Westerstraat 7

Gerrie Makelaar beoordeelde op 2019-09-14

Bep Littig beoordeelde op 2019-09-14

Binnen 1 dag thuis top

Linda Verhelst beoordeelde op 2019-09-11

Omruiling van niet passend model verliep vlot en correct

Wietske van Drunen beoordeelde op 2019-09-11

SCHULTZ HELENE beoordeelde op 2019-09-11

Nancy de Jong beoordeelde op 2019-09-11

De verlengbandjes zijn net iets te smal, zodat de haakjes niet perfect aansluiten

Reactie van Milo Lingerie:
Beste Nancy,

Vervelend dat het product niet geheel aan uw verwachtingen voldoet. Echter staan de maten bij de verlengstukjes geschreven, zodat u dit kunt nameten met uw bh. We hebben ook een wijdere variant. Juist omdat bh's zo verschillend kunnen zijn. Wij hopen dat u desondanks toch op deze manier nog draagplezier kunt hebben van uw bestaande bh.

Rianne Tuenter beoordeelde op 2019-09-11

Trudy Loogman beoordeelde op 2019-09-09

Heel goed in de middag besteld volgende dag in huis . Top.

Ilonka beoordeelde op 2019-09-09

Een medewerker stuurde op eigen initiatief een mail dat ik doordat ik voor een afhaalpunt had gekozen, meer geld betaalde dan nodig, aangezien de bestelling als brievenbuspost verstuurd kon worden. Het verschil is teruggestort op mijn rekening.
Als dat geen geweldige service is.....

Nel Van overbeek beoordeelde op 2019-09-08

Goede bezorging snel ook.

Epm Goossens beoordeelde op 2019-09-08

Snelle bezorging

Wil Marijt-Wulffraat beoordeelde op 2019-09-07

Supersnelle levering en heel klantvriendelijk.