Koninginnenpage 11
8472DE Wolvega
0681481959

Hette Zwaga beoordeelde op 2018-08-19

Arinka Linders beoordeelde op 2018-08-16

Prachtige verfjes voor en schappelijke prijs. Leuk verpakt met mooie kaarten. Erg tof!

Joyce beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering en keurig verpakt!
Ik heb de producten nog niet kunnen gebruiken dus kan hier nog niets over zeggen.

Sylvie beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering, mooi en leuk product om je trap, meubels een tweede leven te geven

A Berghuis beoordeelde op 2018-08-06

Snelle levering , en een persoonlijke kaart er bij geschreven . das ook uniek

Marissa Nijboer beoordeelde op 2018-08-05

Antoinette Noordhoorn beoordeelde op 2018-07-29

snelle levering vragen per mail worden snel beantwoordt erg leuke een persoonlijk kaartje zal zeker aan anderen aanbevelen

esther de jong beoordeelde op 2018-07-25

Kelly te Winkel beoordeelde op 2018-07-25

Kristie Koedoot beoordeelde op 2018-07-25

Leonie beoordeelde op 2018-07-24

Sampels ontvangen. Helaas was en een dubbel en miste er een maar snel daarna de juiste ontvangen. Inmiddels bestelling geplaatst waar ik nu op wacht zodat ik aan de slag kan gaan! Goed persoonlijk contact!

Pascal Visscher beoordeelde op 2018-07-22

Bestelde samples kwamen snel aan in een leuke envelop met handgeschreven boodschap. Ben zeker van plan later terug te keren voor producten.

Lisette Burger beoordeelde op 2018-07-04

Goed verpakt met een leuk persoonlijk kaartje erbij! Helaas duurde het bezorgen door dhl weer eens een paar dagen langer. Maar erg blij met de producten!

tanja lijffijt beoordeelde op 2018-06-30

Myrthe Franke beoordeelde op 2018-06-28

Coralie Gigounoux beoordeelde op 2018-06-26

Stevie hart beoordeelde op 2018-06-25

Een webwinkel met een persoonlijke touch. Mijn bestelling was er binnen no time, de kast is prachtig. Een lief persoonlijk briefje en als verassing nog twee mooie kaarten voor in een lijst er bij. Echt top

Chantal Kuper beoordeelde op 2018-06-23

Twan Smits beoordeelde op 2018-06-22

snelle levering en fijne verf, goed te verwerken.

Bianca beoordeelde op 2018-06-21

Heel erg tevreden. Wilde graag mijn trap met betonlook verf doen, maar wist niet zeker welke kleur. Heb heel makkelijk proefstaaltjes aan kunnen vragen en had ze de volgende dag al in huis. Ook de uiteindelijke bestelling van de verf ging erg makkelijk en snel. Bij de proefstaaltjes was nog een persoonlijk briefje toegevoegd, erg netjes allemaal!