Hoogschaijksestraat 37b

hans heering beoordeelde op 2018-12-12

jacob everwijn beoordeelde op 2018-12-12

Goed geregeld

S Jochems beoordeelde op 2018-12-12

Levering vlot; maar installatie instructie in engels en klopt niet met elkaar. Even puzzelen.

Jan Roozendaal beoordeelde op 2018-12-12

Goed spullen , kwaliteit prijs verhouding is uitstekend

A Santing beoordeelde op 2018-12-12

netjes bezorgd. alles doet het.

Dirk Bodegom beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering en wanneer zij ook maar even vermoeden dat er iets in de samenhang van de bestelling niet klopt, dan wordt je gebeld en informeren zij naar jouw bedoelingen!

Matthijs Schade beoordeelde op 2018-12-10

Ik werd goed geholpen via de webservice.
Nu heb ik overal goede lampen.
Als je vragen hebt zou ik zeker de live chat aanraden, ze helpen u ontzettend goed.

H. beoordeelde op 2018-12-10

Jens is erg klantgericht. Dit is fijn bij het doen van zaken.

Wim Liekens beoordeelde op 2018-12-07

TOP Service!
Zeer snelle leveringen
Zeer snelle reactie op mail
Meedenkend naar de beste oplossing

Echt TOP!

Frans Vrijdag beoordeelde op 2018-12-07

Toine beoordeelde op 2018-12-06

Heel tevreden, duidelijke site, snelle levering , goede prijs

Yme Bosma beoordeelde op 2018-12-06

bestelling oke, info oke en levering ook

Jody de Gier beoordeelde op 2018-12-05

Black Friday was een goed moment om de Led dimmers aan te schaffen. Ondanks drukte in de pakketbezorging niet lang hoeven wachten. De oorspronkelijke dimmers hadden een dimbereik van +/- 50 %. Deze waren ook niet geschikt voor Led lampen.
De bestelde Led dimmers met fase af- en aansnijding kunnen de Led lampen heel goed dimmen. Ze zijn ook goed configureerbaar.
Als er to ook nog een opmerking geplaatst mag worden: De ruimte aan schroefdraad om het afdekplaatje vast te zetten was minimaal, maar nog voldoende.

Gerda Blom beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering en product precies zoals op website vermeld.

Vincent van Doorn beoordeelde op 2018-12-05

Overzichtelijk, snel gehandeld, alles snel binnen. Alleen kwaliteit materiaal weet ik nog niks over.

Klaas beoordeelde op 2018-12-04

Volgens afspraak afgewikkeld. Levering volgende dag aangeboden maar op fout adres waardoor terug naar depot DPD.
Na mailen en bellen met Letsleds is het pakket 4 dagen later opnieuw aangeboden en bezorgd.

Vitalie Ceban beoordeelde op 2018-12-04

Ineke de Wit beoordeelde op 2018-12-04

snelle levering en goed product en niet duur

Rik Bradt beoordeelde op 2018-12-03

WILGARD ven beoordeelde op 2018-12-03

gebeld door letsled dat er verkeerde adres was ingevuld, desondanks nog op tijd binnen super