Koninginnenpage 11

Ronald Streng beoordeelde op 2019-04-20

melinda van zanten beoordeelde op 2019-04-17

Sanne Verbakel beoordeelde op 2019-04-16

Inez Haagmans beoordeelde op 2019-04-15

Mijn bestelling was snel en correct thuis bezorgd, vergezeld van een persoonlijke boodschap op een handgeschreven kaartje. Ik ben dus heel tevreden!

Carolien Verstegen beoordeelde op 2019-04-15

Jody Roovers beoordeelde op 2019-04-14

Karel beoordeelde op 2019-04-13

Zeer snelle levering. Met een leuk kaartje erbij

Anita Verzijlenberg beoordeelde op 2019-04-11

Snel binnen gekregen en de gebruiksaanwijzing netjes over de mail. Super geregeld.

Janette van der Velden beoordeelde op 2019-04-10

Super snelle en persoonlijke reactie!

Demi Beekwilder beoordeelde op 2019-04-08

Marjanne Benard-Hofma beoordeelde op 2019-04-07

Aletta Materman beoordeelde op 2019-04-06

L.j Pordon beoordeelde op 2019-04-01

Ruben Vanden Broecke beoordeelde op 2019-04-01

A Wiggers beoordeelde op 2019-03-31

Gerwin beoordeelde op 2019-03-30

vlotjes en prima in orde

Vmj De Wan beoordeelde op 2019-03-30

Prima en snel
Leuk kaartje erbij echt top

Yolanda Stout beoordeelde op 2019-03-29

Snelle levering, keurig verzorgd, bedankt

Rachel Manuhutu beoordeelde op 2019-03-29

José Spronk beoordeelde op 2019-03-28

Ik heb het als zeer positieve ervaren. Ik heb inmiddels een tweede pakket ontvangen. Hartstikke mooi product met een geweldig eindresultaat en perfect te verwerken. Ik heb mijn volgende project met deze producten al in de planning.