Deze webwinkel wordt op het moment gekeurd.

Jan Kriegestraat 12
3443TJ Woerden

9,0

Dennis beoordeelde op 2017-09-27

Toppie! Als je een Complete kweektent wil kopen ben je bij https://www.kweekhuis.nl/ aan het juiste adres!

Wim van der Schaft beoordeelde op 2017-06-19

Scherpe prijzen, snelle levering! Tot de volgende.

Beek beoordeelde op 2017-02-22

Ik heb op 18-2 besteld en vandaag 22-2 nog steeds niets ontvangen of vernomen van Kweekhuis. De snelle bezorging van de volgende dag klopt dus niet.

henkie beoordeelde op 2016-09-11

Goede producten. Goed bedrijf. Zeker een aanrader voor alle tuinders onder ons !

Buddahlovah beoordeelde op 2016-08-23

Mooie winkel, gezellige sfeer en ook nog eens een uitstekende service. Eerste keer langs gegaan om te kijken waar k voortaan me spullen ging bestellen. Nu bestel k alls online en vrloopt vlekkeloos.

Dirk beoordeelde op 2016-08-15

Top service! Vorige week wat besteld volgende dag in huis. Helaas was de afzuiging die ik had besteld niet krachtig genoeg, na een telefoontje of ik deze nog kon ruilen voor een grotere met bijbetaling had ik de volgende dag nog voordat hun mijn terug gestuurde afzuiger hadden ontvangen de gewenste afzuiger. Dus wat mij betreft helemaal super!

2016