Puttelaar 43
06 39 69 04 72

Henri de Graauw beoordeelde op 2017-11-24

Goede service snelle levering

N Kamp beoordeelde op 2017-11-23

Mooie fijne website en de bestelling werd snel en netjes geleverd.

K Beukema beoordeelde op 2017-11-23

Goede lampen, heel netjes verpakt verstuurd daardoor geen beschadigingen.mvg Koos

D.A. de Kolf beoordeelde op 2017-11-22

Snel telefonisch contact en daarna snelle levering

Bob van der Po;l beoordeelde op 2017-11-22

Heel tevreden. Snelle levering van de bestelde producten. Prettige gebruikersvriendelijke website, duidelijke beschrijving en specificaties van de producten zodat je weet wat je wel en niet kunt gebruiken. Bestelde producten functioneren feilloos.

Floor Vader beoordeelde op 2017-11-19

goed advies als je dat wenst en snel geleverd.

Pol Hoffman beoordeelde op 2017-11-18

Internet afgezocht voor een opbouwled 220V en buiten de sites die ik niet vertrouwde waren zij de enige die het product hadden.
Verder correct en op tijd geleverd.

WALTER SOOMER beoordeelde op 2017-11-18

Producten zijn oke alleen jammer dat de Nederlandse web shop er geen Nederlandse installatie beschrijvinh en gebruiks aanwijzingen bij levert vind dit een min puntje

herman plijter beoordeelde op 2017-11-16

een toppertje

B.M. Andriessen beoordeelde op 2017-11-14

Prima website, heldere informatie en service, snelle en accurate levering.

Cris Poelemans beoordeelde op 2017-11-12

Correcte levering van de bestelde goederen

L Meurs beoordeelde op 2017-11-10

De bestelling is vlot verlopen zoals ook de beloofde verzendtijd en bij eventuele vragen (die ik ook had) werd er gelijk door Jens gereageerd. Service van het bestelde was ook goed, alleen jammer dat de bestelde dimbare ledlampjes niet de juiste aansluiting hebben en moet worden retourneert. Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden etc.

Paulo Correa Mendes beoordeelde op 2017-11-09

Leddimmer, Mooi product, niet te duur en werkt perfect. Super! Wel krijg ik de ring niet vast om het afdekkapje vast te zetten van jung standaard serie.

Qua bezorging werd aangeven op de factuur dat ik het op 4 november zou krijgen, echter had ik het pas op 9 november ontvangen.

Aart Spek beoordeelde op 2017-11-09

Levering en telefonische informatie uitstekend!
Moet bestelde leddimmer nog aansluiten

Maarten de Wit beoordeelde op 2017-11-09

Goede en duidelijke website. Snelle en correcte levering.

Janette Van Etten beoordeelde op 2017-11-06

Heb even een onenigheid gehad, maar is uiteindelijk geheel naar tevredenheid opgelost!

Kirsten Buytaert beoordeelde op 2017-11-05

Prima service! Vooraf nog een paar vraagjes over het product. Deze werden direct via chat beantwoord.

Erwin De Vroome beoordeelde op 2017-11-01

zeer tevreden. afspraken nagekomen en snelle levering.

karel roelofs beoordeelde op 2017-11-01

zeer tevreden goede kwaliteit en snel in huis.

t frankema beoordeelde op 2017-10-29

De website is zeer overzichtelijk en eenvoudig om te gebruiken. De bestelde producten zijn snel geleverd.