wel even melden dat het echt een gewoon pakketje was. Als de bezorger het door je brievenbus heeft geperst dan is hij niet netjes geweest. Je kunt het zien doordat op het pakketje geen envelopje staat met de tekst 'past door de brievenbus' . Ik heb dus zelf ook het volle pond betaald ;-)

Vanaf 4 spelletjes doe ik het als een gewoon pakketje omdat het (volgens postnl) te dik is voor een standaard brievenbus...

Ik heb het nog even nagekeken maar jouw bestelling had echt een gewone pakketzegel.
Ik ga het nog even melden bij mijn accountmanager want we betalen allebei meer dan normaal en daar willen we ook wat voor terug ;-)
Gelukkig was je wel blij met de service de bestelling !
Groetjes,
Richard van Lamar Games