Hoogschaijksestraat 37b
5374EC Schaijk
0486 750 438

jolanda hilkhuysen beoordeelde op 2019-06-20

Annelies Rombouts beoordeelde op 2019-06-20

Had woensdag besteld en donderdag in huis en werd een half uur vantevoren gemaild dat het pakje binnen een uur bezorgd zou worden top.

C Veerman beoordeelde op 2019-06-20

Maandag voor 3e keer bestelling gedaan,werd net als eerdere keren perfect afgehandeld,en de volgende dag bezorgd.

Frank Liefting beoordeelde op 2019-06-19

goed advies aan telefoon,slechte ervaring met DPD pakketdienst.

Piethein Donderwinkel beoordeelde op 2019-06-19

Guido van Burgeler beoordeelde op 2019-06-19

JGM Lohuis beoordeelde op 2019-06-19

Snelle bezorging en een beetje onduidelijk bij bestellen of het bezorgd wordt of zelf ophalen is.

Carel Los beoordeelde op 2019-06-19

Zeer goede en snelle levering. Ook telefonisch goed advies.

sybrand kollenstaart beoordeelde op 2019-06-17

Helen Uitermark beoordeelde op 2019-06-16

Edwin Drosten beoordeelde op 2019-06-16

Producten besteld en weer teruggestuurd (warm wit was toch niet warm genoeg). Ik werd gebeld met een suggestie voor een alternatief product. Dit was iets duurder maar mocht het bestellen voor dezelfde prijs als het teruggestuurde product. Het alternatief was precies wat ik zocht dus ik ben zeer tevreden.

Michiel Jeschar beoordeelde op 2019-06-16

Snel in huis. Prima

a vessies beoordeelde op 2019-06-16

Dirk Reynheere beoordeelde op 2019-06-16

Esther Schut beoordeelde op 2019-06-16

Ik heb al voor de tweede keer spotjes hier besteld. Goede service en klantvriendelijk personeel. Je krijgt snel reactie in de chat en de volgende dag al gratis bezorgd.

Henk-Jan Visser beoordeelde op 2019-06-16

Snelle reactie bij vragen, snelle levering, goed verpakt, retourzending (deels) snel gecrediteerd.

Leonie Welting beoordeelde op 2019-06-16

Arnold Engelen beoordeelde op 2019-06-16