Henk Speksnijderstraat 13
3067 AC ROTTERDAM

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sophie Bosscher-Kuipers beoordeelde op 2018-11-17

Inès Sjamaar beoordeelde op 2018-11-17

Heel tevreden met de snelle en goede service! En top dat er geen plastic verpakkingen worden gebruikt.

IH beoordeelde op 2018-11-16

Heel tevreden: snelle levering, goede kwaliteit

Letty Kop beoordeelde op 2018-11-16

Snelle levering.

Mariska Van Egmond-Weissink beoordeelde op 2018-11-16

Amira Rouchou beoordeelde op 2018-11-16

Nadia Frösch beoordeelde op 2018-11-16

Leon van Tol beoordeelde op 2018-11-16

D.A.R beoordeelde op 2018-11-16

Duidelijk bestelproces, mooie artikelen, vlot geleverd

Theo den Os beoordeelde op 2018-11-16

Op tijd qua bezorging, en de artikelen zijn precies goed. Als kado vielen ze ook in de smaak bij de ontvangers.

Beata Linz beoordeelde op 2018-11-15

Amazing online store with best quality products!

Dorine van Schaik beoordeelde op 2018-11-13

Hanne VanVelze beoordeelde op 2018-11-12

Mooi als basis voor de seizoenstafel. Kleuren passen bij het seizoen.

Brechtje Geelhoed beoordeelde op 2018-11-12

Mieke Vanzonhoven beoordeelde op 2018-11-12

Helemaal tevreden!!!!! Snelle en correcte levering. Je werd duidelijk op de hoogte gehouden van waar het pakket zich bevond. Prima!

Karin Wink beoordeelde op 2018-11-12

Duidelijke website en snelle en correcte levering

Irene Van Schelven beoordeelde op 2018-11-12

Prima!!

Danny Janssen beoordeelde op 2018-11-12

M Wagenaar beoordeelde op 2018-11-11

Prima aflevering bestelling, 1 kaart niet meer beschikbaar waar ik netjes over werd gebeld, kom zo gelijk nog een andere kaart wisselen die ik per abuis 2x had besteld!

Inge Appelhof beoordeelde op 2018-11-11