Mipowerbank.nl

Mipowerbank.nl

Wij zijn official reseller van Mi
Powerbanks, de beste
powerbank
op dit moment! Verder hebben
wij ook batterij hoesje, Qi
draadloze opladers en kabels in
ons assortiment.

Lidmaatschap per 13-09-2019 stopgezet

8,4

• Maria van Aanhold
    Review voor Mipowerbank.nl

Mijn zoon heeft in februari 2019 draadloze bluetooth oordopjes i10 tws besteld. Die waren van goede kwaliteit. Ik heb onlangs dezelfde oordopjes besteld en de kwaliteit van deze nieuwe oordopjes is veel slechter dan de vorige!!!!! Het verschil in geluid is echt hoorbaar. Ik had deze oordopjes niet gekocht als ik had geweten, dat dit slechtere oordopjes waren en heb spijt van mijn aankoop.

• Stan Rademakers
    Review voor Mipowerbank.nl

Snel geleverd, oordopjes werken prima

• W.j Bovenkamp
    Review voor Mipowerbank.nl

Oortjes besteld, werd zonder doos geleverd en andere dan ik besteld had.
    De telefoon wordt onpersoonlijk met “hallo” opgenomen .. ga niet mijn hele verhaal uitschrijven , maar bestel hier nooit meer!

• Sanne
    Review voor Mipowerbank.nl

Ik heb een hoverboard besteld. Heb een totaal vreemd merk ontvangen. De meneer aan de telefoon vertelde dat het een nieuwere versie was blablabla ik geloof er geen snars van. Zou een zak bijgeleverd worden waar die in kon. dit is ook niet gebeurd. Er zit een kleine beschrijving bij maar totaal waardeloos want staat niet bij hoe je op sport of beginner kunt zetten. Ik zou hier echt niks meer kopen! En je zou denken als het hoverboard wat op de site staat niet meer leverbaar is de site dan wel word aangepast maar nee hoor er staat nog steeds de wel sjieke versie op de site niet deze vreemde hoverboard.

• Andrea
    Review voor Mipowerbank.nl

Geen contact mogelijk, tot op heden ook nog geen bestelling ontvangen. Niet betrouwbaar, niets bestellen! Webwinkelkeur stelt blijkbaar niets voor.

• AR
    Review voor Mipowerbank.nl

Zeer slechte service. geen reactie op retourzending, telefonisch slecht te bereiken en live chat? Ho maar. Waardeloos

• Jermaine
    Review voor Mipowerbank.nl

Update 5-8: Ik ben gebeld en heb uitleg gekregen, er is aangegeven dat mijn retourzending niet is ontvangen omdat pakketjes 'kwijt' kunnen raken. Echter hebben ze wel mijn aankoop bedrag terug gestort. Hier ben ik blij mee, het is wel jammer dat het zolang heeft geduurd.

Oortjes thuis gekregen na ruim een week. Wordt denk ik dropshipping gebruikt uit china. Vandaag besteld morgen in huis zal bij dit soort webshops nooit sprake van zijn helaas. De oortjes zitten mij niet, dus wil ze retourneren. Op de chat wordt in eerste instantie geantwoord en mij verteld hoe ik moet retourneren en dat het bedrag binnen enkele dagen wordt teruggestort.
    Na het product retour te hebben gedaan en twee weken niets te horen heb ik gemaild en meerdere malen via de online chat contact gezocht. Helaas komt er geen antwoord en tot op heden nog geen terugstorting van mijn geld. Ik weet niet wat ik nu moet doen om mijn geld terug te krijgen aangezien ik geen antwoord krijg op de mail of chat. Indien ik wel mijn geld terug krijg zal ik dit hier aanpassen/updaten.

• Sigrid
    Review voor Mipowerbank.nl

Ik heb afgelopen zondag 2 paar draadloze oortjes besteld. Op de website staat voor 18 uur besteld de volgende dag in huis. Nou niet dus! Vijf dagen later en nog niks ontvangen. Op mijn mail wordt niet gereageerd. Ze zijn offline. Gelukkig ben ik verzekerd via paypal dus ik ga mijn geld terug vragen. Wat een slechte winkel!!

• MW
    Review voor Mipowerbank.nl

Bluetooth oordopje 2x terug gestuurd voor reparatie, ik wacht nu al 2 maanden totdat ik iets hoor. Ik wil mijn geld terug dit is slechte service.

• LS
    Review voor Mipowerbank.nl

Draadloze oortjes besteld. Duurde even voor ze er waren (1 week) terwijl de levertijd 1 dag zou zijn. De oortjes waren defect. Nu herhaalde malen gevraagd om te retourneren maar via mail of telefoon wordt er geen gehoor gegeven.

• G.
    Review voor Mipowerbank.nl

Super slechte ervaring. LET OP EN BESTEL HIER NIET! oordopjes besteld waarbij stond 1 dag levertijd. Na meerdere dagen niets ontvangen te hebben gebeld, gemaild, via de chat contact proberen te krijgen. Maar er wordt niet opgenomen en NERGENS wordt op gereageerd. Uiteindelijk is het binnen gekomen, zonder doosje of iets dergelijks en zonder handleiding, nog mooier het zijn gewoon dopjes van een andere leverancier! Echter dan een stuk duurder. Bestel hier echt niets! Nog nooit zo asociaal behandeld.

• Anna
    Review voor Mipowerbank.nl

Voor 1800 besteld volgende dag in huis, niet dus. Vorige bestelling ook niet, wel ontvangen, maar niet in originele verpakking, gewoon in een bubbeltjes enveloppe. Zeker om verzendkosten te besparen!!! Heel vreemd allemaal.

• M. W.
    Review voor Mipowerbank.nl

Allemaal leuk en aardig als je iets besteld en betaald, maar zodra er iets kapot gaat is de service heeeel slecht.

Bluetooth oordopjes gekocht, het rechter oortje ging kapot.hoop gedoe voordat ik antwoord kreeg.
    Stuur ze maar op kreeg ik te horen, 2 weken later na aandringen terug.

2 weken heeft de rechter het gedaan, weer kapot. Ja stuur maar weer op. Opgestuurd, geen bevestiging, geen reactie. Ze zijn inmiddels ongeveer 4 weken weg. Ik verwacht ze niet meer terug te zien.

Ik raad deze site niet aan

• Jesper Douma
    Review voor Mipowerbank.nl

Ik had een aantal vragen over een product, je vraag wordt snel beantwoord door de klantenservice. Dit werd via de mail en telefonisch gedaan, dit zijn grote pluspunten.

• Yous
    Review voor Mipowerbank.nl

Bestelling geplaats op 17-05-2019 tot op heden niks vernomen, reageren ook niet op de mail of telefonisch!

• Ilias
    Review voor Mipowerbank.nl

Waardeloos en heel triest.Heb mijn bestelling de i10 tws 2/3 weken geleden geplaats waarbij 1 werkdag levertijd stond.Na een week te wachten geen pakket contact via de mail geen antwoord dus heb ik het via de live chat geprobeerd en heel soms antwoord maar een man zei van ja de verwerkingstijd is wat langer volgende week worden ze verstuurd dus ik nog een week gewacht weer niks weer contact opgenomen en met het excuus dat mijn pakket verloren kan zijn of verkeerd is geleverd dus ik vroeg of ik het kan annuleren hij sei van ja je geld word nu terug gestort na 5 dagen nog steeds geen geld terug en ook geen antwoord meer TRIEST!

• Edgar Groen in t Wout
    Review voor Mipowerbank.nl

Het bestelde artikel was eerst niet goed. Er waren twee verschillende in ear oordopjes geleverd. Eerst geen reactie op mijn mail met vraag naar Mipowerbank.nl. Daarna het artikel met een print van mijn mail verstuurd naar het retouradres en vandaag contact gehad dat het probleem is verholpen en de bestelling onderweg is.

• Carla Reurs
    Review voor Mipowerbank.nl

Na een kleine hapering mijn oordopjes toch nog snel ontvangen!
    Vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon!
    Nu genieten van mijn oordopjes in de vakantie!

• Nena Kubik
    Review voor Mipowerbank.nl

Goed snel geleverd, oortjes doen t uitstekend! Enige minpunt dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zag

• Tanja

Alles voor elkaar