Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Milo Lingerie

Westerstraat 7
1441AR PURMEREND
Bezoek alleen op afspraak
0299845453
KvK 37113589

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Milo Lingerie

Gemiddelde beoordeling

9,5

282 beoordelingen

Beoordeling van klanten

98%

2%

0%

2019
Milo Lingerie

D. de Beer beoordeelde op 2019-07-18

Ben heel tevreden, ging correct allemaal

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

a. koene beoordeelde op 2019-07-16

Milo Lingerie

sylvia dekker beoordeelde op 2019-07-14

ik dacht dat er meer in zaten als 1 suk

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Annick Dierckx beoordeelde op 2019-07-13

Milo Lingerie

Marianne Kloosterman beoordeelde op 2019-07-13

Milo Lingerie

Marga beoordeelde op 2019-07-10

Vandaag 2 zwarte Dorinda badpakken ontvangen.
Zitten perfect, mooi materiaal. Chantal heeft goed geadviseerd, reageerde zelfs tijdens haar vakantie nog op de mail. Fijne communicatie, hartelijk, klantvriendelijk. Mooie merken

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Ann Hens beoordeelde op 2019-07-09

Milo Lingerie

Annelies Van Ruijven beoordeelde op 2019-07-09

Milo Lingerie

Petra Fokkema beoordeelde op 2019-07-09

Fijne ervaring
Snelle levering

Milo Lingerie

Mirjam Hoekstra beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Julie beoordeelde op 2019-07-07

Snel geleverd, precies zoals op de foto

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Tracey Dere beoordeelde op 2019-07-07

Te groot , en nog eens 8,95 € om terug te sturen ,,,,

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces

Reactie van Milo Lingerie:
Beste Tracey Dere,

Vervelend te horen dat u niet tevreden bent. U heeft niet toevallig per ongeluk de Franse maat besteld, ondanks dat wij duidelijk op onze website aangeven Europese maten te hanteren? U zou ondanks dat niet de eerste zijn die dat per abuis overkomt. U mag uiteraard te allen tijde ruilen voor een kleinere maat, dan heeft u alsnog producten voor het geld dat u uitgeeft. We hanteren het retourbeleid dat de kosten voor het retourneren voor rekening van de klant zijn. Ondanks dat we begrijpen dat dit vervelend kan zijn, hebben wij de posttarieven niet in de hand. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Milo Lingerie
Milo Lingerie

Lindsy Deswijsen beoordeelde op 2019-07-07

Snelle afhandeling van bestelling ondanks vakantie

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Milou Swinkels beoordeelde op 2019-07-03

Milo Lingerie

Marianne van der Reijden beoordeelde op 2019-07-02

Ik had n verkeerde maat besteld. zonder problemen geruild.
Goede service

Milo Lingerie

Maryla Machlick beoordeelde op 2019-07-02

Handige site, snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Veronie Van der woord beoordeelde op 2019-07-02

Snelle bezorging makkelijk te bestellen zeer goeie kwaliteit zeer blij mee

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Margot kerstens beoordeelde op 2019-06-29

Fijne communicatie, snelle verwerking. Verzendkosten geen probleem, zijn te overzien omdat prijs/kwaliteit uitstekend is

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

Liesbeth Trip beoordeelde op 2019-06-24

Zeer snel geleverd, keurig verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Bestelproces
Milo Lingerie

henriette muller beoordeelde op 2019-06-22

de bestelling ging vlot en ik had het artikel na 2 dgn in huis. het past uitstekend


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.