Snelle levering altijd leuk ingepakt en goed ingepakt zodat er amper kans is om te breken echt een aanrader deze site !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther Verhoeven
- Amber Van der Reijden
Iedere keer ben weer blij verrast over hoe leuk de artikelen ingepakt zijn. En dan ook nog een persoonlijk kaartje erbij. Hier zit duidelijk iemand achter met oog voor detail en hart voor de zaak!
Hoe zou je More2Style beoordelen?
- Francis Frederiks
Mooie mand maar als je op de site kijkt lijkt het alsof je een set van 2 manden bestelt.
- Christel
Alle artikelen die ik had besteld waren super mooi ingepakt! Snelle levering en hele mooie spullen
- Marieke Dees
Met aandacht, lief verpakte items ontvangen. Allemaal cadeautjes, een feest om uit te pakken. Zoveel zorg aan besteed. Mooie, producten van goede kwaliteit. Love it!
- Henriette
Goede service met een handgeschreven kaartje erbij.