Henk Speksnijderstraat 13
3067 AC ROTTERDAM

Anne Altena beoordeelde op 2019-07-16

Sandy Helderman beoordeelde op 2019-07-15

Fijne website en snel geleverd!

Rowan van Rijnberk beoordeelde op 2019-07-15

A.N. Verwaal beoordeelde op 2019-07-13

Fijn dat jullie zuivere pigmenten en stoffen gebruiken. Ga zo door.

Joanne Terlouw beoordeelde op 2019-07-12

Henrieke Hougee beoordeelde op 2019-07-12

Mooie producten, vlotte verzending en alles netjes verpakt.

Eline De Wied beoordeelde op 2019-07-12

Inge Appelhof beoordeelde op 2019-07-07

Judith Rolf beoordeelde op 2019-07-07

Mooie producten!

Christine Gheysens beoordeelde op 2019-07-06

Mercedes Van den Braber beoordeelde op 2019-07-06

Assortiment van de winkel vind ik al heel mooi alles duidelijk beschreven op een plek, duidelijke communicatie, snel bezorgd, en daarbij wordt je ook gewoon goed op de hoogte gebracht.

Sanne van Dongen beoordeelde op 2019-07-05

Snelle lever tijd, prachtige producten. Ik ga zeker vaker bestellen bij Mijn Hemeltje!

Amalia de Jong beoordeelde op 2019-07-05

Voor de derde keer besteld en net als voorgaande keren, mooie producten ontvangen: een boxkleed en een katoenen pluche wikkeldeken. Heel blij mee!

Tessa Kouwenberg beoordeelde op 2019-07-05

Mooie producten en snel in huis, zoals gezegd wordt. Wij zijn tevreden.

Marije Smit beoordeelde op 2019-07-05

Karo Kil beoordeelde op 2019-07-05

Femke Krijtenburg beoordeelde op 2019-07-02

Marrig Van der Werf beoordeelde op 2019-06-30

Renee Van der Heide Canrinus beoordeelde op 2019-06-29

Jeannine Tjin beoordeelde op 2019-06-29

Fijne collectie en goede advisering. Hoewel ik online heb besteld is de service in de winkel fijn en ga ik er toch langs om te voelen hoe alles aanvoelt.