Mijn hemeltje

Mijn hemeltje

Mijn Hemeltje is dé plek om biologische producten te ontdekken voor je baby en kindje. Eerlijk advies en maatwerk voor de belangrijkste periode in je leven.

Gevestigd in Rotterdam met producten voor baby, babykamer en geboorte, kraamcadeau en speelgoed. Online en stone store concept.
Wol, zijde, biologisch katoen, verantwoorde verzorging en speelgoed, dat vind je bij ons.

Biologisch, ecologisch, fair trade maar vooral een gifvrij verhaal voor je baby en jezelf….
2.032 klantbeoordelingen
Filter 1945 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1620 met beschrijving

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Mijn hemeltje

Snelle levering en mooi product

• Patrick Van Damme
    Geverifieerde klant van Mijn hemeltje

Mooie producten, doch een teleurstelling bij het bestellen van de flanel lappen. Ik had toch verwacht dat deze zouden gezoomd zijn tegen het uitrafelen, doch na een wasbeurt rafelen ze uit, men kan dan eigenlijk goedkoper zelf een laken in stukken snijden. Dus ik verwachtte een afgewerkt product welke het niet was.

• Hoe beoordeel je Mijn hemeltje?

• Karlien De Voecht

Goede service

• Agnes Wiersema
    Geverifieerde klant van Mijn hemeltje

Duidelijke website en geeft goede informatie betreffende de materialen

• Marianne van der Kruk
    Geverifieerde klant van Mijn hemeltje

Goede en vriendelijke service. Met de vakantie in het vooruitzicht ook goed (telefonisch) meegedacht om alles nog op tijd bezorgd te krijgen.

• Marielle de Jongh

Goed product

• Tanja Pot

prima site

• Brenda Dekker
    Geverifieerde klant van Mijn hemeltje

Leuke lieve poppetjes. Had ze alleen groter verwacht maar deze maat is ook 👌

• Milou Van der pol

Ziet er erg mooi uit!

• Monica de Heer
    Geverifieerde klant van Mijn hemeltje

Goede communicatie en levering bij bestelling via website.