Hoogschaijksestraat 37b
06 39 69 04 72

9,1

Bol.com 29 8,3

JK uit Limburg beoordeelde op 2018-10-19

Uitstekende ervaring met Letsleds.nl. Goed advies bij het uitkiezen van led spotjes. Netjes en compleet geleverd. Bij het aansluiten is een lamp voetje op de grond gevallen waardoor er een stukje uit gebroken is. Ik heb dit aangegeven en gevraagd of ik een nieuw voetje los kan krijgen. Ze hebben deze gelijk gratis nageleverd zonder verder vragen te stellen of moeilijk te doen. Ik was al blij geweest als ik een los voetje kon aankopen maar dit overtreft goede service!

Patrick Ende beoordeelde op 2018-10-19

R. Stuart beoordeelde op 2018-10-19

snelle levering

Antoon Van grinsven beoordeelde op 2018-10-18

Annemarieke Custers beoordeelde op 2018-10-18

Durk van der Ploeg beoordeelde op 2018-10-18

goed geholpen in chat sessie, kennis nivo van medewerker prima

Roel Poster beoordeelde op 2018-10-17

Super geregeld zelfs 2 klipjes gekregen die ik kwijt was

Bert Doeve beoordeelde op 2018-10-17

Ondanks een briefje op de deur waar de besteller het pakketje kon afleveren presteert de besteller het nog om het op het verkeerde adres af te leveren en kostte het ons de nodige moeite om het te krijgen.

Reactie van Letsleds:
Goedemiddag,

Dit is helaas aan PostNL en hier hebben wij geen invloed op.

aad van opijnen beoordeelde op 2018-10-17

perfecte service gekregen alles was naar ons zin

Peter Kuijpers beoordeelde op 2018-10-17

Goede producten, snelle reactie op vragen en snelle levering. Zeer tevreden!

Gerard Pol beoordeelde op 2018-10-16

Adrianus Van der Veeken beoordeelde op 2018-10-16

Alles op tijd en correct geleverd. Keurig.

mike van sloten beoordeelde op 2018-10-14

Anthon Leegsma beoordeelde op 2018-10-13

Gezocht besteld betaald geleverd!

Jeroen Geurts beoordeelde op 2018-10-13

N.c.a. Smits beoordeelde op 2018-10-13

Peter Keltjens beoordeelde op 2018-10-12

Albert Quist beoordeelde op 2018-10-12

Goed product, goede prijs, snel geleverd.

Marsha Schenker beoordeelde op 2018-10-12

De bestelling was er de volgende dag al, erg snel en de spotjes waren goed ingepakt. Helaas zijn ze nog niet aangesloten dus kan ik de kwaliteit van de spotjes nog niet beoordelen.

Rien Meijs beoordeelde op 2018-10-12

Zeer vriendelijk te woord gestaan en duidelijk en goed advies gekregen daarna besteld en alles goed ontvangen .