De Wetering 90
1741DK Schagen

9,0

Bol.com 150 8,8

Olaf bouwman beoordeelde op 2018-06-06

Via internet het bedrijf Naqubo van Patrick gevonden. Na een prettig mailcontact hebben we door Hem rookmelders en een koolmonixidemelder laten plaatsen.
Patrick is een aardige, spontane man met kennis van zaken die op vlotte wijze contact maakt en keurig werkt.
De garantievoorwaarden zijn uitstekend dus we hopen nog lang plezier te hebben van onze melders

Wiland Doreleijers beoordeelde op 2018-03-18

Prima

Luc De Neve beoordeelde op 2018-02-24

Vlotte levering, goed materiaal, bij een eventueel probleem onmiddellijk reactie en oplossing

C. Waters beoordeelde op 2018-01-18

Wij hoorden van kennissen dat onze rookmelders verouderd waren. Zij hadden onlangs bezoek gehad van Patrick Hageman van NaQuBo. Had hij bij hen het hele huis voorzien van nieuwe rookmelders en ze waren erg tevreden.

Wij zijn inmiddels ook door Patrick geholpen, wat een fijne manier van werken heeft hij. Niet opdringerig en gewoon eerlijk advies over de veiligheid bij je thuis. Wij hebben nu gekoppelde rookmelders en een gekoppelde koolmonoxide melder, met een losse afstandsbediening voor de maandelijkse test. Ideaal. Wij kunnen NaQuBo Comfort en Veiligheid aan iedereen aanbevelen!

Beste heer van Jansen beoordeelde op 2018-01-16

Perfecte uitleg cq advies en complete afstelling van 10 rookmelders en 2 CO2 melders,zodat ze allemaal met elkaar verbonden zijn en ik ze alleen maar op hoefde te hangen.

Over 10 jaar zal ik op zeker weer een nieuw set bestellen bij NAQUBO

Reactie van NaQuBo Comfort en Veiligheid:
Beste heer van Jansen,

Heel graag gedaan. Voor u als tevreden klant doen wij graag extra ons best. Vriendelijk dank voor deze beoordeling.

Marion Heilig beoordeelde op 2017-10-18

Prima uitgevoerd, Snel en netjes gewerkt

H. de Vries beoordeelde op 2017-09-08

We zijn, ondanks een onaangekondigd bezoek, toch heel tevreden met de installatie van de rookmelders en koolmonoxidemelder.
De tijd zal het verder leren hoe service en garantie zijn. Tien jaar te gaan dus!

Bijleveld beoordeelde op 2017-09-06

Prima, email verzonden en bestelling prima uitgevoerd

Delmans bv beoordeelde op 2017-02-14

Goede service snelle afhandeling. Zelfs al is het artikel niet meteen leverbaar dan word er gezocht naar een snelle oplossing.

Martien de Wit beoordeelde op 2017-01-12

Snelle levering. Uitstekend product.

Jocina beoordeelde op 2016-11-28

Goed telefonisch te woord gestaan; product snel in huis.

Bert beoordeelde op 2016-11-14

Vlot contact en gedetailleerde uitleg gekregen. Snelle verzending en goee verpakt. Tevreden!

Jacqueline beoordeelde op 2016-10-26

Had een bestelling geplaatst. Patrick mailde mij met een betere deal die ik aanvankelijk niet inzag uit onwetendheid. Goede pro actieve service! Ook nog de vraag stellen of er hulp nodig is bij de installatie nadat het pakje bezorgd was. Top!

Hans beoordeelde op 2016-10-10

Mede naar aanleiding van een duidelijke filmpje op youtube betreffende een koolmonoxidemelder van een specifiek merk/type het artikel besteld en de volgende dag in goede orde ontvangen.

stephane D beoordeelde op 2016-09-30

Order has been taken very easily and delivery was done within 2 days despite the fact that the product was Out of Stock when I ordered it.

B.de Jong beoordeelde op 2016-09-07

Tevreden wat betreft mijn bestelling, heb al getest alleen nog monteren.

Resy van Gorp beoordeelde op 2016-07-13

Zeer tevreden bedrijf houdt goed de verzending bij en staat ten alle tijden bij als he installatie problemen hebt
Dit is een super goed en betrouwbaar bedrijf

Van peteghem Joost beoordeelde op 2016-06-27

Correcte service. Snelle levering, kortom zo zou het in iedere webshop moeten zijn.

Riet F. beoordeelde op 2016-03-20

Snelle en correcte service, zeer snelle reactie op emails.

Louis Vorstenbosch beoordeelde op 2016-03-09

Uitstekend advies en super snel