Nijemonde 4
3434 AZ Nieuwegein

9,0

2013

R. Besselink beoordeelde op 2013-11-01

Na de eenvoudige aanmelding bij Mijnmotorverkopen.nl werd ik
door medewerker Aloys gebeld om details over mijn motor door
te spreken. Na acceptatie van het bod nam bieder contact op
om de levering door te nemen. De professionele houding, de
werkwijze, de afhandeling en de prettige, klantvriendelijke
werkwijze kan als voorbeeld dienen voor vele internet
dienstverleners.

Reactie van Mijnmotorverkopen.nl:
Bedankt voor uw beoordeling van Mijnmotorverkopen.nl, onderdeel van OSW.

Patrick lensink beoordeelde op 2013-10-01

Inderdaad binnen 24 uur een bod. 2 dagen later motor al
opgehaald.

Niek van Oijen beoordeelde op 2013-09-24

Mijnmotorverkopen neemt zeer snel actie, houdt de klant perfect op de hoogte van de ontwikkelingen en zorgt voor een uitstekende zakelijke afhandeling. Mijn complimenten! Ik raad deze service ten zeerste aan!

D. van Rooijen beoordeelde op 2013-09-05

Na 24 uur het bod van de hoogste bieder ontvangen en geaccepteerd. Afspraak gemaakt met het bedrijf. De motor is opgehaald, contant betaald en gevrijwaard
Zeer tevreden over de afhandeling.

2013