Henk Speksnijderstraat 13

Janneke de Ruygt-Schut beoordeelde op 2019-09-21

Miriam Brands beoordeelde op 2019-09-20

Judith Hendrix beoordeelde op 2019-09-20

Anne beoordeelde op 2019-09-20

Snel en netjes verstuurd.

Jessica Kouwenhoven beoordeelde op 2019-09-20

M.M. Kramer beoordeelde op 2019-09-19

Weer erg mooi en blij met alles!

Milja Willemse beoordeelde op 2019-09-17

In het pakket Lisette zit weinig waar voor de ruim 42 euro.
Een hele lijst met wat er in zou moeten zitten, oa breiwol en tricot, maar bijgevoegd papiertje dat dat er niet in zit!
De vulwol is geen vulwol, maar de duurdere lontwol, hetgeen overbodig is om mee te vullen.

Reactie van Mijn hemeltje:
Het lijkt alsof u een incompleet pakket heeft ontvangen. Als u even contact opneemt met de winkel dan kunnen we kijken hoe dit op te lossen.

Nienke Eerenstein-van Der Pol beoordeelde op 2019-09-16

Altijd weer even fijne en mooie produkten en een snelle levering. Mijn hemeltje is een van mijn favoriete webwinkels.

annemieke de prins beoordeelde op 2019-09-16

Moeilijke afhandeling van het pakje werd goed
Opgevolgd en keurig recht gezet.
Heel tevreden over de schitterende producten.

Barbara de Waal beoordeelde op 2019-09-16

Moeiteloos proces van bestellen en ontvangen, mooie producten! Ik koop al jaren graag bij jullie.

Reactie van Mijn hemeltje:
Wat fijn! en bedankt voor de bestelling weer :)

Zonne Boon beoordeelde op 2019-09-14

Netjes en compleet ontvangen. Een prachtig product! Ik ben er blij mee.

Anne schepers beoordeelde op 2019-09-14

Anna Huiskens beoordeelde op 2019-09-14

J. Cuijpers beoordeelde op 2019-09-13

Riekie Smaling beoordeelde op 2019-09-09

Jammer dat het een beetje op een frot in het zakje zat en daaromheen een grote doos waardoor je € 4.95 verzendkosten moet betalen terwijl het door de brievenbus past.

Leah Blits beoordeelde op 2019-09-08

Snelle levering. Mooie producten !

Marleen Leedekerken beoordeelde op 2019-09-07

Annelies Wirtz beoordeelde op 2019-09-07

corrine de groot beoordeelde op 2019-09-07

alles was zoals gewenst!

Dianne Bleijenberg beoordeelde op 2019-09-07

Snelle levering, zelf bezorgmoment kiezen