westerstraat 52
1601 AL Enkhuizen
+31228315356

Iris beoordeelde op 2019-07-24

Snelle levering, mooi verpakt en heerlijke collectie!

Heidi Bruggeman beoordeelde op 2019-07-02

Super snelle service en gratis verzending. Er zat nog een leuk armbandje bij de bestelling ook!

Ellis beoordeelde op 2019-05-28

Ik bestelde en kocht een vestje waarvan ik wist dat ik de juiste maat koos. Ik heb namelijk meer van deze vestjes thuis, identieke vestjes, slechts een andere kleur, en ben hier heel tevreden mee. Ze sluiten, ook na meerdere keren wassen, keurig aan op mijn lichaam.
Bij levering bleek het ditmaal bestelde vest echter gebruikssporen te hebben: op verschillende plekken was het vestje wat uitgelubberd en zag er gebruikt uit. Mogelijk komt dit door vaker passen of vaker op en van de paspop halen (de via de webwinkel verkochte kleding hangt ook in de 'stenen' winkel). Ik heb gebeld met de winkel en uitgelegd waarom ik het vest terugstuur. Tevens heb ik gevraagd geen verzendkosten bij mij in rekening te brengen, daar er geen sprake is van een inschattingsfout van mijn kant bij de aankoop van het vestje, maar ik een niet nieuw ogend vestje toegestuurd kreeg. Men stond mij vriendelijk te woord. Wel gaf men meerdere keren aan dat als er sprake is van een productiefout, ik inderdaad de verzendkosten niet hoef te betalen. Meerdere keren moest ik daarom uitleggen dat er geen sprake is van een productiefout, maar dat het vestje er gebruikt uitziet. Dit vond ik vervelend, alsof ik hiermee tegen iets van een muur opliep. Weet dat ik het niet erg vind wanneer er een fout wordt gemaakt. Belangrijk voor mij is dat een fout/klacht adequaat en klantvriendelijk wordt afgehandeld.
Na een week wachten en na deze beoordeling ontving ik uiteindelijk een reactie van de winkel. Weliswaar hoefde ik geen verzendkosten te betalen, maar toch voelde ik mij niet gehoord in mijn vriendelijk aangegeven klacht. Men gaf aan dat het vestje in 'absolute nieuwstaat' verkeerde en er sprake was van een productiefout. Hiermee ben ik het niet eens en vind het ook vervelend dat er nu ten onrechte een fout wordt neergelegd bij de producent. Tevens uitte men zich, bijna hardnekkig, vol lof over de eigen (web-)winkel. Dit is mogelijk terecht, maar doet er voor mij even niet toe in deze kwestie en kwam op mij over als dat men een fout niet onder ogen kan komen. Liever hoor ik dat men gewoon toegeeft een keer een fout te hebben gemaakt. Dat kan gebeuren, is helemaal niet erg en dit gewoon toegeven, voelt klantvriendelijk aan. Juist het toegeven van een fout zou mijn lof hebben verdiend en had mij geholpen vertrouwen te houden. Ja, het is zeker fijn, én redelijk, dat ik geen verzendkosten heb hoeven te betalen, maar een volgende keer koop ik mijn vestje graag weer bij de webwinkel waar ik gewoonlijk mijn kleding koop.

Reactie van Lavieonline:
Geachte mevrouw van Maanen,

Jammer dat dat uw ervaring met onze (web)winkel is want ondanks dat uw klacht onterecht is, bent u netjes te woord gestaan, vlot geholpen en volledig gecrediteerd.

Hoogachtend,

La Vie en Rose

Marjolijn Hoekert beoordeelde op 2019-05-27

Prettige webwinkel! heel fijn nog even overlegd over de maat en snel opgestuurd, vrolijk verpakt en mooie spullen!

Margreet Bakker beoordeelde op 2019-05-18

Vlotte levering (door PostNL een dag vertraagd) met mooie kleding.

Astrid van den Nieuwenhof beoordeelde op 2019-05-14

Snel binnen, en heel slim dat slot eraan, webwinkels hebben het al moeilijk genoeg met al dat terugsturen.

Sonja van der Haas beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering!

Janna Jansma beoordeelde op 2019-05-13

Snelle service en goed retourbeleid

Jolanda Reezigt beoordeelde op 2019-05-13

snelle levering, mooie overzichtelijke webwinkel

Tineke Liefers beoordeelde op 2019-05-13

Ik ben heel tevreden, kwam snel nadat ik het had besteld en was keurig ingepakt. Heel blij met mijn bestelling

Petra Schut beoordeelde op 2019-05-13

Zondag besteld en dinsdag in huis
Heel netjes verpakt met een leuk armbandje erbij 👍

Mirjam Boven beoordeelde op 2019-05-09

Zeer vriendelijk geholpen en snel antwoord op vragen

Sandra Ziegler beoordeelde op 2019-05-08

Ik ben erg blij met de jurk van tante Betsy. het is geweldig. de verzending ging erg snel, al met al geweldig. veel liefs bedankt lavie en rose ook voor de mooie oorbellen.

Reactie van Lavieonline:
Dag Sandra, dank je wel voor je beoordeling! Veel plezier met je jurk én de oorbellen. Hopelijk wordt het snel lekker voorjaar!! Liefs, La Vie.

Petra Arts beoordeelde op 2019-05-06

Perfecte website, helaas heb ik de jurk retour gestuurd omdat hij mij niet flatteerde.

Magda Weersing beoordeelde op 2019-05-01

Zeer tevreden!

Hennie Rijnders beoordeelde op 2019-05-01

Snelle service.

Dewi Van Rooijen beoordeelde op 2019-04-30

Snelle service en netjes verpakt!

Sandy Vlasma beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering met leuk presentje (oorbellen)!

Ramona beoordeelde op 2019-04-26

Makkelijk besteld. Sneller bezorgd dan verwacht en goed verpakt. Helemaal tevreden met mijn aankoop.

Miriam Kosters P/a Dasja Sepers beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden, supersnelle levering!