Koninginnenpage 11
0681481959

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Mientje Koch beoordeelde op 2018-04-15

Snelle mooi verpakte levering , heel attent met de kaartjes erbij .

Reactie van My Industrial Interior:
Graag gedaan! Veel plezier ermee!

Herman Engbers beoordeelde op 2018-04-10

Besteld. Volgende dag geleverd. punt

Hanneke van Oosterhout beoordeelde op 2018-04-09

Erg fijne producten. Reageerde snel en vriendelijk op de mail. Handleiding alleen digitaal. Geen eigen verpakking.

Hoi Hanneke,

Bedankt voor je review. Van het ontbreken van een eigen verpakking klopt. Die volgt later dit jaar. Bedankt voor je input. Deze nemen we mee om onze webshop nog meer te verbeteren.

Ida Jantina Geertsma beoordeelde op 2018-04-08

Mooi op tijd binnen!

Bedankt voor de review!

Ilona beoordeelde op 2018-04-05

Ik had de teststukjes besteld, deze waren snel binnen. Er zat een leuk kaartje bij. Bedankt

Reactie van My Industrial Interior:
Graag gedaan! Veel plezier ermee!

Ramona Boontjes beoordeelde op 2018-04-04

Heel tevreden de bestelling was snel in huis en prima service...

Reactie van My Industrial Interior:
Bedankt voor de review! Veel plezier ermee!

LiesRomeijn beoordeelde op 2018-04-02

Ik had de teststukjes besteld ,heel tevreden over de snelle levering ,leuke kaartje erbij ,en een duidelijke beschrijving hoe je bvb je trap kunt schilderenmet de betonverf ,kortom heel tevreden met deze mooie site en de afwikkeling van de bestellingvan de proefstukjes

Cindy beoordeelde op 2018-04-02

Ik had proefstukje besteld van de betonlook. Deze kwamen snel binnen met een leuk kaartje. De verf ziet er mooi uit. Een leuk idee op kunnen doen! Ik weet zeker dat ik de verf binnenkort bestel, voor mijn nieuwe keukenšŸ‘

Simone beoordeelde op 2018-03-30

Mooi pakketje, leuk verpakt. De verf dekt goed. Wat op de website staat klopt dus, dat is wel fijn. Dat is nl niet altijd zo. Ook fijn dat de bestelling snel bezorgd was!

Dione beoordeelde op 2018-03-27

Tevreden! Snelle levering, prima service en persoonlijk / snel contact op vragen via e-mail en whatsapp

Hoi Dione,

Leuk om te lezen dat je onze webshop positief beoordeeld!

Bedankt!