Loberingemaat 7-o
7942JD Meppel

9,9

J.C.M. Vromans beoordeelde op 2019-09-15

Mijn ervaring met Meubelrestauratieshop is uitstekend, ik kreeg zelfs nog geld terug omdat de verzendkosten goedkoper waren geworden. Levering was ook supersnel.
Kortom top!! zeker een aanrader om je bestellingen te plaatsen.

ton swarthoff beoordeelde op 2019-09-14

goede materialen en snelle levering

Wim beoordeelde op 2019-09-11

Vriendelijk contact. Uitgebreid assortiment. Snelle levering. Tevreden klant.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor de review Wim!

Jolien Van Dun beoordeelde op 2019-09-05

Heel fijne communicatie via mail, duidelijk iemand met enorme passie en vakkennis!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je wel Jolien. Graag tot de volgende keer.

Annie van steenoven beoordeelde op 2019-09-04

Pakje op tijd ontvangen.was werkt uitstekend

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Annie. Mooi dat de was doet wat je er van had verwacht.

AnnA beoordeelde op 2019-08-30

Snel en deskundig advies, open voor vragen en mee te denken!
Levering was binnen 48 uur en goed verzorgd. Volgende keer hoef ik niet lang te zoeken.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Anna. Graag tot een volgende keer.

Rob beoordeelde op 2019-08-30

Vlotte bestelling, ik had het product de volgende dag al in huis. Het product voldoet ook aan de verwachtingen.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Fijn dat je tevreden bent Rob. Dank voor het delen.

Brigitte beoordeelde op 2019-08-30

Prima! Richard had mijn favoriete product nog niet in zijn assortiment, maar is er naar op zoek gegaan. Super fijn dat het nu toch leverbaar is. Snel geleverd.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Zonder jouw tip had ik de kant en klare vislijm niet gevonden. Dank dus daarvoor en voor het delen!

Gert Tusveld beoordeelde op 2019-08-30

Oxaalzuur besteld voor eikenhouten tafelblad. Prima informatie op de site en geleverd volgens afspraak. Helemaal top👍

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Mooi dat het gelukt is Gert. Dank je!!

Anja Beeckmans beoordeelde op 2019-08-23

Snelle en correcte service !
Kwalitatieve producten

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Goed om te horen Anja! Dank je.

Geoffrey beoordeelde op 2019-08-23

Super service, veel producten van top kwaliteit - inclusief wat je elders nooit kan vinden.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Geoffrey. We zoeken idd liefst naar dingen die waardevol zijn maar niet goed verkrijgbaar.

Stijn Van Loock beoordeelde op 2019-08-22

Vlotte en vriendelijke afhandeling van mijn bestelling! Voor herhaling vatbaar...

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je reactie Stijn. Graag tot de volgende keer.

VanB beoordeelde op 2019-08-22

Het ging om het verouderen van een brievenbus, die lelijk geworden was. Ik had hem eerst geschuurd, zodat hij weer blank koper was en vervolgens in de bruineervloeistof gelegd, ietwat verdund met water. De verkleuring is goed gegaan, die begint inderdaad meteen, zoals ook op de website staat. Waarom geen "uitstekend" als oordeel: het is wat aan de matte kant geworden. Hij zou wat meer mogen glimmen. Verder is het precies gegaan zoals op de site staat. Opsturen ging uitstekend, materiaal kwam keurig en ongeschonden aan.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Wel wat jammer dat sommige klanten niet exact doen wat er op de uitgebreide gebruiksaanwijzing staat. Daarop staat geen enkele melding van de noodzaak van 'verdunnen met water'. Dat had dus achterwege moeten blijven. Verder staat er nergens dat het resultaat een bepaalde 'glans' zal hebben. Het is een verouderingsmiddel en geen glansmiddel. Voor een lichte glans zou een behandeling met was kunnen volstaan als nabehandeling en voor een hoogglans zou een behandeling met schellak zeer op zijn plaats zijn. Genoemd kritiekpunt is dus naar mijn stelligste overtuiging geen kritiekpunt, maar een tegenvallende, op niets gebaseerde aanname dat product een bepaalde glans zou gaan geven. Hartelijk dank voor de review! Dat biedt mij de mogelijkheid uit te leggen waar sommige klanten mank gaan in hun gedachten.

Robert beoordeelde op 2019-08-22

Prima service, goede spullen en netjes bezorgd

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Robert. Goed te horen dat je tevreden bent.

Koen beoordeelde op 2019-08-22

Prima materiaal, erg vriendelijke webhandelaar.
Alle producten netjes en veilig verpakt.
Ik bestelde ook het politoeren handboek - een echte aanrader.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Heel hartelijk dank voor de review Koen! Succes met politoeren.

alexander beoordeelde op 2019-08-21

Toen ik weer eens aan het restaureren toekwam en ik aarzelde of ik een bepaalde klus wel aankon, gaf alleen al de site van Meubelrestauratieshop mij de stimulans. Je leert er een hoop.
Toen ik beenderlijm in een voor mij gepaste hoeveelheid kon krijgen, was de bestelling snel geplaatst.
De levering was promt en ik blij. Nu binnenkort hopelijk ook trots op het resultaat.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Alexander. Je kunt altijd een foto mailen van het resultaat. Veel succes al vast.

Linda van Norden beoordeelde op 2019-08-21

producten tijdig geleverd conform afspraak, nette communicatie

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Linda. Fijn dat alles naar wens was.

Albert Kuipers beoordeelde op 2019-08-21

Heel tevreden. Prompte levering van de bestelling en van goede kwaliteit

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Albert. Veel succes!

Geert R. Hoekstra beoordeelde op 2019-08-21

Snelle levering ( ondanks vakantie-periode )
Aangekochte producten voldoen naar wens.
Prima prijs / kwaliteitsverhouding
Duidelijke website , ( communicatie , overzicht van producten / artikelen , betalingssysteem ).

Geen klachten tot dusver.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Veel dank Geert. Blij dat je tevreden bent!

Patrick beoordeelde op 2019-08-21

Uiterst vriendelijke communicatie en prima producten. Vlot geleverd .... Set kwaliteitsbeitels voor een hele schappelijke prijs.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Patrick. Veel mooie dingen maken met de beitels.