Koninginnenpage 11

Wilma van Deuveren beoordeelde op 2019-06-19

Els Gruijters beoordeelde op 2019-06-19

Makkelijke web-site
Goede info
Met de hand geschreven bedankje , heel verrassend

Ellen de Boer beoordeelde op 2019-06-19

Charissa Brandon beoordeelde op 2019-06-17

Erica Bliekendaal beoordeelde op 2019-06-17

M Knippenberg beoordeelde op 2019-06-15

Ik had proefblikjes betonlook verf besteld. De verf is heel gaaf. Alleen de blikjes zijn heel moeilijk te openen. Misschien dat er verf op de schroefdaad zat. 1 ging met geen mogelijk open. Uiteindelijk de deksel doorboord.

Thijs Henderson beoordeelde op 2019-06-12

Tevreden over de bezorging

A. Beck beoordeelde op 2019-06-12

Heel tevreden, vragen werden snel beantwoord en fijn dat je gratis kleurstalen kan bestellen!

Remco van den Berg beoordeelde op 2019-06-12

Eerst staaltjes besteld en daarna de verf zelf. Snelle en goede levering van de producten. Gemma super bedankt 👌

Karin Meijer beoordeelde op 2019-06-12

Een sample aangevraagd, deze ontvangen met een leuk kaartje en de persoonlijke boodschap vooral contact op te nemen wanneer er iets niet duidelijk is

JON Boitelle beoordeelde op 2019-06-12

De potten verf waren goed verpakt.
Een leuke zelf geschreven kaart erbij was ook leuk.
Ik vind het alleen jammer dat t met DHL afgeleverd wordt.
Hun geven het niet af bij de buren.

Maaite IJspelder beoordeelde op 2019-06-12

G Helms beoordeelde op 2019-06-12

Goede prijs, ivm korting. Na app contact snelle reactie terug. Mijn fout, ik had niet goed gelezen.
Verzending gb

Lars Huijbregts beoordeelde op 2019-06-01

Super snelle levering en extra informatie in de mail hoe je het moet uitvoeren! Makkelijk in gebruik!
Onze trap is heel erg gaaf geworden!

Corry Nederhof beoordeelde op 2019-05-31

ingrid ferrero beoordeelde op 2019-05-27

Samples van betonverf aangevraagd en netjes ontvangen.

Nel Lijster beoordeelde op 2019-05-27