Lamar Games
Lamar Games - It's all about the games

Welkom bij Lamar Games, de grootste winkel voor tweedehands (en nieuwe) spellen, controllers en accessoires. We hebben meer dan 8000 verschillende tweedehands en nieuwe spellen op voorraad. Allemaal origineel, compleet met boekje en met garantie.
Lamargames: de voordeligste plek voor al jouw gameplezier!

Lamar Games staat voor:
* Snelle levertijd: Als je vandaag voor 15.00 uur bestelt, dan heb je het de volgende werkdag in huis
* Makkelijk: Bestellen is snel en simpel. In een paar stappen heb je je spelletje of spelletjes besteld en betaald.
* Veel betaalmethoden: Betalen kun je met iDeal, paypal, bancontact/Mister Cash (voor onze Belgische klanten) of via vooraf overmaken
* Afhalen: Kom gezellig langs (wel op afspraak) bij ons in Lelystad
* Niet goed? Geld terug (mits het binnen 14 dagen is en de verzegeling niet is verbroken)
* Grootste voorraad: Meer dan 8000 nieuwe en tweedehands artikelen op dit moment
* Inruilen van je oude games kan bij ons ook
* Lage Prijzen
* Garantie: 2 maanden garantie op alle artikelen (ook in de koopjeshoek)
* 30 jaar ervaring in games: Ik game zelf al meer dan 35 jaar en heb er nog steeds niet genoeg van!
De zekerheden van https://www.lamargames.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016