Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Lavieonline

westerstraat 52
1601 AL Enkhuizen
+31228315356
KvK 37103866

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Lavieonline

Gemiddelde beoordeling

9,6

33 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

3%

3%

2019
Lavieonline

Iris beoordeelde op 2019-07-24

Snelle levering, mooi verpakt en heerlijke collectie!

Lavieonline

Heidi Bruggeman beoordeelde op 2019-07-02

Super snelle service en gratis verzending. Er zat nog een leuk armbandje bij de bestelling ook!

Lavieonline

Ellis beoordeelde op 2019-05-28

Ik bestelde en kocht een vestje waarvan ik wist dat ik de juiste maat koos. Ik heb namelijk meer van deze vestjes thuis, identieke vestjes, slechts een andere kleur, en ben hier heel tevreden mee. Ze sluiten, ook na meerdere keren wassen, keurig aan op mijn lichaam.
Bij levering bleek het ditmaal bestelde vest echter gebruikssporen te hebben: op verschillende plekken was het vestje wat uitgelubberd en zag er gebruikt uit. Mogelijk komt dit door vaker passen of vaker op en van de paspop halen (de via de webwinkel verkochte kleding hangt ook in de 'stenen' winkel). Ik heb gebeld met de winkel en uitgelegd waarom ik het vest terugstuur. Tevens heb ik gevraagd geen verzendkosten bij mij in rekening te brengen, daar er geen sprake is van een inschattingsfout van mijn kant bij de aankoop van het vestje, maar ik een niet nieuw ogend vestje toegestuurd kreeg. Men stond mij vriendelijk te woord. Wel gaf men meerdere keren aan dat als er sprake is van een productiefout, ik inderdaad de verzendkosten niet hoef te betalen. Meerdere keren moest ik daarom uitleggen dat er geen sprake is van een productiefout, maar dat het vestje er gebruikt uitziet. Dit vond ik vervelend, alsof ik hiermee tegen iets van een muur opliep. Weet dat ik het niet erg vind wanneer er een fout wordt gemaakt. Belangrijk voor mij is dat een fout/klacht adequaat en klantvriendelijk wordt afgehandeld.
Na een week wachten en na deze beoordeling ontving ik uiteindelijk een reactie van de winkel. Weliswaar hoefde ik geen verzendkosten te betalen, maar toch voelde ik mij niet gehoord in mijn vriendelijk aangegeven klacht. Men gaf aan dat het vestje in 'absolute nieuwstaat' verkeerde en er sprake was van een productiefout. Hiermee ben ik het niet eens en vind het ook vervelend dat er nu ten onrechte een fout wordt neergelegd bij de producent. Tevens uitte men zich, bijna hardnekkig, vol lof over de eigen (web-)winkel. Dit is mogelijk terecht, maar doet er voor mij even niet toe in deze kwestie en kwam op mij over als dat men een fout niet onder ogen kan komen. Liever hoor ik dat men gewoon toegeeft een keer een fout te hebben gemaakt. Dat kan gebeuren, is helemaal niet erg en dit gewoon toegeven, voelt klantvriendelijk aan. Juist het toegeven van een fout zou mijn lof hebben verdiend en had mij geholpen vertrouwen te houden. Ja, het is zeker fijn, én redelijk, dat ik geen verzendkosten heb hoeven te betalen, maar een volgende keer koop ik mijn vestje graag weer bij de webwinkel waar ik gewoonlijk mijn kleding koop.


Reactie van Lavieonline:
Geachte mevrouw van Maanen,

Jammer dat dat uw ervaring met onze (web)winkel is want ondanks dat uw klacht onterecht is, bent u netjes te woord gestaan, vlot geholpen en volledig gecrediteerd.

Hoogachtend,

La Vie en Rose
Lavieonline

Marjolijn Hoekert beoordeelde op 2019-05-27

Prettige webwinkel! heel fijn nog even overlegd over de maat en snel opgestuurd, vrolijk verpakt en mooie spullen!

Lavieonline

Margreet Bakker beoordeelde op 2019-05-18

Vlotte levering (door PostNL een dag vertraagd) met mooie kleding.

Lavieonline

Astrid van den Nieuwenhof beoordeelde op 2019-05-14

Snel binnen, en heel slim dat slot eraan, webwinkels hebben het al moeilijk genoeg met al dat terugsturen.

Lavieonline

Sonja van der Haas beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering!

Lavieonline

Janna Jansma beoordeelde op 2019-05-13

Snelle service en goed retourbeleid

Lavieonline

Jolanda Reezigt beoordeelde op 2019-05-13

snelle levering, mooie overzichtelijke webwinkel

Lavieonline

Tineke Liefers beoordeelde op 2019-05-13

Ik ben heel tevreden, kwam snel nadat ik het had besteld en was keurig ingepakt. Heel blij met mijn bestelling

Lavieonline

Petra Schut beoordeelde op 2019-05-13

Zondag besteld en dinsdag in huis
Heel netjes verpakt met een leuk armbandje erbij 👍

Lavieonline

Mirjam Boven beoordeelde op 2019-05-09

Zeer vriendelijk geholpen en snel antwoord op vragen

Lavieonline

Sandra Ziegler beoordeelde op 2019-05-08

Ik ben erg blij met de jurk van tante Betsy. het is geweldig. de verzending ging erg snel, al met al geweldig. veel liefs bedankt lavie en rose ook voor de mooie oorbellen.


Reactie van Lavieonline:
Dag Sandra, dank je wel voor je beoordeling! Veel plezier met je jurk én de oorbellen. Hopelijk wordt het snel lekker voorjaar!! Liefs, La Vie.
Lavieonline

Petra Arts beoordeelde op 2019-05-06

Perfecte website, helaas heb ik de jurk retour gestuurd omdat hij mij niet flatteerde.

Lavieonline

Magda Weersing beoordeelde op 2019-05-01

Zeer tevreden!

Lavieonline

Hennie Rijnders beoordeelde op 2019-05-01

Snelle service.

Lavieonline

Dewi Van Rooijen beoordeelde op 2019-04-30

Snelle service en netjes verpakt!

Lavieonline

Sandy Vlasma beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering met leuk presentje (oorbellen)!

Lavieonline

Ramona beoordeelde op 2019-04-26

Makkelijk besteld. Sneller bezorgd dan verwacht en goed verpakt. Helemaal tevreden met mijn aankoop.

Lavieonline

Miriam Kosters P/a Dasja Sepers beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden, supersnelle levering!


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.