den binnen 19B
5674TW Nuenen

9,9

Inge C. beoordeelde op 2018-10-02

Super tevreden met mijn bestelling, alles netjes en veilig ingepakt.
Ruime keuze in producten en snelle levering (ook naar België).
Hier ga ik nog bestellen.

Carmen beoordeelde op 2018-08-27

Webshop met heel veel op gebied van notitieboekjes, stickers en fotoalbums. Supersnel verpakt en verzonden, een persoonlijk bedankkaartje erbij. Kortom veel aandacht voor het product en de klant. Als ik nog tips ter verbetering maar meegeven: alleen betalen met iDeal is niet meer helemaal van deze tijd, ik betaal bijv bij voorkeur met Paypal maar dat is niet mogelijk. Wellicht in de toekomst? Maar verder een webshop die ik zonder aarzelen aanbeveel aan iedereen! Het aanbod is groot en er komt steeds meer bij!

Harriette beoordeelde op 2018-08-27

Super service, mijn Nuuna was kapot en ik krijg een nieuwe, echt top. Thanks, mijn volgende bullet ga ik zeker weer bij jullie kopen. Groetjes Harriette

Marieke beoordeelde op 2018-08-22

Super tevreden! Al diverse keren notebooks besteld. Zeer snelle levering, mooi ingepakt. Erg servicegericht! Blijft toch echt mijn favoriete webshop qua notitieboeken.
Wordt ook erg geïnspireerd door de mails, de blogs, de Facebookpagina en al het extra’s om creatief te kunnen schrijven.

M.A. Lips beoordeelde op 2018-08-21

Ontzettend blij met de service: snelle levering binnen 1 werkdag, bullet journal is ontzettend mooi zonder ook maar ergens een beschadiging en het geheel was heel mooi ingepakt met een handgeschreven kaartje! Wat wilt een mens nog meer? Heel erg bedankt voor deze leuke uitpak ervaring en de goede en snelle service. 😊
Zeker een webshop om te onthouden!

Sucha beoordeelde op 2018-08-21

al diverse keren iets besteld. De levering is snel en altijd super mooi ingepakt. Ook altijd een persoonlijke noot op een kaartje. Leuke webwinkel met veel keus. Ik ben en blijf fan!

IKZOEKTIM beoordeelde op 2018-08-21

In mijn zoektocht naar het personaliseren van wat notitieblokken om logo ontwerpen en wireframes te schetsen kwam ik bij mylovelynotebooks terecht. Bij de bestelling had ik wat verkeerd gedaan en er werd al snel gebeld om dit recht te zetten en het isnzelfs nog op de zelfde dag verzonden. Erg leuke shop en eigenaaresse!

Nathasja Wiskie beoordeelde op 2018-08-14

Wauw! Wat een geweldige service! Super snelle levering, binnen 2 dagen. Ben super blij met mijn filofax organizer! Super service, ik kreeg een 2018 agenda erbij zodat ik gelijk kon beginnen. Ook super leuk zo’n persoonlijk berichtje erbij. Ben super tevreden en zal zeker in de toekomst nog meer bestellen bij jullie. Bedankt!

Corine beoordeelde op 2018-08-14

Heel erg tevreden. Ik heb een mail gestuurd met een vraag en ik kreeg na 5 minuten al antwoord. Het pakketje was met zorg ingepakt. Beter kan het niet worden. Ik ga zeker in de toekomst meer hier bestellen.
Top!!!!

Myrèse beoordeelde op 2018-07-19

Wat een heerlijke, lovely, webwinkel ! Mijn1’ bullet-journal LT met ingeponste naam besteld, heel erg leuk en persoonlijk geleverd ! De 2’ bujo besteld voor mijn dochter, was in de post iets misgegaan. Mailtje gestuurd naar M❤️N. dit werd direct opgepakt en iets meegedaan, chapeau ! SUPER service, dankjewel

Kok beoordeelde op 2018-07-18

Snelle levering, duidelijke product informatie. Leuke persoonlijke note bij de levering.

Veronique beoordeelde op 2018-06-16

Vandaag mijn Amalfi Notebook ontvangen. Ik ben helemaal verliefd ❤️
Dank je wel voor de snelle levering en goede service.

Lisa beoordeelde op 2018-05-24

Het notitieboekje was snel binnen. Met zorg ingepakt en een leuk handgeschreven kaartje erbij. De notitieboeken op deze site zijn wat duurder, maar ze zijn het zeker waard, want de kwaliteit is heel goed.

Eva beoordeelde op 2018-04-26

Super leuk boekje, echt zoooo mooi! Durf er bijna niet in te schrijven. Ook super mooi verpakt, en een leuk persoonlijk berichtje erbij. Helemaal tevreden!

Wendy beoordeelde op 2018-03-19

Wauw, wat een heerlijke winkel! De mooiste collectie notebooks en de beste service. Ik had het de volgende dag al in huis. Super leuk ingepakt. Je kunt duidelijk merken dat het met zorg en liefde wordt samengesteld. Zeer tevreden. Echt een aanrader.

Michenou beoordeelde op 2018-03-16

Product was mooi verpakt en de volgende dag al in huis. Ik heb een Nuuna dotted grid notitieboek besteld. Deze was echter meer roze dan ik verwacht had (de foto is meer off-white). Tevens adverteert Nuuna dat alle pennen te gebruiken is: dit is niet het geval! Zeker Stabilo werkt drukt onwijs door en ook andere stiften, markers en fineliners werken niet zo goed mee. Duurdere merken als Faber Castell, Sakura en Tombow doen het prima, maar zelfs die drukken door wanneer je water of een blending stift gebruikt. Dit is bij merken als Leuchturm totaal niet. Het positieve bij Nuuna is dan wel weer dat er bij de juiste pennen heel weinig ghosting is dankzij de dikke papiersoort. Dit is overigens niets ten nadelen van deze webwinkel, maar gezien dit voor mij zeer onduidelijk was, vind ik dat dit eigenlijk wel aangegeven moet worden.

Ann De Wit beoordeelde op 2018-02-10

Zeer snel geleverd, namiddag besteld en ‘s anderdaags geleverd! Ook zeer attentvol persoonlijk geschreven bedank kaartje! Alles zeer mooi apart ingepak alsof je een cadeautje krijgt aan ... jezelf ! Jullie krijgen van mij een zeer dikke duim !! Geweldige vlotte en attentvolle service !!

Henk Meeman beoordeelde op 2018-02-01

Een uitstekende zaak! Snelle service, goed verpakt en een persoonlijke note!

Marco beoordeelde op 2018-01-11

Pakketje was de volgende dag binnen en netjes ingepakt met een persoonlijk boodschap. Erg tevreden met de service en mijn aankoop!

Amy Schreuder beoordeelde op 2018-01-06

Hoe blij kan een mens zijn met een mooi notitieboekjes. Mijn Nuuna boekje, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Dankjewel Juliette!