Emmastraat 6
5761AL Bakel

jac Bertrams beoordeelde op 2019-02-20

Word goed geholpen in het bestellen.

Maurice Walta beoordeelde op 2019-02-20

Keurig geholpen. Er ging iets mis met de levering bij PostNL maar is keurig opgepakt en gemeld.

Riny Oerlemans beoordeelde op 2019-02-16

Zeer tevreden!

Nandretti Ayala beoordeelde op 2019-02-15

Makkelijk besteld en snel gekregen

Janine van Hell beoordeelde op 2019-02-14

Duidelijke site, snelle levering

Jan De Geus beoordeelde op 2019-02-14

Zeer snelle levering. Goede producten tegen een aantrekkelijke prijs. Ook logistiek alles goed geregeld. Ook telefonisch ondersteuning is prima. Kortom een zeer goede webshop.

Jan de Geus

Stefan van den Brand beoordeelde op 2019-02-11

Snel en met groot gemak besteld

Hans Samson beoordeelde op 2019-02-04

Geweldige service. Materiaal al vandaag geleverd! Top!

Tom Haesebrouck beoordeelde op 2019-01-24

Snel en correcte levering

Carla Louwerens beoordeelde op 2019-01-24

zeer behulpzaam en snelle levering

Johan beoordeelde op 2019-01-20

Altijd snelle levering en soms zelfs wat extra's (potloden, keggen etc). Ben tot nu toe zeer tevreden.

bart demeyer beoordeelde op 2019-01-11

Tevreden

Pierre Kramuller beoordeelde op 2019-01-10

Very fast Delivery to Germany 👍
Top Service from Lijmkam.nl
thank you very much

Jeffrey Hofmeester beoordeelde op 2019-01-10

Rubi delta levellingsyteem besteld bij Lijmkam.nl, volgende dag had ik het in huis. Top service

Marijn beoordeelde op 2019-01-08

Producten en service zijn TOP! Zonder lijmkam.nl had ik mijn project rond de feestdagen moeten stilzetten. Lijmkam.nl heeft mij tussen de feestdagen door fantastisch geholpen met advies en levering van diverse materialen. Gelukkig zijn er nog ondernemers die meedenken en meedoen, zelfs bij een kleine opdracht. Van harte aanbevolen.

Wouter Vanthournout beoordeelde op 2019-01-01

Zoals altijd TOP!!

Peter Adriaensen beoordeelde op 2018-12-26

Er was een item te weinig geleverd, dit werd onmiddellijk rechtgezet, Een dag later was alles geleverd. Superservice

Willy Mouton beoordeelde op 2018-12-17

Perfecte uitvoering van de bestelling en opvolging. Nu nog wachten op de levering.

theo salfischberger beoordeelde op 2018-12-14

goed geregeld prima