Koninginnenpage 11
8472DE Wolvega
0681481959

Marlies beoordeelde op 2019-02-20

Na bestelling samples deze snel ontvangen met een kaartje erbij, leuk deze persoonlijke touch :) Ook snel reactie gehad op vragen over de producten.

Irma Rietman beoordeelde op 2019-02-19

Gert beoordeelde op 2019-02-18

Mooie sample en een leuk briefje erbij van Gemma.Verf ook goed aangekomen en weer met een leuk bedankje erbij Top.

Sophie Willemsen beoordeelde op 2019-02-18

ANnie Lips beoordeelde op 2019-02-11

Frank Samwel beoordeelde op 2019-02-09

Ronny Witlox beoordeelde op 2019-02-04

Paul van Gestel beoordeelde op 2019-02-04

Ik had wat proefstukjes besteld en die werden mij kosteloos opgestuurd! Prima service

Joost van der Luit beoordeelde op 2019-02-02

Resie Jansen beoordeelde op 2019-01-31

Anne Streefkerk beoordeelde op 2019-01-30

M Micola von Furstenrecht beoordeelde op 2019-01-29

Annemarie Dam beoordeelde op 2019-01-28

Heel fijn geholpen duidelijke uitleg en op een leuke manier bezorgd. Ze hebben hart voor de zaak en de mensen.

Jannie Huizinga beoordeelde op 2019-01-28

Mooie samples toegestuurd, ( wel een beetje klein) met een aardig persoonlijk briefje.