NaQuBo Comfort en Veiligheid

NaQuBo Comfort en Veiligheid

Eerlijk advies over veiligheidsproducten die levens redden en beschermen, in elk huishouden hoort een rookmelder, koolmonoxide-melder en brandblusser thuis.

NaQuBo heeft een assortiment dat uitsluitend bestaat uit de beste producten in hun klasse. Wij adviseren, leveren, monteren en installeren, daarnaast kunt u rekenen op ondersteuning als u vragen of opmerkingen heeft.
De zekerheden van https://www.naqubo.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Eerlijk advies over rookmelders. Dat is mijn uitgangspunt. Er zijn heel veel online winkels die rookmelders verkopen. En allemaal vertellen ze het standaard verhaaltje wat de fabrikant heeft geschreven over de rookmelders. Terwijl dit eigenlijk niet zo interessant is, veel belangrijker vind ik zaken als hoevaak moet je een rookmelder schoonmaken, hoelang gaat de batterij mee, kan de rookmelder tegen stof en hoeveel rookmelders heb ik echt nodig in huis.

Daarnaast is NaQuBo uniek in de markt omdat wij echt verstand hebben van rookmelders en ook nog de rookmelders bij u thuis komen installeren.

Vriendelijke groet,

Patrick Hageman