Lavieonline
Lavieonline.nl is de web shop van La Vie en Rose in Enkhuizen. Een waar jurkenparadijs met merken als King Louie, White Stuff, Circus, Pretty Vacant, Weiz Copenhagen, Tante Betsy, Froy & Dind, Lalamour, Fox's en Sorgenfri. Wil je wat stoerder? Ook daarvoor ben je bij La Vie aan het juiste adres! De jeggings van White Stuff met een heerlijke trui van Ragwear bijvoorbeeld. Een tas, schoenen, shawl? Bij La Vie vind je het. Regenlaarzen van Evercreatures, pantys van King Louie, White Stuff en Sneaky Fox, oorbellen van Camps & Camps, Molière Paris, DeLuxe Amsterdam, Mariana.... Zóveel moois! Je vindt bij La Vie alles wat je zoekt, en zelfs dat wat je niet zoekt.
Filter 375 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 246 met beschrijving

• Jantien
    Geverifieerde klant van Lavieonline

Prachtig kleurige kleding, van goede en duurzame kwaliteit. Goede service.

• Ingrid Hofman
    Geverifieerde klant van Lavieonline

De kleur van t artikelnummer in werkelijkheid echt anders dan verwacht op basis va. De foto’s

• Hoe beoordeel je Lavieonline?

• Annemieke Bom
    Geverifieerde klant van Lavieonline

Ik ben zo leuk geholpen! Op mijn vraag om een bijpassende sjaal kreeg ik 4 foto’s toegestuurd met de alpino pet die ik al besteld had. Echt super en erg blij met mijn aankopen

• Ria Meulenbroek

Heel erg vriendelijk

• Tabitha van Buuren-Vermeer
    Geverifieerde klant van Lavieonline

Snelle levering en retourneren geen probleem. Alleen zijn de portokosten voor eigen rekening. Antwoordnummer zou fijner zijn.

• Florence Monbredau

Snelle levering, mooie spullen

• Anja Birster
    Geverifieerde klant van Lavieonline

Perfect delivery and service. The cardigan is beautiful!

• Irma Huisman

Prachtige jurken

• Swantje Franz
    Geverifieerde klant van Lavieonline

I was searching for Zilch clothing and found this very nice shop. Very kind owner!!!! I love it.

• M.L. Bleijs
    Geverifieerde klant van Lavieonline

Brede keus, goede service en vlotte levering!