Hoogschaijksestraat 37b
5374EC Schaijk
0486 750 438

P Ploeg beoordeelde op 2019-02-22

Ruime keuze en vooral hun after service is zeer goed.

Anton Schütz beoordeelde op 2019-02-21

Gert Stolk beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering. Mooie spullen. Goede raad gekregen tijdens chat.

René Engelen beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden en vragen werden direct beantwoord

Martijn Van De Wiel beoordeelde op 2019-02-21

Irene Japenga-Vaessen beoordeelde op 2019-02-20

Stefan Wilting beoordeelde op 2019-02-20

Erik Wiercx beoordeelde op 2019-02-18

ben wouters beoordeelde op 2019-02-18

Ron Tessemaker beoordeelde op 2019-02-18

Vlotte levering en alles klopt.

J Kruizenga beoordeelde op 2019-02-18

snelle levering en product voldoet aan de verwachting.

René Ritzen beoordeelde op 2019-02-17

Snel geleverd

marjon beuwer beoordeelde op 2019-02-16

Ik ben prima geholpen om mijn bestelling compleet te krijgen. Zelfs nadat ik de bestelling had betaald en verstuurd werd de correctie voor de verzending nog in orde gemaakt

H.Bos beoordeelde op 2019-02-16

Via chat gelijk antwoord op alle vragen. Producten besteld en vlgd dag in huis.
Geen wachttijden.

Marijn Beltman beoordeelde op 2019-02-16

Frank van de Donk beoordeelde op 2019-02-16

Ron de Zwarte beoordeelde op 2019-02-15

P. Kaijser beoordeelde op 2019-02-15

Dik wensink beoordeelde op 2019-02-15

Prima product. Snelle levering

Mark Smits beoordeelde op 2019-02-15

Heb intensief telefonisch contact gehad met Letsleds ivm de lichtinstabiliteit van R7S lampjes. Inmiddels heb ik een geschikte LEDdimmer gevonden in combinatie met de geadviseerde dimstabilisator. Mijn tafellamp is nu succesvol omgebouwd van halogeen naar LED licht.