San Marco 30
2134 AK Hoofddorp

Gwen beoordeelde op 2017-06-10

Zeer tevreden over de snelle service en blij verrast door de extra aandacht van verpakken met een persoonlijk hand geschreven kaart er bij. Erg tevreden met mijn aankoop.

Christa beoordeelde op 2017-06-07

Wow vandaag 3 prachtig ingepakte cadeautjes ontvangen! Echt veel werk aan besteed!. Wat een leuke website, daar ga ik zeker nog een keer weer bestellen!

Clara beoordeelde op 2017-02-04

Prima site, mooie producten, perfecte service.

Harold beoordeelde op 2017-02-04

Super tereden! Makkelijk besteld, snel geleverd, prachtig ingepakt en ook nog eens een mooie prijs-kwaliteit verhouding.

Agnes brouwer beoordeelde op 2017-01-31

Overzichtelijke website, heel netjes ingepakt, artikelen goed beschermd voor beschadigingen en snelle leveringen. Heb er al meerdere keren besteld. Top!

Jorn beoordeelde op 2017-01-31

Supersnelle levering, cadeaus werden leuk ingepakt en leuk om mijn foto terug te zien op de socialmediakanalen.

Miranda beoordeelde op 2017-01-30

Toelaat voor kerst inkopen en more2stylle heeft mij gered.
Besteld en volgende dag in huis. Super goed ingepakt voor vervoer en super mooi ingegepakt zodat de kadootjes gelijk onder de boom konden .

Maurice beoordeelde op 2017-01-30

Prima afgehandelde bestelling, zeer goed verpakt