NaQuBo Comfort en Veiligheid

NaQuBo Comfort en Veiligheid

Eerlijk advies over veiligheidsproducten die levens redden en beschermen, in elk huishouden hoort een rookmelder, koolmonoxide-melder en brandblusser thuis.

NaQuBo heeft een assortiment dat uitsluitend bestaat uit de beste producten in hun klasse. Wij adviseren, leveren, monteren en installeren, daarnaast kunt u rekenen op ondersteuning als u vragen of opmerkingen heeft.
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Peter Blomberg
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid

Soepele & professionele installatie aan huis; uiterst behulpzaam, flexibel en, niet onbelangrijk, vriendelijke omgang. Kortom, vakman!

Geachte heer Blomberg,

Vriendelijk dank voor deze beoordeling. Heel fijn dat u zo tevreden bent. Dat is elke dag weer mijn streven, veilige woningen en tevreden klanten.

• E. Rot
    Geverifieerde klant van NaQuBo Comfort en Veiligheid

Goed werk afgeleverd en prettige service!

Antwoord van NaQuBo Comfort en Veiligheid

Heel graag gedaan mevrouw Rot. Bedankt voor uw reactie!

• Hoe beoordeel je NaQuBo Comfort en Veiligheid?

• Heidi Albrecht

Snelle service, correcte prijzen

• cv ABCON-PRO u.a.
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid

Top service. Persoonlijk advies en professioneel installatie. Duidelijke prijsopgave zonder bijbetaling. Doet graag wat extra voor haar klant.

• Michiel
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid

Patrick maakte een op het oog ingewikkelde klus simpel. Hij reageerde snel, adviseerde goed en verleende een uitstekende, vriendelijke service.

• Edithe

Vakkundig en netjes werk

• Fam. Verhagen
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid

Zeer goed service, snel en vakkundig geholpen. Wat ons betreft een 10!

• Mark van Nobelen

Goede service, snelle levering

Antwoord van NaQuBo Comfort en Veiligheid

En dat doen we met veel plezier beste Mark. Bedankt voor de beoordeling.

• Fonteyn
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid

De batterij van de 5 rookmelders die we kochten, zou 10j moeten meegaan. Helaas waren er binnen de 3j reeds 4 met een slechte batterij. De eersten werden direct vervangen. Toen bij de volgende 2 onze frustratie serieus was toegenomen, bleek dat dit een reeks was met gekende batterijproblemen. Onze 5 melders werden kosteloos vervangen door melders van de nieuwe reeks. Grondige en correcte aanpak, zoals het hoort.

Antwoord van NaQuBo Comfort en Veiligheid

Het kost soms enige moeite om problemen uit te zoeken maar samen met onze leverancier doen we er alles aan om het voor u op te lossen. En dat het over de grens is houdt ons niet tegen, ook in België heeft u recht op garantie. Wij zijn niet zomaar een webshop, als u bij ons gekocht heeft in het verleden en er ontstaan problemen zijn wij er ook voor u.

• Tiny
    Review voor NaQuBo Comfort en Veiligheid

Dhr. Hageman heeft bij ons nieuwe rookmelders gemonteerd en de oude netjes weggehaald. Goede uitleg gegeven. We voelen ons weer superveilig.