Henk Speksnijderstraat 13

Marianne Van Wensveen beoordeelde op 2019-05-24

Ingrid Kleine beoordeelde op 2019-05-24

Ayla Schievels beoordeelde op 2019-05-19

Anja vdn Heuvel beoordeelde op 2019-05-19

mijn bestelling was niet voorradig, ik werd daar over gebeld en de afspraak gemaakt zodra de bestelling compleet was die zo spoedig mogelijk in z'n geheel zou worden toegestuurd ( besparing verzendkosten ) prima service, meedenkend.

Anne-karien Strooper beoordeelde op 2019-05-19

Elke Stolk beoordeelde op 2019-05-19

Erika van Beijma beoordeelde op 2019-05-19

Karin Obdeijn beoordeelde op 2019-05-19

Suzanne Kolman beoordeelde op 2019-05-18

Anoniem beoordeelde op 2019-05-18

Chloe Zeekaf beoordeelde op 2019-05-14

Super tevreden! Heb savonds laat wat besteld en twee werkdagen later was het er. Fijne spulletjes !

Assortiment
Bestelproces

Amalia de Jong beoordeelde op 2019-05-14

Tweede keer dat ik bestel en ben wederom weer tevreden met mijn aankoop!

Reactie van Mijn hemeltje:
Dat is heel fijn om te horen!

Delphine Depuydt beoordeelde op 2019-05-13

Andreia Leão beoordeelde op 2019-05-13