westerstraat 52
1601 AL Enkhuizen
+31228315356

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Miriam Kosters P/a Dasja Sepers beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden, supersnelle levering!

Esther Knops beoordeelde op 2019-04-18

Snel geleverd en zonder verzendkosten!

Margriet beoordeelde op 2019-04-10

Doen hun best snel te leveren, helaas door post.nl een dag vertraging. Goed verpakt, mooie producten.

Alma van den Bragt-Vels beoordeelde op 2019-04-03

Snelle levering, netjes verpakt en een leuk presentje bij de bestelling

Dieneke bicknese de rhoter beoordeelde op 2019-04-02

Netjes opgestuurd, goede terugstuurservice en het geld al weer terugestort. helemaal oke!!

Fiona Zachariasse beoordeelde op 2019-03-22

Prima service: item snel geleverd en preices zoals gewenst.

Miranda Siebers beoordeelde op 2019-03-19

Super het was echt een kadootje aan de deur. Leuk verpakt en een presentje erbij.

M Smits beoordeelde op 2019-03-12

Verpakking en verzending prima maar 8 euro retournering kosten vind ik erg veel!

Maartje Hagenaars - de Faber beoordeelde op 2019-03-09

Zeer tevreden, snelle levering, netjes verpakt. Goede service

Linda Baltus beoordeelde op 2019-03-08

Fijne winkel

Hetty Bakhuis beoordeelde op 2019-03-04

Goed mailcontact, sneele reactie en levering van de bestelling .

Jwala beoordeelde op 2019-03-01

Hele goede service ervaren hier...had een probleempje met een maillot en dit werd zeer snel en goed opgelost. Ik kreeg direct antwoord op mijn vraag en hele vriendelijke mailtjes. Erg blij mee!

Mariska Van der Veer beoordeelde op 2019-02-22

Snelle levering, duidelijke communicatie en een fantastische jurk!

Robbie Schrumph beoordeelde op 2019-01-29

Snelle service, duidelijke website