Burgemeester Colijnstraat 107

Sylvia Röling beoordeelde op 2019-04-16

Femke de Jong beoordeelde op 2019-04-15

Linda Velde beoordeelde op 2019-03-08

Ard Bezemer beoordeelde op 2019-02-25

Na 7 lagen deed de magneetverf matig zijn werk en hield een magneetje 1 papiertje, met enige moeite.
Toen we dit kenbaar maakten kregen we sterkere magneten toegestuurd. Deze plakken perfect.
Kortom de verf werkt goed, mits voldoende lagen en sterke magneten, en de nazorg is erg goed!

Frans Rooding beoordeelde op 2019-02-22

Ria Staals beoordeelde op 2019-02-20

Zeer snelle levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Hanne Gielen beoordeelde op 2019-02-12

Lisette Berg beoordeelde op 2019-01-28

Daisy Vondeling beoordeelde op 2019-01-10

Geweldige uitleg gehad op al mijn vragen. Daarnaast reageren ze lekker snel op e-mails.
Top service! Met vriendelijke groet,

Daisy

W Boddendijk beoordeelde op 2019-01-06

Keurig en snel afgehandeld

Reactie van Magneet-verf.nl:
Vriendelijke dank voor deze beoordeling en veel plezier met uw verf en magneten!

Sophie van der Kroon beoordeelde op 2019-01-03

koen meijerink beoordeelde op 2018-12-31

Snelle levering door postnl.
Volg de aanwijzingen van de fabrikant en alles komt in orde, dus zeker 3 lagen leggen.

Beste Koen,
Bedankt voor deze reactie en fijn dat alles naar tevredenheid is!

Freek beoordeelde op 2018-12-23

Snelle levering. Prima kwaliteit. Bestelling goed afgewerkt.

Beste Freek,
Bedankt voor deze beoordeling en veel plezier met de sterke magneten!

Sigrun Huiskens beoordeelde op 2018-12-01

Peter Depoorter beoordeelde op 2018-10-03

Niels Houwer beoordeelde op 2018-09-26

Celène De Kam beoordeelde op 2018-09-07

dag na bestellen al in huis! Hele goede makkelijk aan te brengen magneetverf. Ook nog eens in een mooie kleur dus laat het zo! Inclusief de leuke gratis magneten, top!

Assortiment

Beste Celène,
Leuk dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor deze beoordeling en veel plezier met de verf en magneten!

Lisa beoordeelde op 2018-06-14

Mooie producten, goed verpakt en nette klantenservice. Erg tevreden!

Assortiment

Pietje Puk beoordeelde op 2018-04-23

Snelle levering, goede producten!