Vechtstraat 8

Matentabel perfect

Arty beoordeelde op 2019-04-07

Snel geleverd

Andre Busger op Vollenbroek beoordeelde op 2019-04-06

Duidelijke website en de bestelling was super snel binnen. Discreet verpakt.

M MYPUP-asnijders beoordeelde op 2019-04-06

Fantastische service, snel, betrouwbaar en ze kon telefonisch met mij overleggen over de maatvoering en beschikbaarheid.

Christophe Lammens beoordeelde op 2019-04-04

Snelle gratis levering (enkel betalend via PostNL). Retouren (op eigen kosten) snel verwerkt & direct geld terug. Goede prijs/kwaliteit. Goede service. Geen maattabel. XL maten passen niet voor EU maat vanaf 46 & groter. Dus eigenlijk is XL meer L.

Reactie van Lamor.nl:
Dankjewel voor je beoordeling. Het klopt idd dat er voor de artikelen die jij besteld hebt vanuit de fabrikant geen maattabel bestaat. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen oplossen.
We verzenden wel degelijk gratis. Alleen als je voor Post.nl kiest vragen we daar een kleine bijdrage van € 2,99 voor.

Ger Wierenga beoordeelde op 2019-04-02

Snelle en accurate bezorging. Product voldeed zeer goed aan de verwachting.

Adrian Tanasescu beoordeelde op 2019-03-31

Snelle bezorging, snelle en duideijke antwoord op mijn vragen, gewoon tevreden!!!

Esther Rijken beoordeelde op 2019-03-30

Super leuk jurkje besteld, alleen maat klopte niet, wel mezelf gemeten maar moest toch n maatje kleiner hebben. Via messenger bericht gestuurd, werd gelijk geholpen en advies gekregen.

J.J. Jansen beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering en goede kwaliteit. Helaas te groot.

Marloes Ambagtsheer beoordeelde op 2019-03-16

Heel tevreden, het zat in prachtig papier en verpakking!

Rilana Flierman beoordeelde op 2019-03-15

Ik heb een hele fijne ervaring en se producten die ik besteld waren ook na verwachting zo mooi... ik zat met een vraag en nam telefonisch contact op tot 2 maal en werd zo fijn te woord gestaan als ik een cijfer mocht geven van 0 tot 10 krijgen zij van mij een dikke 10

Layla Van den Thillart-Rasing beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering en product komt overeen met afbeelding.

Mirjam Barto beoordeelde op 2019-03-10

mooie kwaliteit, past perfect!

Meijer beoordeelde op 2019-03-07

Bezorging door PostNL ging niet goed en ging retour. Ze hebben gelijk nieuw pakket gestuurd. Heel fijn!

laura stegeman beoordeelde op 2019-03-07

tevreden

Sandra Bollen beoordeelde op 2019-03-06

Op tijd geleverd. Alleen een artikel niet gemerkt, kaartje was er NIET aan...

A Imming beoordeelde op 2019-03-02

Snel geleverd en goede mooie kwaliteit.

Monique Cohen beoordeelde op 2019-02-28

Super snelle levering

Corina Van Dijk beoordeelde op 2019-02-27

Zeer snelle bezorging en goed materiaal