Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Mipowerbank.nl

Swanenburgstraat 44
2531RG 's-Gravenhage
0655696500
KvK 62617249

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Mipowerbank.nl

Gemiddelde beoordeling

8,4

136 beoordelingen

Beoordeling van klanten

84%

1%

15%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2019
Mipowerbank.nl

Eveline beoordeelde op 2019-08-28

Ik wacht al meer dan een week op een setje draadloze oortjes. Op alle mogelijke manieren heb ik contact gezocht(WhatsApp, mail, contactformulier),maar ik krijg nergens een reactie op. Zelfs als ik op verschillende tijden en dagen bel, wordt er nog steeds niet opgenomen. Dit getuigt van een ontzettend onklantvriendelijke houding. Ik hoop dat ik mijn bestelling ergens deze dagen nog binnenkrijg... Een ding is in ieder geval zeker: van de leverdagen die op de website vermeld staan, klopt helemaal niks. Daarom zou ik u niet aanraden om hier iets te bestellen, mocht u het bestelde product snel in huis willen hebben!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Maria van Aanhold beoordeelde op 2019-08-19

Mijn zoon heeft in februari 2019 draadloze bluetooth oordopjes i10 tws besteld. Die waren van goede kwaliteit. Ik heb onlangs dezelfde oordopjes besteld en de kwaliteit van deze nieuwe oordopjes is veel slechter dan de vorige!!!!! Het verschil in geluid is echt hoorbaar. Ik had deze oordopjes niet gekocht als ik had geweten, dat dit slechtere oordopjes waren en heb spijt van mijn aankoop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Stan Rademakers beoordeelde op 2019-08-17

Snel geleverd, oordopjes werken prima

Mipowerbank.nl

W.j Bovenkamp beoordeelde op 2019-08-17

Oortjes besteld, werd zonder doos geleverd en andere dan ik besteld had.
De telefoon wordt onpersoonlijk met “hallo” opgenomen .. ga niet mijn hele verhaal uitschrijven , maar bestel hier nooit meer!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Sanne beoordeelde op 2019-08-08

Ik heb een hoverboard besteld. Heb een totaal vreemd merk ontvangen. De meneer aan de telefoon vertelde dat het een nieuwere versie was blablabla ik geloof er geen snars van. Zou een zak bijgeleverd worden waar die in kon. dit is ook niet gebeurd. Er zit een kleine beschrijving bij maar totaal waardeloos want staat niet bij hoe je op sport of beginner kunt zetten. Ik zou hier echt niks meer kopen! En je zou denken als het hoverboard wat op de site staat niet meer leverbaar is de site dan wel word aangepast maar nee hoor er staat nog steeds de wel sjieke versie op de site niet deze vreemde hoverboard.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Andrea beoordeelde op 2019-07-31

Geen contact mogelijk, tot op heden ook nog geen bestelling ontvangen. Niet betrouwbaar, niets bestellen! Webwinkelkeur stelt blijkbaar niets voor.

Mipowerbank.nl

AR beoordeelde op 2019-07-10

Zeer slechte service. geen reactie op retourzending, telefonisch slecht te bereiken en live chat? Ho maar. Waardeloos

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Jermaine beoordeelde op 2019-07-09

Update 5-8: Ik ben gebeld en heb uitleg gekregen, er is aangegeven dat mijn retourzending niet is ontvangen omdat pakketjes 'kwijt' kunnen raken. Echter hebben ze wel mijn aankoop bedrag terug gestort. Hier ben ik blij mee, het is wel jammer dat het zolang heeft geduurd.

Oortjes thuis gekregen na ruim een week. Wordt denk ik dropshipping gebruikt uit china. Vandaag besteld morgen in huis zal bij dit soort webshops nooit sprake van zijn helaas. De oortjes zitten mij niet, dus wil ze retourneren. Op de chat wordt in eerste instantie geantwoord en mij verteld hoe ik moet retourneren en dat het bedrag binnen enkele dagen wordt teruggestort.
Na het product retour te hebben gedaan en twee weken niets te horen heb ik gemaild en meerdere malen via de online chat contact gezocht. Helaas komt er geen antwoord en tot op heden nog geen terugstorting van mijn geld. Ik weet niet wat ik nu moet doen om mijn geld terug te krijgen aangezien ik geen antwoord krijg op de mail of chat. Indien ik wel mijn geld terug krijg zal ik dit hier aanpassen/updaten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Sigrid beoordeelde op 2019-07-05

Ik heb afgelopen zondag 2 paar draadloze oortjes besteld. Op de website staat voor 18 uur besteld de volgende dag in huis. Nou niet dus! Vijf dagen later en nog niks ontvangen. Op mijn mail wordt niet gereageerd. Ze zijn offline. Gelukkig ben ik verzekerd via paypal dus ik ga mijn geld terug vragen. Wat een slechte winkel!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

MW beoordeelde op 2019-06-24

Bluetooth oordopje 2x terug gestuurd voor reparatie, ik wacht nu al 2 maanden totdat ik iets hoor. Ik wil mijn geld terug dit is slechte service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

LS beoordeelde op 2019-06-17

Draadloze oortjes besteld. Duurde even voor ze er waren (1 week) terwijl de levertijd 1 dag zou zijn. De oortjes waren defect. Nu herhaalde malen gevraagd om te retourneren maar via mail of telefoon wordt er geen gehoor gegeven.

Mipowerbank.nl

G. beoordeelde op 2019-06-16

Super slechte ervaring. LET OP EN BESTEL HIER NIET! oordopjes besteld waarbij stond 1 dag levertijd. Na meerdere dagen niets ontvangen te hebben gebeld, gemaild, via de chat contact proberen te krijgen. Maar er wordt niet opgenomen en NERGENS wordt op gereageerd. Uiteindelijk is het binnen gekomen, zonder doosje of iets dergelijks en zonder handleiding, nog mooier het zijn gewoon dopjes van een andere leverancier! Echter dan een stuk duurder. Bestel hier echt niets! Nog nooit zo asociaal behandeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Anna beoordeelde op 2019-06-15

Voor 1800 besteld volgende dag in huis, niet dus. Vorige bestelling ook niet, wel ontvangen, maar niet in originele verpakking, gewoon in een bubbeltjes enveloppe. Zeker om verzendkosten te besparen!!! Heel vreemd allemaal.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

M. W. beoordeelde op 2019-06-12

Allemaal leuk en aardig als je iets besteld en betaald, maar zodra er iets kapot gaat is de service heeeel slecht.

Bluetooth oordopjes gekocht, het rechter oortje ging kapot.hoop gedoe voordat ik antwoord kreeg.
Stuur ze maar op kreeg ik te horen, 2 weken later na aandringen terug.

2 weken heeft de rechter het gedaan, weer kapot. Ja stuur maar weer op. Opgestuurd, geen bevestiging, geen reactie. Ze zijn inmiddels ongeveer 4 weken weg. Ik verwacht ze niet meer terug te zien.

Ik raad deze site niet aan

Mipowerbank.nl

Jesper Douma beoordeelde op 2019-05-27

Ik had een aantal vragen over een product, je vraag wordt snel beantwoord door de klantenservice. Dit werd via de mail en telefonisch gedaan, dit zijn grote pluspunten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Yous beoordeelde op 2019-05-24

Bestelling geplaats op 17-05-2019 tot op heden niks vernomen, reageren ook niet op de mail of telefonisch!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Ilias beoordeelde op 2019-05-15

Waardeloos en heel triest.Heb mijn bestelling de i10 tws 2/3 weken geleden geplaats waarbij 1 werkdag levertijd stond.Na een week te wachten geen pakket contact via de mail geen antwoord dus heb ik het via de live chat geprobeerd en heel soms antwoord maar een man zei van ja de verwerkingstijd is wat langer volgende week worden ze verstuurd dus ik nog een week gewacht weer niks weer contact opgenomen en met het excuus dat mijn pakket verloren kan zijn of verkeerd is geleverd dus ik vroeg of ik het kan annuleren hij sei van ja je geld word nu terug gestort na 5 dagen nog steeds geen geld terug en ook geen antwoord meer TRIEST!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Edgar Groen in t Wout beoordeelde op 2019-05-03

Het bestelde artikel was eerst niet goed. Er waren twee verschillende in ear oordopjes geleverd. Eerst geen reactie op mijn mail met vraag naar Mipowerbank.nl. Daarna het artikel met een print van mijn mail verstuurd naar het retouradres en vandaag contact gehad dat het probleem is verholpen en de bestelling onderweg is.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Carla Reurs beoordeelde op 2019-05-03

Na een kleine hapering mijn oordopjes toch nog snel ontvangen!
Vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon!
Nu genieten van mijn oordopjes in de vakantie!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mipowerbank.nl

Nena Kubik beoordeelde op 2019-04-28

Goed snel geleverd, oortjes doen t uitstekend! Enige minpunt dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zag

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.