Hoogschaijksestraat 37b
06 39 69 04 72

9,1

Bol.com 29 8,3

Roelof Bos beoordeelde op 2018-08-20

Vlotte levering in 2 dagen en op de website was extra informatie over installatie te vinden. Prima!

Claudia Koopman beoordeelde op 2018-08-20

Snelle service.

Jacque Vos beoordeelde op 2018-08-19

Mijn eerste bestelling: Goed bereikbaar, goed advies, snelle levering en mee- en oplossingsgericht denken met de klant, zijn belangrijke factoren voor het doen van aankopen. Bij mijn bestelling heeftLetsleds.nl dit wat mij betreft allemaal waargemaakt. Geeft een betrouwbaar gevoel. Complimenten.

Gerard Berkeveld beoordeelde op 2018-08-19

Leon Coumans beoordeelde op 2018-08-17

deskundig advies en snelle levering.

Tristan Frencken beoordeelde op 2018-08-17

Paul Konings beoordeelde op 2018-08-16

Snel en duidelijk ingelicht over vertraging en alsnog snel geleverd. Dus fijn!

De handleidingen komen wel een beetje simpel over met veel taal/typ fouten. Zal wel door de leverancier komen, maar misschien dan eens netjes herschrijven?

Verder erg tevreden!

H. Tiemissen beoordeelde op 2018-08-16

Ik ben uiterst tevreden met dit bedrijf. Snelle levering en prima garantie. Een ledlampje ging na paar maanden stuk. binnen 2 dagen kreeg ik een nieuw lampje binnen. Top!!!

Mar van der Marel beoordeelde op 2018-08-15

Emiel beoordeelde op 2018-08-13

Had een dimmer besteld maar helaas door een defecte led driver is dimmer ook stuk gegaan.
Toch maar weer dezelfde dimmer besteld. Vooral de instelmogelijkheden, "softstart" functie en prijs hebben mij doen besluiten deze dimmer te bestellen.

pjcmv beoordeelde op 2018-08-12

Vakkundig advies aan de telefoon. Een ruim aanbod tegen nbette prijzen en ... een dimmer tegen een faire prijs die doet wat-ie belooft.

John Jacobs beoordeelde op 2018-08-07

Rik Van Westendorp beoordeelde op 2018-08-07

als afleveringsdatum stond 6 augustus, maar dat was aflevering bij Post.NL, niet bij mij thuis helaas, nu moet de klusjesman weer terugkomen voor 2 lampjes.... jammer. product zelf kan ik nog niet beoordelen maar neem aan dat ze ok zijn

Jasper Klerkx beoordeelde op 2018-07-25

Ik heb twee led inbouw dimmers gekocht en ik ben zeer tevreden met het product en met de winkel. De dimmer doet het perfect op mijn kroonluchter met 8 warm glow led kaarslampen van Philips en je kunt het laagste dinniveau zelf instellen. Bovendien werd ik via de chat perfect ondersteund, nadat ik niet direct een betaalbevestiging in mijn mailbox kreeg. Voor mijn geruststelling kreeg ik de bevestiging handmatig toegestuurd, terwijl een paar uur later de automatische statusupdates al binnenkwamen... prima service dus!

Johannes van der Bij beoordeelde op 2018-07-25

A Nouwen beoordeelde op 2018-07-23

K Iepema beoordeelde op 2018-07-21

mooie spullen voor een redelijke prijs en vlot geleverd

Dirk Burger beoordeelde op 2018-07-21

Goed advies mbt led dimmers. Besteld, snel geleverd en in lijn met advies werkt!

Piet Aafjes beoordeelde op 2018-07-20

Edwin beoordeelde op 2018-07-20

Ik had via de chat advies gevraagd bij de keuze van de leds, omdat ik leds wil die breed stralen. Mij werd verteld dat de stralingshoek 120 graden zou zijn (hetgeen ik naar opzoek was) dus deze besteld en ze kwamen netjes de volgende dag binnen. 1 was wel beschadigd,
maar daar zou ik een nieuwe voor krijgen. Na de spots aangesloten te hebben blijkt toch de stralingshoek kleiner dan 120 graden. Dus contact opgenomen met de klantenservice. Die eerst niet geloofde wat ik vertelde, want ze hadden zelf een test gedaan. Waarna ik een foto liet zien, dat het ledje zonder spotje toch echt breder uitstraalde. En toen uiteindelijk moest ik de spotjes zo aanpassen, zodat het ledje dichter op het glaasje zou komen (door de bevestiging eruit te vijlen). Ik heb gezegd dat ik niet op z'n oplossing zit te wachten, bij zulke prijzige spotjes. Volgende oplossing is andere spotjes bestellen (die niet voldoen) of een kortingsbon voor mijn volgende aankoop (hier heb ik niks aan, want ik heb verder niks nodig). Ik neem aan dat de retourzending door de verkoper betaald wordt. Maar het hele geintje heeft me een hoop tijd gekost, alleen omdat ze slecht advies geven en vervolgens niet met een passende oplossing komen. Echt een slechte zaak.