Loberingemaat 7-o
7942JD Meppel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Kees Hessing, Rotterdam beoordeelde op 2019-06-19

Prettig in contact en snelle afhandeling.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor de reactie Kees!

Edward Nieuwkerk beoordeelde op 2019-06-14

Prima bezorging, goed ingepakt en tijdig bezorgt. Ik bestel volgende keer weer mijn product bij deze winkel!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je review Edward.

Manouk beoordeelde op 2019-06-13

Snelle levering. Snel, goed en persoonlijk mail contact.
Prima.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Manouk. Blij dat alles naar wens is.

Tineke Opdam beoordeelde op 2019-06-12

Prima levering, op afgesproken tijd. Ziet er goed uit, moeten het artikel nog gebruiken dus daar kunnen wij nog geen oordeel over hebben, later wel natuurlijk!!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je reactie Tineke. Mocht je problemen ondervinden van het artikel dan horen we dat natuurlijk ook graag.

Jan-Willem beoordeelde op 2019-06-06

Bijzonder tevreden over kwaliteit, aanbod en service!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Jan Willem.

Niels Visser beoordeelde op 2019-06-06

Zeer tevreden, overzichtelijke website en mooie produkten. Bestelling snel en in goede orde ontvangen. Ook het persoonlijk contact via email van Richard vind ik zeer prettig.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Niels en succes met de produkten!

Marianne Grosveld beoordeelde op 2019-06-05

Heel tevreden. Bestelde wasverwijderaar doet exact wat wordt beschreven. Duidelijke gebruiksaanwijzing.
Duidelijk wanneer bestelde wordt geleverd.
Goede service dat je aan kunt geven om het ergens anders op te halen.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank Marianne. Goed dat het doet wat het moet doen. Veel succes!!

Frans van den Akker beoordeelde op 2019-05-30

Heel goed, snelle levering.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je beoordeling Frans!

Hans van de Stouwe beoordeelde op 2019-05-23

1 dag na bestellen in huis wat ik snel vind. Belangrijker is dat de ronde grove vijl voor hout uitstekend zijn werk doet.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Hans. Ja, die raspen van Narex zijn idd lekker scherp en nemen veel hout af. Ik denk dat je er veel plezier er mee gaat beleven.

Ludo beoordeelde op 2019-05-22

Heel correcte webshop, na enkele dagen reeds in huis. Goed verpakt. Zeer zeker aan te raden! Ook goed assortiment.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Top Ludo! Ik wens je er veel plezier mee!!

Houdkamp beoordeelde op 2019-05-15

Na moeizame start alles uitstekend geleverd

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Ach ja, alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen. Dank voor de reactie!

veroniek beoordeelde op 2019-05-15

Ik ontving de bestelde artikelen heel snel, met 't gedetailleerde en heel goed leesbare handige boek + in 'n prachtig withouten doosje.
Zal meteen wanneer ik zonder zit de artikelen weer bestellen bij deze zaak.
Super !

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je lovende woorden Veroniek. Met dit startpakket moet het lukken. Zo niet dan hebben we ook nog de cursus.

Willem beoordeelde op 2019-05-15

Uitmuntende webshop zeer goede communicatie en snelle levering producten waren ook zeer goed verpakt.
Kan deze webshop aan iedereen aanraden.
Ik heb hier beits in felle kleuren en staalwol 00000 besteld,
dit is overigens de enige webshop die ik ken met staalwol 00000 in assortiment !
Ik gebruik de beits om mijn houten pijlen te kleuren werkt perfect product is zeer goed te verdunnen kan heel wat pijlen doen met deze potjes. Alleen zijn de kleuren als groen minder bruikbaar voor mij omdat ik dan nooit mijn pijlen terug vind in de bosjes ;-) maar vind ik wel een ander doel voor.
Het enige minpuntje vind ik de verzendkosten die best hoog zijn maar dat is een kleinigheidje verder prima webshop met uitstekende producten en service.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Willem! Veel succes met je pijlen. Groen is dan idd niet de juiste kleur :-)

Sander Ewen beoordeelde op 2019-05-09

Via de website makkelijk en snel een bestelling gedaan. Ik kreeg direct een bevestigingsmail en een persoonlijk mailtje van de eigenaar wanneer en hoe de bestelling verstuurd ging worden. Producten zijn de volgende dag bezorgd en het pakket was keurig ingepakt , beschermd en inclusief beschrijvingen en contactinformatie. Aardig contact gehad met de eigenaar die graag wilde weten of alles naar wens was verlopen. Een aanrader! Ik kan nog niets zeggen over de kwaliteit van de producten maar mijn eerste indruk en een ter hand name was zeer positief.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je uitgebreide review Sander.

Richard Alberts beoordeelde op 2019-05-07

Mijn eerste bestelling bij de Meubelrestauratieshop. Goede communicatie en een uitstekende afhandeling. Kom hier zeker terug.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Richard. Komt vast door de naam :-)

Martijn beoordeelde op 2019-05-06

Goede website met goede uitleg (ook voor niet-professionals) over hoe de producten toe te passen zijn. Duidelijke en persoonlijke communicatie en vlotte levering.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Martijn. Aan informatieverstrekking doen we idd veel. Mooi dat dat wordt opgemerkt.

Harald M. Bergmann beoordeelde op 2019-05-02

Goede communicatie. Snelle levering. Prettige nazorg.

Hartelijk dank Harald!!

POLYPUS beoordeelde op 2019-04-28

Zeer fijne produkten, grote keuze . Zeer goede beschrijving van de produkten

Hartelijk dank Poplypus!!

Pascalle Schepers beoordeelde op 2019-04-27

We waren al een tijdje op zoek naar wasbeits op waterbasis, ooit een potje gehad van de firma Vencken, maar die bestaan niet meer. Na wat speurwerk op het internet kwam ik jullie zaak tegen en jullie hadden wasbeits op waterbasis. Voorzichtig 2 flessen in 2 kleuren besteld en we waren blij dat het functioneerde zoals we gedacht hadden. Wij gebruiken jullie was niet op meubels zoals u zou verwachten< maar op beeldjes van gebakken klei en het geeft een heel mooi effect. Wij ( de boetseercursus) zijn heel blij dat we een goed vervangend product gevonden hebben. Ook heel fijn wat betreft de levering en begeleidende mails over de versturing en of de ontvangst prima verlopen was.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank Pascalle. Zo zie je maar dat de produkten soms Multi inzetbaar zijn.

a.p.maat beoordeelde op 2019-04-25

netjes op tijd goed verpakt top kan niet anders zeggen

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Heel hartelijk dank voor de positieve review!!