Lamar Games
Lamar Games - It's all about the games

Welkom bij Lamar Games, de grootste winkel voor tweedehands (en nieuwe) spellen, controllers en accessoires. We hebben meer dan 8000 verschillende tweedehands en nieuwe spellen op voorraad. Allemaal origineel, compleet met boekje en met garantie.
Lamargames: de voordeligste plek voor al jouw gameplezier!

Lamar Games staat voor:
* Snelle levertijd: Als je vandaag voor 15.00 uur bestelt, dan heb je het de volgende werkdag in huis
* Makkelijk: Bestellen is snel en simpel. In een paar stappen heb je je spelletje of spelletjes besteld en betaald.
* Veel betaalmethoden: Betalen kun je met iDeal, paypal, bancontact/Mister Cash (voor onze Belgische klanten) of via vooraf overmaken
* Afhalen: Kom gezellig langs (wel op afspraak) bij ons in Lelystad
* Niet goed? Geld terug (mits het binnen 14 dagen is en de verzegeling niet is verbroken)
* Grootste voorraad: Meer dan 8000 nieuwe en tweedehands artikelen op dit moment
* Inruilen van je oude games kan bij ons ook
* Lage Prijzen
* Garantie: 2 maanden garantie op alle artikelen (ook in de koopjeshoek)
* 30 jaar ervaring in games: Ik game zelf al meer dan 35 jaar en heb er nog steeds niet genoeg van!
De zekerheden van https://www.lamargames.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn verhaal?
Een verstokte gamer uit 1972 die zo gek is van games dat hij een eigen winkel is begonnen.
Het begon in 2011 als een hobby. De hobby startte in een dressoir met 25 spelletjes en nam al snel het huis over. Na een verbouwing van mijn garage in 2013 en de overname van Xbox4U (November 2013) en GameOffice (2015) werd het huis toch echt te klein en op 5 december - hoe toepasselijk - ben ik verhuisd naar een heus winkelpand van 80m2 aan de Koopmansstraat 115 in Lelystad.

Inmiddels is het 2019 en is ook dat pand werd te klein. Daarom zitten we nu in de Wigstraat 9 waar we 250 m2 ruimte hebben en weer lekker kunnen door groeien!

Bekijk Manifest