Meubelrestauratieshop

Meubelrestauratieshop

De producten die vroeger zo gewoon waren maar nu amper te verkrijgen zijn gewoon op voorraad. Ik noem: drakenbloed, colofonium, puimsteenpoeder, schellak, carnaubawas, oxaalzuur, oker, Tripoli, bijenwas maar ook voor de ouderwetse boenwas en de moderne hardwax en parketlak kunt u bij ons terecht. De meubelmaker, restaurateur, kunstenaar, gitaarbouwer, bogenbouwer, booteigenaar en al die anderen die met hout werken zullen onze winkel weten te waarderen.
9,9

• G Valk

Geweldige service

• Rob Delvigne

vlotte service

• Hoe beoordeel je Meubelrestauratieshop?

• John
    Review voor Meubelrestauratieshop

Snel geleverd en de zending uitstekend gevolgd

• Ivar
    Review voor Meubelrestauratieshop

Nette en duidelijke communicatie en goede producten met duidelijke omschrijving.

• Marjanne
    Review voor Meubelrestauratieshop

Professioneel bedrijf, weet waar ze mee bezig zijn, goede service!

• C
    Review voor Meubelrestauratieshop

Goede service. Snelle verzending van besteld product. De bakelietpoets werkt prima.

• H. Nijhuis
    Review voor Meubelrestauratieshop

Na mijn bestelling kreeg ik al snel persoonlijk bericht van Richard over de verzending. De verzending was snel en het product was zorgvuldig verpakt. Ik waardeerde het erg vriendelijke contact en betrokkenheid tijdens het traject van verzending naar ontvangst. Ik ga hier zeker weer bestellen.

• Coen Eikelboom
    Review voor Meubelrestauratieshop

Eindelijk de ouderwetse afbijt gevonden!!!! Een perfect product, voldoet aan de verwachtingen. Snelle en vriendelijke service. Een echte aanrader!

• Gerda Eikelenboom
    Review voor Meubelrestauratieshop

Het aangevraagde pakket is keurig en binnen beloofde tijd geleverd.

• Johan
    Review voor Meubelrestauratieshop

Richard runt een prachtige internet winkel waar op uitgebreide uitleg over zijn producten. En als die uitleg nog niet genoeg is dan is Richard de eerste die nog meer toelichting geeft. Richard is vanaf nu mijn hofleverancier.