Koninginnenpage 11
8472DE Wolvega
0681481959

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Gitte beoordeelde op 2018-06-20

Dusty green, prachtige kleur, veel mooier dan Early Dew. Netjes verpakt en snel geleverd.

Quinty - beoordeelde op 2018-06-20

Susanne Van Holland beoordeelde op 2018-06-19

Sanne Kamphuis beoordeelde op 2018-06-17

Snelle levering, met een lief, persoonlijke berichtje. Ik had alleen een klein bakje met verf verwacht in plaats van een stukje papier met daarop de kleur. Maar het kan heel goed dat ik de beschrijving niet goed had doorgelezen. Verder erg tevreden over alles.

Lisa Jellema beoordeelde op 2018-06-17

Super tevreden over de samples die ik graag wou bekijken. Duidelijk aangegeven welke sample het was en een taartje erbij voor eventuele vragen, nog met de hand geschreven ook!

K. Hof beoordeelde op 2018-06-13

Heel tevreden!
Proefstukjes zien er goed uit!

william groenen beoordeelde op 2018-06-11

leuke persoonlijke kaart bij de bestelling en lekker snel in huis. Ga zeker terug komen. Interessante website

Ida Jantina Geertsma beoordeelde op 2018-06-08

Mooi op tijd geleverd.
Kon gelijk aan de slag.
Ook de kleur is prachtig!

anja van Luttikhuizen beoordeelde op 2018-06-04

Keurig gratis en snel mijn proefstukjes bezorgd. Het was niet de juiste kleur, dat is jammer maar verder is het prima.

Snjezana Adema beoordeelde op 2018-06-04

hc de jong beoordeelde op 2018-06-01

gitte boxem beoordeelde op 2018-06-01

Mary beoordeelde op 2018-05-30

Snelle reactie op de cursus jammer dat hij ook wordt aangeboden als de lesdagen al voorbij is nu kan je niet “live” alles mee krijgen en bekijken

Claudia Brandt beoordeelde op 2018-05-27

Lissie Schmeetz beoordeelde op 2018-05-26

Zeer persoonlijk!

Fred Diwisch beoordeelde op 2018-05-19

Helga beoordeelde op 2018-05-19

Snelle levering, goed verpakt met een lief kaartje erbij. Top dus!

Bianca Van der staaij beoordeelde op 2018-05-19

Snel in huis met een begeleidend briefje top.

Gert van Loenen beoordeelde op 2018-05-19

Geweldige service en een persoonlijk briefje bij de bestelling zo hoort het! Top!!

Lisa Van ommen beoordeelde op 2018-05-16