Westerstraat 7
1441AR PURMEREND

Sandra Van der Hooft beoordeelde op 2019-05-25

Miek beoordeelde op 2019-05-25

Het traject van bestellen tot bezorgen verliep heel vlot. Ik ben via mail steeds op de hoogte gehouden . Eerste keer bestellen bij Milo, maar het voelde direct vertrouwd. Bestelling zag er verzorgd uit. Helaas was het artikel qua maat niet goed, maar ik heb een prima eerste indruk gekregen . Blijf dan ook zeker op de site kijken naar een geschikte maat en model. Ook het retour sturen ging makkelijk. Werd ook weer via mail op de hoogte gehouden . Echt keurig .

Leny de Heus beoordeelde op 2019-05-25

Bestelling keurig afgehandeld.

G. Laarmans beoordeelde op 2019-05-24

Milo heeft mooie lingerie voor een goeie prijs. De levering is snel en de spullen zijn met zorg ingepakt. Al met al: een adres om te onthouden!

Isabelle Auwaerts beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering, mooie kwaliteit en leuke attentie !

MG Beijk van der Drift beoordeelde op 2019-05-23

snelle levering

Miryam Jara Villegas beoordeelde op 2019-05-22

Monica Hummeling beoordeelde op 2019-05-22

c. timmer-admiraal beoordeelde op 2019-05-20

Geweldig dat ik mijn favoriete BH merk nu super voordelig kan kopen. Bestelling-levering en retour zending gingen prima.
Blijf hier zeker vaker bestellen.

Maureen Groven beoordeelde op 2019-05-19

Sonja van Tricht beoordeelde op 2019-05-19

Goedele Gysemans beoordeelde op 2019-05-19

Uiterst snelle en correcte levering. Leuke attentie bij de bestelling.

Jacky Amsterdam beoordeelde op 2019-05-18

Prachtige lingerie, scherpe prijzen en supersnelle verzending 👍

Linda Olthuis beoordeelde op 2019-05-18

Duidelijke website en snelle levering.

Jose Belet beoordeelde op 2019-05-18

Uitstekend!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-17

Het idee van doorzichtige bh bandjes is dat je ze niet ziet. Dat er dan metalen schuifonderdelen aan zit strookt daar niet mee.

Reactie van Milo Lingerie:
Beste,

Vervelend dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Echter zouden plastic schuifjes heel snel kapot gaan, vandaar deze duurzamer van metaal zijn, zoals ook op de foto. Derhalve zijn de transparante bandjes bedoeld om uw behabandjes minder wilt laten opvallen, zoals de tekst ook aangeeft. Niet zichtbaar is helaas onmogelijk. We hopen dat u evengoed toch veel draagplezier van de bandjes zult hebben.

Mariska Ekkebus beoordeelde op 2019-05-16

Josefin Weber beoordeelde op 2019-05-15

Tineke Schuurman beoordeelde op 2019-05-15

Goede webshop waar je voordelig lingerie van topkwaliteit kan kopen. Bestellen en bezorgen verloopt keurig. Je kan het gratis als cadeau in leuke verpakking laten versturen. Keuze zou wat groter mogen zijn.

nettie hoeben beoordeelde op 2019-05-14