Wieler 1
6071PD Swalmen

Google Plus/Places - 9,2

Eric Gerth beoordeelde op 2018-10-20

Alles vlot geleverd en netjes

Jo Salemans beoordeelde op 2018-10-17

De bestelling is keurig verzorgd. Één puntje van kritiek: i.p.v. de grote hoeveelheid plastic om de flessen te beschermen zou een wat milieuvriendelijker materiaal gebruikt moeten worden.

Henrik Hijzen beoordeelde op 2018-10-10

Omdat wij regelmatig in het buitenland met vakantie zijn willen wij voor het personeel dat ons zo goed verzorgt graag een kleinigheidje meenemen met een echt Nederlands karakter.
Na lang zoeken kwamen we bij Limburgsgeschenk.nl precies het juiste zakje klompendrop tegen die wij zochten.
Dus snel besteld en snel en betrouwbaar geleverd.

Gemma Meulenkamp-Bloemers beoordeelde op 2018-10-04

Het pakket werd op de aangegeven tijd geleverd, het zag er heel mooi uit en degenen voor wie het bestemd was, waren er zeer verguld mee. Ik verwacht in de toekomst zeker vaker gebruik te gaan maken van uw webwinkel en u aanbevelen bij vrienden en familie.

Cindy Schoenmakers beoordeelde op 2018-10-03

Zeer goede en snelle service!

Lilian beoordeelde op 2018-10-01

Makkelijk en snel om een leuk, Limburgs pakket als cadeautje te bestellen en laten bezorgen!!

Mayke van Neerven beoordeelde op 2018-09-28

Zeer snelle levering, leuk verpakt voor weinig geld

John Van Eijk beoordeelde op 2018-09-23

Leuk pakket, prima afhandeling van de bestelling.

Marjo Borjans-Lintjens beoordeelde op 2018-09-22

Mooi pakket, correct bezorgd met een kleine traktatie!
Aanrader als je op zoek bent naar een cadeau uit de streek.

M Graste beoordeelde op 2018-09-19

Snelle levering. En super lekkere mergelblokjes!! Een mooi Limburgs cadeautje. Bedankt!

Anneke Van lent beoordeelde op 2018-09-16

Snelle levering en goede service zelfs bijzondere wensen is mogelijk

Hilde Beijert beoordeelde op 2018-08-17

Eerste keer hier een bestelling geplaats.
Snelle levering, zeer fijne en goede kwaliteit produkten

Christine van Ierland beoordeelde op 2018-06-27

's morgens besteld kon 's middags ophalen stond netjes klaar goed geregeld. en niet duur

dolmans jean beoordeelde op 2018-06-26

Een echte aanrader,vriendelijk enbehulpzaam aan foon
Vlotte verzorgde zending

Arno Scheilen beoordeelde op 2018-06-16

Het pakket viel tegen.

Reactie van Limburgsgeschenk.nl:
Beste Arno, jammer om te horen dat het pakket tegen viel. We proberen onze pakketten zo veelzijdig mogelijk te houden. In onze beschrijving maken we daarom een opsomming van de inhoud en de afmetingen van het pakket. Uiteraard staan we open voor tips/verbeterpunten. Wellicht heeft u een tip waardoor we dit pakket kunnen verbeteren?
Groeten, Peter & Judith

Lilian Welman beoordeelde op 2018-06-07

Ze helpen je zeer deskundig en denken ook met je mee om een leuk pakket ervan te maken. Reageren ook zeer snel op je mails.

Astrid Senden beoordeelde op 2018-04-12

Supersnelle levering en een erg leuk pakket !!

Claire Christophe beoordeelde op 2018-03-01

Het Limburgs Maaswater is een erg leuk product om cadeau te doen en erg lekker om te drinken. De bestelling ging gemakkelijk en de levering was uitermate snel. Bedankt nog hiervoor.

Reactie van Limburgsgeschenk.nl:
Uiteraard graag gedaan! Groeten Peter & Judith

Richard beoordeelde op 2018-02-20

snelle levering, goed en netjes verpakt.

Silvia Heinen beoordeelde op 2018-01-10

gisteren besteld, vandaag bezorgd. Top service.
Geschenk ziet er top uit!!!