Henk Speksnijderstraat 13

Christine Zeh beoordeelde op 2019-03-23

G. C. Ellenkamp beoordeelde op 2019-03-23

Floortje Cobelens beoordeelde op 2019-03-23

Lieke Nabuurs beoordeelde op 2019-03-23

Overzichtelijke site, snelle levering, proces goed te volgen via updates per mail. Zeer tevreden.

Lot Vegter beoordeelde op 2019-03-23

Heel fijn product. Ben er erg blij mee.

Alies Vink beoordeelde op 2019-03-23

Snel geleverd en goede communicatie

Marga Brusselers beoordeelde op 2019-03-23

Zeer tevreden. Besteld en volgende dag waren de mooie spulletjes keurig ingepakt in huis.

Lotte van Rulo beoordeelde op 2019-03-22

Ezra Werkman beoordeelde op 2019-03-22

Fjør Rohrer beoordeelde op 2019-03-20

Gianini Thiébaut beoordeelde op 2019-03-19

Erica Puppels beoordeelde op 2019-03-18

Alles precies naar wens. Snel geleverd en zorgvuldig ingepakt.

joke toonen beoordeelde op 2019-03-18

Chantal Vaessen beoordeelde op 2019-03-18

Judy van den Berg beoordeelde op 2019-03-17

martine coplo beoordeelde op 2019-03-17

Ze hadden wat ik al lang zocht en een vlotte bestelling...

Floor Paauw beoordeelde op 2019-03-17

Ik had op vrijdag besteld en woensdag in huis. Meestal niet snel met de levering helaas. Verder was de levering prima!