Westerstraat 7
1441AR PURMEREND

D. de Beer beoordeelde op 2019-07-18

Ben heel tevreden, ging correct allemaal

a. koene beoordeelde op 2019-07-16

sylvia dekker beoordeelde op 2019-07-14

ik dacht dat er meer in zaten als 1 suk

Annick Dierckx beoordeelde op 2019-07-13

Marianne Kloosterman beoordeelde op 2019-07-13

Marga beoordeelde op 2019-07-10

Vandaag 2 zwarte Dorinda badpakken ontvangen.
Zitten perfect, mooi materiaal. Chantal heeft goed geadviseerd, reageerde zelfs tijdens haar vakantie nog op de mail. Fijne communicatie, hartelijk, klantvriendelijk. Mooie merken

Ann Hens beoordeelde op 2019-07-09

Annelies Van Ruijven beoordeelde op 2019-07-09

Petra Fokkema beoordeelde op 2019-07-09

Fijne ervaring

Mirjam Hoekstra beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen !

Julie beoordeelde op 2019-07-07

Snel geleverd, precies zoals op de foto

Tracey Dere beoordeelde op 2019-07-07

Te groot , en nog eens 8,95 € om terug te sturen ,,,,

Reactie van Milo Lingerie:
Beste Tracey Dere,

Vervelend te horen dat u niet tevreden bent. U heeft niet toevallig per ongeluk de Franse maat besteld, ondanks dat wij duidelijk op onze website aangeven Europese maten te hanteren? U zou ondanks dat niet de eerste zijn die dat per abuis overkomt. U mag uiteraard te allen tijde ruilen voor een kleinere maat, dan heeft u alsnog producten voor het geld dat u uitgeeft. We hanteren het retourbeleid dat de kosten voor het retourneren voor rekening van de klant zijn. Ondanks dat we begrijpen dat dit vervelend kan zijn, hebben wij de posttarieven niet in de hand. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lindsy Deswijsen beoordeelde op 2019-07-07

Snelle afhandeling van bestelling ondanks vakantie

Milou Swinkels beoordeelde op 2019-07-03

Marianne van der Reijden beoordeelde op 2019-07-02

Ik had n verkeerde maat besteld. zonder problemen geruild.
Goede service

Maryla Machlick beoordeelde op 2019-07-02

Handige site, snelle levering!

Veronie Van der woord beoordeelde op 2019-07-02

Snelle bezorging makkelijk te bestellen zeer goeie kwaliteit zeer blij mee

Margot kerstens beoordeelde op 2019-06-29

Fijne communicatie, snelle verwerking. Verzendkosten geen probleem, zijn te overzien omdat prijs/kwaliteit uitstekend is

Liesbeth Trip beoordeelde op 2019-06-24

Zeer snel geleverd, keurig verpakt.

henriette muller beoordeelde op 2019-06-22

de bestelling ging vlot en ik had het artikel na 2 dgn in huis. het past uitstekend