Burgemeester Colijnstraat 107

9,0

A. Perrels beoordeelde op 2019-08-22

Ramona Renquin beoordeelde op 2019-08-06

Martje de Monte beoordeelde op 2019-08-06

Ik had de magneetjes groter verwacht. Prijzig voor wat je krijgt.

Reactie van Magneetverfmagneten.nl:
Goedemiddag mevrouw De Monte,
Wij kregen uw beoordeling (negatie) door van Stichting Webwinkelkeur. Vervelend dat u de magneten anders had verwacht. U geeft aan dat ze kleiner waren dan verwacht. Echter, vinden wij het erg belangrijk dat de consument goed geïnformeerd wordt alvorens tot aankoop wordt over gegaan. Hierom hebben wij de afmetingen in de productomschrijvingen vermeld. Heeft u deze ook gelezen?

Graag vernemen wij van u wat wij eventueel konden verbeteren om zodoende geen negatieve beoordeling te ontvangen op de afmeting van een aangekocht product.

Graag horen we van u en wensen wij u een fijne dag verder toe!

Froukje van der Wal beoordeelde op 2019-08-04

leo van de wouw beoordeelde op 2019-08-02

Arjen Buijn beoordeelde op 2019-07-02

Zeer krachtige magneten. Snel verstuurd en goed verpakt! Alleen wel pittige prijs...

Marleen Lambers Heerspink beoordeelde op 2019-06-25

Rene Fokkink beoordeelde op 2019-06-23

Mooie producten, snelle levering.

Marleen Ozgur beoordeelde op 2019-06-21

marie - louise sel beoordeelde op 2019-06-18

de snelle service, vind ik tof !!!!!

Natascha Renkers beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering, goede kwaliteit magneten en leuk!

Ineke De Jong beoordeelde op 2019-06-13

Pieter beoordeelde op 2019-06-01

snelle levering, sterke magneten.

Leen Manet beoordeelde op 2019-06-01

J. Hoekman beoordeelde op 2019-05-22

Sigrid Toes beoordeelde op 2019-05-19

BKJ Bakker beoordeelde op 2019-05-16

Els beoordeelde op 2019-05-09

Magneetjes bleken niet te plakken op magneetbord. Naar aanleiding van mijn oorspronkelijke 1-ster beoordeling voor magneetjes die niet 'plakken', werd ik gebeld door de webwinkel. Samen uitgevonden dat het aan de dikte van het glas van het magneetbord lag. Nu kan ik de schaapjes toch nog gezellig ergens 'plakken' :)
Super service om een slechte beoordeling na te bellen en samen tot een oplossing en een goede beoordeling te komen!

Roos vd L. beoordeelde op 2019-05-06

Vriendelijke, klantgerichte onderneming. Ik kreeg gericht advies, had mijn bestelling de volgende dag in huis, 1 klein artikel was fout verzonden, maar ook daarop kreeg ik binnen een dag antwoord en een goede oplossing. Kortom: aanrader! :D

Rowan Parton beoordeelde op 2019-05-03

magneten waren een beetje klein uitgevallen maar trekken uitstekend vast