My Industrial Interior

My Industrial Interior

Blog en webshop met verf, betonlookverf, woonaccessoires en meubels voor een stoer & industrieel interieur
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

MY Industrial Interior is onderdeel van de MY Groep. De eigenaresses, Wendy en Marlies, vormen samen het gepassioneerde team achter de MY groep. Zij adviseren klanten en zijn altijd op zoek naar de mooiste producten voor op de webshops en de showroom. Op het gebied van verf en betonlookverf biedt de MY groep een breed assortiment van hoogwaardige producten. Klanten staan bij de MY Groep altijd voorop en iedere vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018