Anton de Haenstraat 61

Mystery shopper

Lees
waarom

Jesper Douma beoordeelde op 2019-05-27

Ik had een aantal vragen over een product, je vraag wordt snel beantwoord door de klantenservice. Dit werd via de mail en telefonisch gedaan, dit zijn grote pluspunten.

Yous beoordeelde op 2019-05-24

Bestelling geplaats op 17-05-2019 tot op heden niks vernomen, reageren ook niet op de mail of telefonisch!

Ilias beoordeelde op 2019-05-15

Waardeloos en heel triest.Heb mijn bestelling de i10 tws 2/3 weken geleden geplaats waarbij 1 werkdag levertijd stond.Na een week te wachten geen pakket contact via de mail geen antwoord dus heb ik het via de live chat geprobeerd en heel soms antwoord maar een man zei van ja de verwerkingstijd is wat langer volgende week worden ze verstuurd dus ik nog een week gewacht weer niks weer contact opgenomen en met het excuus dat mijn pakket verloren kan zijn of verkeerd is geleverd dus ik vroeg of ik het kan annuleren hij sei van ja je geld word nu terug gestort na 5 dagen nog steeds geen geld terug en ook geen antwoord meer TRIEST!

Edgar Groen in t Wout beoordeelde op 2019-05-03

Het bestelde artikel was eerst niet goed. Er waren twee verschillende in ear oordopjes geleverd. Eerst geen reactie op mijn mail met vraag naar Mipowerbank.nl. Daarna het artikel met een print van mijn mail verstuurd naar het retouradres en vandaag contact gehad dat het probleem is verholpen en de bestelling onderweg is.

Carla Reurs beoordeelde op 2019-05-03

Na een kleine hapering mijn oordopjes toch nog snel ontvangen!
Vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon!
Nu genieten van mijn oordopjes in de vakantie!

Nena Kubik beoordeelde op 2019-04-28

Goed snel geleverd, oortjes doen t uitstekend! Enige minpunt dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zag

Tanja beoordeelde op 2019-04-28

Alles voor elkaar

Leo Wijdemans beoordeelde op 2019-04-23

Vrijdag besteld en vandaag binnen, ziet er prima uit, is cadeaudje dus kan de kwaliteit nog niet beoordelen.

Brigitte Schins beoordeelde op 2019-04-21

9april bestelling geplaatst tot op heden niet ontvangen.herhaaldelijk contact opgenomen telefonisch en per mail.verkoper belooft opnieuw te verzenden ook deze niet geleverd.gevraagd het geld terug te storten ook hier nog geen gehoor aan gegeven.

Lorenzo Janssen beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering, goede kwaliteit voor een prima prijs.

Danielle Veenstra beoordeelde op 2019-04-08

Super fijn! Ik heb woensdag mijn bestelling gedaan. ( wel na 18:00) en het kwam zaterdag middag binnen dus goeie levering. Ook heel fijn product

Colin Van Kessel beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering en goede kwaliteit...

Innovo Media beoordeelde op 2019-03-14

Helemaal super! Bestelling ging goed, product was goed en de communicatie was foutloos. Ik heb gelijk dezelfde avond nog 2 bestellingen geplaatst. Dik tevreden!

Lars beoordeelde op 2019-03-14

Zeer tevreden. Draadloze oordopjes besteld, volgende dag in huis. Goeie geluidskwaliteit en prima alternatief voor de belachelijk dure Airpods van Apple.

Cas.van.den.bosch beoordeelde op 2019-03-14

Vandaag besteld morgen in huis klopt. Oortjes tws i10 werkt goed. Wel even wennen maar je kunt ook de echte goeie beats horen. Wel maar een uurtje gebruik voor weer opnieuw opladen maar dat kan wel tot 3 of 4 keer. (Maar dan wel helemaal weer vol. Wel een nadeel dat het geen track en trace is maar dat is niet erg als je vandaag besteld morgen in huis is. Echt fijn. Echt een aanrader

Krzysztof Ryłko beoordeelde op 2019-03-08

Perfect

Saira beoordeelde op 2019-02-15

Draadloze oordopjes i9s tws besteld, snel geleverd prima geluidskwaliteit! Zeker een aanrader!

Sander De Groot beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering.