Lisette van My Lovely Notebook heeft onze zomergeschenken verzorgd en we zijn ontzettend blij met het resultaat. Alles is prachtig gedrukt, met veel aandacht voor detail en een mooie afwerking. De kwaliteit straalt er echt vanaf en de notitieboeken zien er professioneel én persoonlijk uit. De samenwerking met Lisette was heel prettig: betrokken, enthousiast en zorgvuldig. Een echte aanrader voor mooie, unieke en met liefde gemaakte producten! 💛
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Edith
- Ellis
Super mooi pakketje ontvangen! Het was met zorg ingepakt mét een leuk kaartje. Een feestje om uit te pakken en heel blij met mijn nieuwe notitieboek van Artebene.
Hoe zou je My Lovely Notebook beoordelen?
- Roos
Ik ben teleurgesteld in de klantenservice en de reactietermijn. Het retourbeleid is een retour aanmelden per mail en dat moet worden bevestigd, vóór de retour verzonden mag worden. Echter wacht ik al, na 3 keer mailen, ruim 2 weken op reactie.
- Nancy
Ik had een verkeerde agendavulling besteld, eigen schuld. Contact met het bedrijf was in eerste instantie lastig maar alles is uiteindelijk super opgelost. Nieuwe agendavulling is onderweg zonder bijbetaling bij wijze van excuses, keurig afgehandeld. Dit maakt dat ik mijn volgende vulling weer bij My Lovely Notebook bestel. Al zou ik ze wel aanraden ook telefonisch bereikbaar te zijn, al zou het maar twee uur per dag zijn.
- Diandra
Ik ben zeer ontevreden over de service van dit bedrijf. Ik heb mijn bestelling pas na 8 dagen ontvangen. Ik heb in die tijd tweemaal gemaild en 3 pogingen gedaan om het bedrijf via sociale media te bereiken. Alleen op de mail kreeg ik reactie, maar wel pas 8 dagen na m’n eerste mail en 4 dagen nadat m’n bestelling was bezorgd. Overigens zonder excuses, zonder terug te komen op de lange levertijd, alleen “ik zie dat je bestelling inmiddels is geleverd, veel plezier ermee”.
- Theo
De service is uitstekend: goed bereikbaar, prettig contact en een soepele opstelling. De verzending is keurig in orde: de notitieboeken zijn puntgaaf aangekomen. Een adres om terug te komen.