Hoogschaijksestraat 37b

Trustpilot 3 4,9

Paul van Roosmalen beoordeelde op 2019-08-22

Meruzjan Melikyan beoordeelde op 2019-08-22

Michiel Rijsberman beoordeelde op 2019-08-21

Heldere site, alle info die ik nodig had om de bestelde onderdelen te monteren, snel geleverd. 👍🏻

Johan Schuttevaar beoordeelde op 2019-08-21

Olivier Verstraete beoordeelde op 2019-08-21

Barry Sykes beoordeelde op 2019-08-19

Snel en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Harm van den Wijngaard beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering, mooie en betaalare lampen en ze werken prima.

Jan van der Heijden beoordeelde op 2019-08-18

bij mijn eerste bestelling was er een spotje ( 1 van de 4)geleverd met een gescheurd glas.
deze moest ik retour sturen en heb zelf de verzendkosten moeten betalen.
Het betreffende spotje werd niet vervangen maar gerepareerd.
ook bij deze bestelling heeft heb ik niet op tijd ontvangen.
Ik had van DPD een mail ontvangen dat de bestelling op een bepaalde dag en tijd geleverd zou worden.
ik ben op de betreffende dag en tijd zeker thuis geweest, maar heb niets ontvangen.
Later kreeg ik een mail dat ik niet thuis was bij aflevering en dat de bezorger een berichtje achter gelaten had ,ook dat is niet gebeurt.
zelf naar DPD gebeld en het pakketje alsnog geleverd gekregen.

Reactie van Letsleds:
Dag Jan,

Had even contact met ons opgenomen, dan hadden we het geheel op kunnen lossen.

Erik Rabijns beoordeelde op 2019-08-18

Goede uitleg en ondersteuning via de chat-functie van de website en snelle levering.

Michiel beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering en een enthousiast te woord gestaan!
De led spots zijn echt fantastisch!

W. F Chan beoordeelde op 2019-08-17

Cor van Ginkel beoordeelde op 2019-08-17

Goed advies en snelle levering

Arjan Bijsterveld beoordeelde op 2019-08-16

Francisca Redeker beoordeelde op 2019-08-16

Werner Coppens beoordeelde op 2019-08-16

Inno Veenstra beoordeelde op 2019-08-16

Philippe Gautier beoordeelde op 2019-08-15

mooi materiaal en een goede prijs/kwaliteit

Branko Schuijt beoordeelde op 2019-08-14

Cor van Weerdenburg beoordeelde op 2019-08-14

Don Verweij beoordeelde op 2019-08-14

Ook na een verkeerde levering is alles naar volle tevredenheid hersteld. Ik bestel dan ook nog steeds bij Letsleds.