Curiestraat 4
3822XD Amersfoort
035-2050140

9,9

Maarten wouters beoordeelde op 2019-03-19

Zeer tevreden! Mooie ontwerpen, snelle en vriendelijke service aan een sympathieke prijs!

Michael van Dijk beoordeelde op 2019-01-09

Heel tevreden. Goede en snelle service en het belangrijkste: een mooi logo.

Commercialreview beoordeelde op 2018-11-18

Snel, vriendelijk en flexibel

johnouhoka /jomac beoordeelde op 2018-11-16

zeer goed geholpen en zeker een aanrader

Shukry beoordeelde op 2018-10-10

Snel/creatief/geduldig/luisteren goed en vooral een hele fijne maar snelle samenwerking!
Nogmaals bedankt Pieter & Louis!

Nick Waterdrinker beoordeelde op 2018-10-08

Voor ons een nieuwe ervaring om op deze wijze een logo te ontwerpen! Zeker een aanrader!

Inge Kruiver beoordeelde op 2018-10-06

Snelle response tijd. Vriendelijke service. Volhoudend tot het resultaat helemaal naar de zin was.

Label84 beoordeelde op 2018-09-26

Snelle reactie, komen beloftes na, leveren goed werk af. Zijn pas tevreden als de klant dat ook is.

Rob Zeegers beoordeelde op 2018-09-25

Perfecte service, professionele logo's. Een heel prettig bedrijf om mee samen te werken om tot een gewenst logo te komen. Nu drie verschillende logo's door dit bedrijf laten maken, top!!!

Coollamp.nl beoordeelde op 2018-08-29

Snel en conform wensen uitgevoerd. Aangeleverde formats zijn prima. Geen minpunten.

Koemunicatie beoordeelde op 2018-07-19

Een snelle en correcte service. Wat ze op de website beloven maken ze waar!

Suszorg.nl beoordeelde op 2018-06-25

Goede en snelle communicatie.
Ik ben superblij met mijn logo!

Stichting Ricardina beoordeelde op 2018-06-22

Zeer snelle service, zelfs in het weekend.
Professioneel, zakelijk, vakkundig en bovendien erg scherp geprijsd.

We hebben een prachtig logo laten ontwerpen, waarmee wij jaren voor uit kunnen. Echt een aanrader!

Vriendelijk dank voor alle moeite en service!

Frank beoordeelde op 2018-05-25

Een toporganisatie, geen loze beloftes, ze helpen je gewoon perfect met het maken van je logo, een echte aanrader ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ

Gerrit Riezebos, Drukkerij Riezebos BV beoordeelde op 2018-05-04

Ik had een jubileumlogo nodig voor een klant van mij. De snelheid waarmee dit werd geproduceerd was opzienbarend. Een tiental verschillende voorstellen waar mijn klant er een uitpikte de zonder wijzigingen doorgezet kon worden op alle uitingen.

Gijs Lakeman beoordeelde op 2018-05-01

Erg goed geholpen. Ik was onder de indruk van de snelheid. Ik kan nogal chaotisch zijn en ik heb ze overspoeld met ideeën. Ze hebben er exact datgene uit gehaald wat bij mij past. Super tevreden!

Sandra beoordeelde op 2018-04-25

Ik vind het een mooi principe dat je net zo lang mag blijven wijzigen totdat je tevreden bent. Ik had mijn logo ook binnen de afgesproken tijd! Tevens mooi prijs/ kwaliteit verhouding. Ik ben een tevreden klant!

Bakara Rhum beoordeelde op 2018-04-20

Super service. Feedback kan je blijven geven, extra dingetjes (zoals slogan in twee talen) wordt absoluut niet moeilijk overgedaan en mooie professionele oplevering. Wij zijn uitermate tevreden!

j Hendrikse beoordeelde op 2018-01-25

Heel fijn samengewerkt met het ontwerpen van het logo. Snel en duidelijke afspraken.

Nicole beoordeelde op 2018-01-15

Snelle respons op alle mails gehad en aanpassingen werden ook snel doorgevoerd. Kortom heel tevreden over het contact. En het eindresultaat is ook helemaal naar wens.