Vechtstraat 8
5347KP Oss

9,1

Trustpilot 117 8,9

Henderika beoordeelde op 2019-08-22

Goed materiaal en ziet er perfect uit. Maten van de tabel kloppen met de jurkjes. Top

Karin Goijaerts beoordeelde op 2019-08-18

Snel antwoord, snelle levering , prima materiaal

Leila Aouni beoordeelde op 2019-08-16

Perfecte omschrijving van het gewenste artikel met als extra info dat deze 1 maat kleiner is dan normaal, effectief besteld in een maat groter en paste goed. Ook de levering was met de beloofde termijn! Bedankt voor de goede service

Gabi Walter beoordeelde op 2019-08-13

Mooi jurkje, maat is goed (42 = XL) en goede service

JJAW van de Sande beoordeelde op 2019-07-22

Product was voorradig bij bestellen, kreeg echter een mail dat dat niet zo was, en vervolgens pas 10 dagen later ofzo geleverd. Niet fijn als je voor een feestje wat besteld...

Hilde beoordeelde op 2019-07-21

Eerste x besteld bij deze firma, uitstekend, snelle reactie klantendienst en super snelle levering. Echt een aanrader en mooie producten van top kwaliteit!! Super content en betrouwbaar

Miss C beoordeelde op 2019-07-20

Mooie producten, snelle levering.

Ed de Graaf beoordeelde op 2019-07-19

Super snelle levering, mooi produkt.

Maroya Bakker beoordeelde op 2019-07-12

Ik ben erg tevreden over de snelle levering en ook om de communicatie met de klantenservice 👍🏼

T Bleij beoordeelde op 2019-07-06

Supersnelle afhandeling

Patricia Akkerman beoordeelde op 2019-07-02

Snelle reactie en een super serves!!
Ga hier zeker nog veel bestellen.
En beveel lamor iedereen aan.

Gijs Tordoir beoordeelde op 2019-06-21

Waanzinnige service. Ik had twee pakketjes besteld en ze hebben het in 1 pakket verstuurd en 1 x verzendkosten teruggestuurd

Joyce Wattez beoordeelde op 2019-06-21

vlotte reactie, zeer klant vriendelijk

mark Uijl beoordeelde op 2019-06-17

We hadden een te groot broekje besteld en zonder probleem de volgende dag een maat kleiner besteld en kon nog dezelfde dag worden verstuurd waardoor wij het toch nog optijd binnen hadden, Echt een top service

Danielle Proeve beoordeelde op 2019-06-16

Leuk jurkje voor weinig geld. We hebben een topavond gehad! 😀

G Van Senus beoordeelde op 2019-06-12

Verwarring m.b.t. De bestelling

Claudy Schlooz beoordeelde op 2019-06-10

Super mooi pakje en heel snel
Ontvangen

mark Sikkema beoordeelde op 2019-06-07

Prima site, snelle correcte levering in mooie verpakking

Claudy Schlooz beoordeelde op 2019-06-07

Prima geleverd