Puttelaar 43

9,1

Bol.com 28 7,8
Google Plus/Places - 5,0

Tim van der Gulik beoordeelde op 2018-04-19

Zeer tevreden. Door een fout tijdens het bestellen, had ik teveel betaald. Dit geld is binnen een aantal dagen alweer geretourneerd. Top!
De dimmer was tevens snel binnen.

K Hagedoorn beoordeelde op 2018-04-17

Ervaring is goed, bestelling vlot en levering zoals afgesproken. Product werk zoals het moet zijn.

F. Geurts beoordeelde op 2018-04-16

Zeer snelle levering, zaterdag besteld: maandagochtend al in huis!

Mark van de Veen beoordeelde op 2018-04-14

Vlotte levering, goede prijzen, producten lijken van goede kwaliteit (duurtest nog even afwachten ;-)). Ook ‘s-avonds laat staan de mensen van Letsleds nog voor je klaar via de webchat.

Erik Rycken beoordeelde op 2018-04-13

Perfecte service , ze bellen je zelfs als er een vermoede is dat je een verkeerd artikel hebt gekozen . De foute lampjes bij een armatuur bv

Roel Jacobs beoordeelde op 2018-04-13

alles naar wens en duidelijk advies

A Roskam beoordeelde op 2018-04-11

Uitstekende voorlichting, keurig binnen de beloofde tijd geleverd.
Attente verkoper, mooi product.

W. Witsiers beoordeelde op 2018-04-10

Goede producten, goede prijzen en goede service .

Frank beoordeelde op 2018-04-10

Hele mooie led tl buis besteld. Werkte prima, tot hij opeens begon te "stotteren". Gemeld via chat op de site , binnen 5 minuten antwoord, filmpje opgestuurd van probleem en dezelfde dag nog nieuwe opgestuurd gekregen!
Als dat geen service is, weet ik het niet meer.

Jan va beoordeelde op 2018-04-09

Prima service en fijn geholpen met al mijn vragen

R.M. Moor beoordeelde op 2018-04-06

Snel en goed verpakt geleverd. Spotjes voor in de natte ruimte van goede kwaliteit. Aanbevolen

Vin Valstar beoordeelde op 2018-04-05

Op zich goed verlopen. Vragen snel beantwoord.
De volgende dag bezorgen (na 2e paasdag) was wel heel veel duurder, maar de dag later was de ‘gewone’ prijs van ca 5 euro. Had geen haast, dus dat was prima...

Jan Veltman beoordeelde op 2018-04-05

Uitstekende service! Zelfs in de avond om 23:30 per chat uitstekend advies gekregen.

M van keulen beoordeelde op 2018-04-04

UItstekende service

Jaco A beoordeelde op 2018-04-02

Onlangs een TL-balk besteld, die blijkbaar tijdens het vervoer een los contactje opliep. Deze kon gratis worden teruggezonden en met twee dagen was de nieuwe al in huis! Ook is de chatfunctie erg snel bij vragen en dergelijke en lijkt 24/7 beschikbaar ( niet getest overigens). Kortom, zeer snelle en klantvriendelijk service, die je echt niet overal vindt!

Eduard Kersten beoordeelde op 2018-03-31

Goed eerlijk betrouwbaar en loyaal.

Arjan Greijmans beoordeelde op 2018-03-30

Geen probleem bij het bestellen en snel in huis

J Balder beoordeelde op 2018-03-29

Super Snelle levering, top!.

Willem Hammer beoordeelde op 2018-03-28

Goed ,supersnel en kwaliteit

Frank De Vos beoordeelde op 2018-03-25

Heel goed geholpen door Jens.