Jan Kriegestraat 12
3443TJ Woerden

7,3

Vincent r beoordeelde op 2019-07-22

Vrijdag laat besteld. Zaterdag niks, vandaag maandag weer niks. Dus voor drie uur besteld en andere dag in huis gaat niet op dus. Of je adverteerd er niet mee of je komt je afspraak na. Slecht hoor. Kan geen telefonisch contact krijgen. Slecht hoor.

Reactie van MHD Tuintechniek:
Vrijdag laat besteld. Dus dinsdag pas in huis.

Reinier beoordeelde op 2019-06-27

3 weken geleden besteld artikel niet op voorraad. Ik wil mijn product of mijn geld terug.en fucking snel aub.

Cjk beoordeelde op 2019-06-09

Ik zag advertentie voor duct tape via marktplaats, geen verzendkosten en betalen met PayPal mogelijk stond bij de advertentie. Bij bestelling dus wel verzendkosten en betalen met PayPal behoorde niet tot de mogelijkheden. Ik heb het bestel proces gelijk stop gezet.
Gewoon Slecht

Harrie beoordeelde op 2019-06-08

Duidelijke, uitgebreide website, goede omschrijvingen. Snelle levering, de 4e werkdag geleverd. 1 product was niet voorradig, ben er de na mijn bestelling al op de hoogte gebracht en het vooruitbetaalde binnen 1 week weer op mijn rekening gestort.

Aardbeispecialist beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan en uitleg gekregen van over wat technische vragen. Thanks guys! Aanrader!

E.F.Stoffers beoordeelde op 2019-04-04

Volgens de website is bestellen voor 15.00 uur, de volgende dag leveren. Ik heb zondag 31 maart via de website een dompelpomp gekocht en op donderdagavond 4 april nog steeds niet gekregen. Dit bedrijf reageert ook niet op telefoon en mail. Als ik verder kijk op internet dan zie ik veel negatieve reacties en een 2.9 voor service en betrouwbaarheid. Hoe kan het dat dit bedrijf nog dit keurmerk heeft? Stelt dit keurmerk niks voor of wordt na het afgeven van het recht om dit keurmerk te mogen voeren niks meer gecontroleerd? Voor mij heeft dit keurmerk op dit moment niets te betekenen.

Marion beoordeelde op 2019-03-30

Gister besteld vandaag geleverd dus dat is prima. Dr. Green tent besteld alleen kwam ik er niet helemaal uit zeer vriendelijk te woord gestaan met goed advies. Nu staat de tent top kwaliteit voor scherp prijsje , happy! Bedankt Gijs!

Bas beoordeelde op 2019-03-28

Slecht bedrijf, zal hier niet meer bestellen. Had 2 producten gekocht, allebei volgens de site morgen meteen leverbaar. Na 2 dagen nog niet binnen, dus ik bellen, en blijkt 1 product niet leverbaar was dus moest wachten tot ze die weer hadden. Dus volgende dag krijg ik de helft van mijn bestelling en blijkt het een heel ander merk te zijn met totaal minder volume dan wat ik had bestelt. Bel ik op, ja dat andere product was ook niet meer beschikbaar dus ze hadden dat maar gestuurd. Bellen ze niet even op om te vragen of ik dat goed vind he. Erg slecht, Nu moet ik dit terug sturen en heb ik voor niks gewacht en heb ik nog niks.

Bas beoordeelde op 2019-03-26

zondag bestelt, nu nog niet ontvangen en waarschijnlijk morgen (woensdag) ook niet omdat DHL het nog niet eens heeft ontvangen. Bij alle producten die ik heb besteld stond "voor 15:00 besteld morgen in huis." Dus daar kun je ook niet op vertrouwen blijkbaar.

alexey shifman beoordeelde op 2019-03-19

shiitties website: paypal is not functioning, online shooping does notr function.
DO NOT USE THIS SITE!!!

Jimmy beoordeelde op 2018-12-01

Snelle reactie terug op mijn e-mails snelle levering kortom betrouwbaar zal zeker aanbevelen

C.H. DE LA BRETONIERE te BORN , Zuid-Limburg beoordeelde op 2018-08-04

Zoals door U KWEEKHUIS.NL afgesproken zijn de bestelde 2 WITTE ventilatoren van het merk BESTRON
inderdaad vandaag, 3 Augustus, de volgende dag, na de bestelling en betaling,door mij ontvangen.
Dank voor de snelle service zoals beloofd.
En pluim voor Uw bedrijf die de afspraken nakomt zoals het hoort.
M.v.g.

C. H. DE LABRETONIERE.

Ralph Vertommen beoordeelde op 2018-08-03

Wij hebben de nalevering van de beschermingsafdichtkap van de propellor in goede orde ontvangen, waarvoor dank.

Wij vinden het een geweldig goede service van u, om geen verzendkosten te verrekenen.

Heel hartelijk bedankt hiervoor, en zullen kweekhuis dan ook zeer aanbevelen.

Marijs beoordeelde op 2018-08-03

De ventilator die ik ontvangen heb komt niet overeen met de afbeelding en de merknaam van degene die ik besteld heb. Zeer goedkope kwaliteit, onooglijk ding en bijna onmogelijk om goed in elkaar te zetten. De doppen van de poten passen niet goed en heb ik met tape moeten bevestigen. Bezorging was wel snel, en als hij eenmaal draait, produceert hij een goede luchtstroom.

Reactie van MHD Tuintechniek:
Beste Marijs,

Vervelend om te horen dat u negatieve ervaring heeft gehad met de ventilator. Uiteraard waren we vast tot een goede oplossing gekomen wanneer u even contact met ons had opgenomen. Doordat bijna geen enkele winkel in Nederland meer ventilatoren had hebben wij heel veel ventilatoren verpakt afgelopen dagen en helaas kan er weleens een productiefout tussen zitten. Natuurlijk zijn we nog steeds bereidwillig de ventilator voor u om te ruilen.

Dennis beoordeelde op 2017-09-27

Toppie! Als je een Complete kweektent wil kopen ben je bij https://www.kweekhuis.nl/ aan het juiste adres!

Wim van der Schaft beoordeelde op 2017-06-19

Scherpe prijzen, snelle levering! Tot de volgende.

Beek beoordeelde op 2017-02-22

Ik heb op 18-2 besteld en vandaag 22-2 nog steeds niets ontvangen of vernomen van Kweekhuis. De snelle bezorging van de volgende dag klopt dus niet.

henkie beoordeelde op 2016-09-11

Goede producten. Goed bedrijf. Zeker een aanrader voor alle tuinders onder ons !

Buddahlovah beoordeelde op 2016-08-23

Mooie winkel, gezellige sfeer en ook nog eens een uitstekende service. Eerste keer langs gegaan om te kijken waar k voortaan me spullen ging bestellen. Nu bestel k alls online en vrloopt vlekkeloos.

Dirk beoordeelde op 2016-08-15

Top service! Vorige week wat besteld volgende dag in huis. Helaas was de afzuiging die ik had besteld niet krachtig genoeg, na een telefoontje of ik deze nog kon ruilen voor een grotere met bijbetaling had ik de volgende dag nog voordat hun mijn terug gestuurde afzuiger hadden ontvangen de gewenste afzuiger. Dus wat mij betreft helemaal super!

2016