Tweevoren 58
5672SE Nuenen

9,9

Nelleke beoordeelde op 2017-07-06

Wat kreeg ik weer een leuk pakketje in de bus een paar weken geleden. Kon het nu pas delen, omdat het om een cadeautje ging en dat hebben de ontvangers gisteren van mij gekregen. Ik had het Peter Pauper Press notitieboek Lollipop Tree besteld. Mooi ingepakt per stuk, lief persoonlijk met de hand geschreven kaartje zat erbij. De zending was er lekker snel (volgende dag in huis). Notitiboek is trouwens ook erg mooi! Goede kwaliteit, mooie luxe uitstraling van de kaft. Ik ben blij, de ontvangers zijn blij!

Reactie van My Lovely Notebook:
Dank je wel Nelleke voor je lieve beoordeling! Super om te horen dat je blij bent met je bestelling en dat de ontvangers het boekje ook mooi vinden! <3

Naomi beoordeelde op 2017-04-24

Ik had helaas de pakket bezorger gemist. Vandaag dus me pakketje op gehaald en heel mooi verpakt en my note book is echt prachtig.... Dank je wel voor de service

Reactie van My Lovely Notebook:
Bedankt voor je recensie! Graag gedaan en hopelijk tot ziens.

Maruschka beoordeelde op 2017-03-16

Gisteren besteld en vandaag al in huis. En -ongevraagd- ook nog mooi ingepakt en met een handgeschreven kaartje erbij, geweldig!

Lotteke beoordeelde op 2017-02-21

Prachtig notebook. Mooi ingepakt! Heel fijn om kado te geven. En een goede service. Want doordat ik zelf een verkeerd adres heb doorgegeven is de bestelling in eerste instantie retour gestuurd. Kosteloos is het notebook vervolgens naar het juiste adres gestuurd. En nog steeds had ik notebook op tijd binnen.

Reactie van My Lovely Notebook:
Wij proberen altijd mee te denken met onze klanten. Bedankt voor je fijne recensie!

A. Cramer beoordeelde op 2017-01-17

Producten snel in huis en een feestje om uit te pakken.

Reactie van My Lovely Notebook:
Het doet ons goed om zo'n fijne reactie te lezen, bedankt!

Claire beoordeelde op 2016-11-22

Voor het eerst een notitieboekje besteld deze week en ik werd er helemaal blij van. Prachtig boekje en hartstikke leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit, voelt net alsof je een cadeautje krijgt! En ook nog eens snel bezorgd. Helemaal super!

Reactie van My Lovely Notebook:
Wat fijn om te horen, dank je wel voor deze uitgebreide reactie!

Caroline Moorthaemer beoordeelde op 2016-09-16

Wat een feest! Krap 24 uur na mijn bestelling is mijn notitieboek bezorgd, compleet met persoonlijk bericht en heel mooi verpakt. De kwaliteit van het notitieboek is ongeevenaard. Eigenlijk wil ik ze nu allemaal ... Mijn weekend kan niet meer stuk!

Dankjewel Juliette.

Reactie van My Lovely Notebook:
Wat een lieve reactie om te krijgen. We zijn erg blij met zulke tevreden klanten, daar doen we het voor! Hopelijk tot ziens.

Christianne Luteijn beoordeelde op 2016-07-26

Super snelle service. Goed en vooral mooi en met zorg verpakt! Een echt cadeautje en het persoonlijk kaartje zorgt voor een big smile! Top!

Reactie van My Lovely Notebook:
Bedankt Christianne voor je fijne recensie, goed te horen dat het je zo'n plezier gaf!

Marieke de Boer beoordeelde op 2016-07-11

Vandaag mijn bestelling ontvangen: het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer! Zoals altijd lekker vlot en mooi verpakt. Ik heb ook al een aantal keer een cadeau besteld en direct vanuit MLN laten bezorgen. De ontvangers zijn inmiddels ook vaste klanten ;-)

Reactie van My Lovely Notebook:
Wat leuk om te horen dat onze notitieboeken en service zo goed bevallen bij zowel jouzelf als de mensen in je omgeving! Doet ons deugd!

Marysol beoordeelde op 2016-07-06

Supersnelle levering, leuk verpakt en met een persoonlijk, handgeschreven kaartje. Daar word je blij van! Top!

Reactie van My Lovely Notebook:
Dank je Marysol voor je fijne recensie, hopelijk tot ziens!

Cameron beoordeelde op 2016-06-28

Ik heb nu twee bestellingen gedaan en ik ben echt zeer tevreden. Prachtig spul en zeer persoonlijk. Ik vind het een fijne website, mooie artikelen en een prettige, persoonlijke behandeling en afhandeling. Ik ben fan. Dikke 10.

Reactie van My Lovely Notebook:
Je laat ons blozen Cameron, bedankt voor deze fijne reactie!

Eefje beoordeelde op 2016-06-01

Onlangs heb ik een mooi notitieboek besteld. Er zat een leuk handgeschreven kaartje en het boekje was mooi ingepakt. Dat maakt het helemaal een fijn cadeautje voor mezelf! :) Betaling ging prima en de bestelling was mooi op tijd binnen

Reactie van My Lovely Notebook:
Altijd fijn zo'n cadeautje ontvangen, vind je niet? Voor zulke lieve reacties als die van jou doen we het! Bedankt!

Miranda beoordeelde op 2016-05-16

Zaterdag mijn bestelling ontvangen en wat werd ik er blij van! De notitieboeken zijn ontzettend gaaf! Het is echt een cadeautje om zo'n pakketje thuis te krijgen.
Ieder notitieboek is apart verpakt en er zat een persoonlijk kaartje bij van Juliëtte.
Ik ben er blij mee!

Reactie van My Lovely Notebook:
Dank je wel Miranda voor je uitgebreide recensie op deze website. Voor zulke fijne reacties doen wij het!

willemien den Hartog beoordeelde op 2016-05-04

Van de week voor een tweede keer een bestelling gedaan en wat een enorme snelle service! de boeken worden zo leuk per stuk verpakt dat het voelt alsof je een cadeautje ontvangt. het persoonlijke bedank-kaartje is ook altijd zo leuk om in de doos te vinden, voelt zo persoonlijk en vertrouwd om bij hun te bestellen, zeker de 5 sterren meer dan waard. Ik wil mijn notitieboeken nergens anders meer kopen. Bedankt voor jullie goede en zo persoonlijke service!

Reactie van My Lovely Notebook:
Wat goed om te lezen dat je nergens anders meer je notitieboeken wilt kopen. Onze intentie, persoonlijk en vertrouwd, is dus geslaagd! Bedankt voor je reactie.

Jody beoordeelde op 2016-05-04

Snelle levering, mooi verpakt en een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Ik word er vrolijk van! Bij mijn laatste bestelling een klein cadeautje ontvangen, als dank voor de bestelling. Dat was helemaal een verrassing! Volgende keer bestel ik zeker weer!

Reactie van My Lovely Notebook:
Graag gedaan Jody, altijd fijn om zulke enthousiaste klanten te hebben!

Patrick Koeman beoordeelde op 2016-04-26

Erg goede communicatie. Ik had een vraag over de levering van mijn notitieboek, kreeg na een half uurtje direct antwoord. Pakket ontvangen, inclusief een handgeschreven kaartje. Persoonlijke aandacht, goed gedaan!

Reactie van My Lovely Notebook:
Bedankt voor je fijne recensie Patrick. Wij streven er naar om onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen! Hopelijk tot ziens.

Mascha beoordeelde op 2016-04-23

Fantastisch! Snel geleverd, mooi ingepakt èn met een handgeschreven kaart. Het voor mezelf gekochte notitieboekje werd zo nog een beetje specialer. Wat een fijne shopervaring! Dank jullie wel!

Reactie van My Lovely Notebook:
Graag gedaan Mascha! En jij enorm bedankt voor deze lieve reactie.

Wendy Romijn beoordeelde op 2016-04-14

Wat een leuke verrassing krijg je thuis gestuurd! Ik had voor mijzelf een schets-/notitieboek besteld, dus je weet wat je krijgt. Maar toch een verrassing doordat het boek als cadeautje was ingepakt en je er een handgeschreven kaartje van Juliette bij krijgt. Geweldig! Ook een snelle levering, dag na mijn bestelling stond de postbode al voor de deur. Ik heb geen minpuntjes ervaren!

Reactie van My Lovely Notebook:
Goed om te lezen Wendy. Ook al koop je iets voor jezelf, het is altijd leuk om een cadeautje te ontvangen :)

Jenny van Esch beoordeelde op 2016-03-16

Prima verzorgd, leuk ingepakt, met de hand geschreven kaartje. Een feest om te ontvangen

Linda Koopman beoordeelde op 2016-03-14

Leuk assortiment, snel, goed werkende site en een persoonlijke touch bij het ontvangen. Het was net of ik een kadootje kreeg! Ik word heel blij van dingen waar met zorg, aandacht en passie wordt gewerkt en dat is hier zeker het geval!

Reactie van My Lovely Notebook:
Wauw wat een enorm fijne recensie heb je geschreven Linda. Doet ons goed om dit zo te lezen. Bedankt!