Emmastraat 6
5761AL Bakel

Benny Convents beoordeelde op 2018-05-25

Ben zeer tevreden,toch moeilijk product om te verpakken en te verzenden ,3 fragiele chroom profieltjes van 2,5 m lang,op 2 dagen,naar Belgie. Bedankt

Ben Speijer beoordeelde op 2018-05-24

Snelle en correcte levering

Frank beoordeelde op 2018-05-19

Goede prijs en snelle levering. Top.

Peter Van Zundert beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering netjes en correct

Rik Zwart beoordeelde op 2018-05-10

Snel en helder bestel proces met goede informatievoorziening vwb status en verzending van de order.

JCV beoordeelde op 2018-05-04

Heldere communicatie, snelle levering en met zorg verpakte verzending. Complimenten daarvoor! Mijn beoordeling zou 'uitstekend' zijn geweest, wanneer het transportbedrijf UPS goed bevallen was. Maar hun communicatie was niet klantvriendelijk. Ik heb eenmalig een mail ontvangen met bezorgdatum, die later niet bleek te kloppen. Mijn verbazing was groot, toen bleek, dat ik me als klant moest registreren - niet gedaan trouwens- en een account moest aanmaken voor meer specifieke bezorginfo over mijn pakket. Merkwaardig, aangezien hun concurrenten dat niet eisen, is mijn ervaring. Kortom.... mijn advies aan Lijmkam: stap over naar een concurrent, die je klanten gratis en regelmatig op de hoogte houdt van bijv/. gewijzigde leverdatum (bij mij niet gebeurd) en ook nog met indicaties van een tijdstip erbij.

Johan Korringa beoordeelde op 2018-04-28

Duidelijke website, zeer snelle en correcte levering! Top.

Jos Bruijnaers beoordeelde op 2018-04-27

Snelle levering product . prima verpakt

Tom Wopereis beoordeelde op 2018-04-24

In het weekend besteld en dinsdag op de mat. Uitstekende levering.

geerten Van der kroon beoordeelde op 2018-04-12

Helaas winkelwagentje niet duidelijk voor smart phone. Zit nog een tabblad Achter die je niet ziet waneer je wagentje wil aan passen

K B ( Rijn ) Bos beoordeelde op 2018-04-12

Duidelijke webwinkel
Zou een ander het ook aanraden
Jullie webwinkel te bezoeken
Zelfs s avonds wordt de telefoon beantwoord
Gr Rijn

Berthold Kamperman beoordeelde op 2018-04-06

Super

D.B. van Baarda beoordeelde op 2018-04-06

Binnen 24 uur was het bestelde artikel bezorgd.

wiljo beoordeelde op 2018-04-04

snelle correcte levering en de producten zijn uitstekend. Wij raden lijmkam.nl daarom aan.

Joey Termijn beoordeelde op 2018-04-02

Prima en snelle levering

Mark Boelens beoordeelde op 2018-03-30

Product de volgende dag geleverd!

Jos Art beoordeelde op 2018-03-28

Snelle en correcte levering. Toppie

Bart van Ouwel beoordeelde op 2018-03-25

Goeie service

Berthold Kamperman beoordeelde op 2018-03-23

Uitstekende service

Han Remmerswaal beoordeelde op 2018-03-22

Het bestelde voldeed aan de verwachting!