Westerstraat 7

Wilma beoordeelde op 2019-03-24

Jaine Craeghs beoordeelde op 2019-03-23

Zeer snelle levering!

H Zoeter beoordeelde op 2019-03-21

Duidelijke website, snelle levering , top !

Mandy Wouters beoordeelde op 2019-03-20

Prima service, heel snel geleverd. Het was heel mooi ingepakt, met chocolade en thee! Dank jullie wel

Hubertine Janssen van Vloten beoordeelde op 2019-03-19

Vlot ontvangen

Ans de Reus beoordeelde op 2019-03-16

Anoniem beoordeelde op 2019-03-16

Fia van der Weijden beoordeelde op 2019-03-13

Supersnelle levering, goede kwaliteit.

Erna van Kommer beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering en keurig verpakt

Nic Van den Heuvel beoordeelde op 2019-03-11

Cindy Wardekker-Schlosser beoordeelde op 2019-03-10

Super snelle levering. Ik wilde het product ruilen voor een andere maat en dat was ook super snel geregeld.

Janny van Klinken beoordeelde op 2019-03-09

Kan er weinig over zeggen want ik had een bestelling van 3 euro maar dat was goed en snel geleverd.

Goedele Gysemans beoordeelde op 2019-03-08

Duidelijke info over maten, levering enz. op de website. Vandaag besteld, morgen geleverd. Beschermende verpakking met een leuk cadeautje. Ik heb eindelijk terug mijn merk (Empreinte) en aan een zeer voordelige prijs. Zelfs al betaal ik verzendingskosten (ik woon in België) dan nog is het veel goedkoper.

A Van Polen beoordeelde op 2019-03-07

Prima service, mooie spullen, netjes verpakt. Uitstekend!

Postma beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering, netjes verpakt en weer super kwaliteit.

J. van Uunen beoordeelde op 2019-03-05

Ik heb de BH Empreinte Volle Cup BH - Irina - Blue gekocht. Ben zeer tevreden over de pasvorm, goede ondersteuning en uiteraard de prijs. Ik hoop dat er voor de lente/zomer wat lichtere kleurtjes komen voor onder lichte shirts. Duidelijke website en snelle levering.

Judith Vermeij beoordeelde op 2019-03-05

Goede levering, mooi product, juiste informatie en een hele fijne prijs!

Monique Deprez beoordeelde op 2019-03-04

heel content dat ik die site heb ontdekt, voor de vlotte en correcte afhandeling van de bestellingen en ook vanwege de prijs van de lingerie. De keuze is beperkt maar het is voor mij vooral het draagcomfort van het merk dat belangrijk is.