Henk Speksnijderstraat 13

Marie Verschueren beoordeelde op 2019-08-20

Anna van der Heijde beoordeelde op 2019-08-20

Heel tevreden!

Rik Mayer beoordeelde op 2019-08-19

Snelle verzending , product snel ontvangen. Goed verpakt en super kwaliteit. Waarvoor dank.

Jildou van der Kaaij beoordeelde op 2019-08-15

FP beoordeelde op 2019-08-12

Maaike Kraakman beoordeelde op 2019-08-12

Ik had het veel sneller in huis dan verwacht en het aankleedkussen en de hoes zijn echt heerlijk zacht en mooi gemaakt. Kan niet wachten tot ons kindje er op ligt!

A.A. Voigt-van der Veen beoordeelde op 2019-08-12

De verzendverpakking had iets beter gekund. Er stond aangegeven brievenbuspakje,
maar het paste er niet door, de bezorger probeerde het, maar heeft uiteindelijk aangebeld. Met als gevolg een verfrommeld uiterlijk.

Lindy de Reus-Lovink beoordeelde op 2019-08-11

Ik had 3 artikelen besteld en 1 artikel was vergeten, dat kan gebeuren. Dit werd gelukkig heel snel opgelost. Super jullie goede service en snelle handeling. Bedankt. :-)

Kaya De Moor beoordeelde op 2019-08-08

Mooi uitzicht, maar dempt het licht wel zeer sterk. Een beetje knutselwerk, maar prijs-kwaliteit zeker in orde.

Reactie van Mijn hemeltje:
Excuus, maar uw bericht over de pastelkleurige regenboog van Grimms wordt hier niet helemaal begrepen??

Ine Spee beoordeelde op 2019-08-03

tevreden

Marlieke Stapper-Oudshoorn beoordeelde op 2019-08-02

Karlijn Bothmer beoordeelde op 2019-08-01

z kok beoordeelde op 2019-07-30

Bregje Körschner beoordeelde op 2019-07-28

Femke Kleijn-Biekart beoordeelde op 2019-07-26

Prima afhandeling van de bestelling. Netjes verpakt, geleverd en begeleid d.m.v. notificaties.

L.M. de Boer beoordeelde op 2019-07-25

Ik heb waskrijt besteld. Deze bestelling werd keurig afgehandeld en ik had mijn bestelling snel in huis. Top!

Astrid van der Goot beoordeelde op 2019-07-23

Er valt weinig te beschrijven. Ik heb een product besteld, betaald en vervolgens is het netjes afgeleverd op de dag erna. Wat wil een mens nog meer?

Iris Tibboel beoordeelde op 2019-07-23

M.M. Kramer beoordeelde op 2019-07-22