Kievit 12b - 14
KvK 20103275

Bresser beoordeelde op 2017-10-13

Uitstekende service!

A Minnebach beoordeelde op 2017-06-25

Ben heel tevreden , altijd alles correct afgehandeld en snel geleverd.

Riet Lagendijk-Droogers beoordeelde op 2017-06-10

Ben heel tevreden over de vlotte bestelling.
Het Reten bevalt heel goed vooral de naturel voeding ,de rijst met kip was voor Aukje geen optie.
Terug naar haar oude vertouwde brokken.

Karin beoordeelde op 2017-06-08

Alles helemaal top. The dogs loves the stuff!!!

Min puntje is de doos waarin het geleverd wordt (doos voor een incontinentieluier). Vorige maand werd de doos bij de buren geleverd omdat we niet thuis waren. Toen ik hem ging ophalen kreeg ik wat vreemde blikken.

Cremers Carine beoordeelde op 2017-06-07

Ik ben super tevreden ...ik heb besteld en al 1 dag later had ik mijn healtydogkorrels al aan huis ...
Ik ontving ook verschillende mails zodat ik alles op de voet kon volgen ...
Voortaan wordt dit mijn nieuwe adres voor de hondevoeding ...

Shirley van der Kamp beoordeelde op 2017-06-07

Heel tevreden. Ene dag besteld volgende dag geleverd.
Probleem gehad met 1 zal voer (buiten hun schuld) en ze hebben er alles aan gedaan om het naar tevredenheid op te lossen, wat ook gelukt is.
Snelle service en oog voor de klant.

Oke beoordeelde op 2017-05-30

Goed

V Bloemsaat beoordeelde op 2017-02-08

Snel in huis. Hondvriendelijke bedrijf

Noah de Bruijn beoordeelde op 2016-05-12

Snelle en goeie service.

Nina beoordeelde op 2016-04-13

Ik ben altijd heel tevreden, ik bestel regelmatig. Snelle levering, goede afhandeling.

A Bos beoordeelde op 2016-04-12

Super geregeld , snel de volgende dag geleverd , hond vind de brokken heerlijk. Dikke aanrader.

Roald beoordeelde op 2016-02-23

Makkelijk bestellen..snelle levering ....kwaliteitsprodukten en keurig verpakt. Aanrader!

Lex beoordeelde op 2015-08-02

Prima website en prima prijzen voor de kwaliteit van de producten die geleverd worden. Het bestelproces is eenvoudig en de regeling voor verzendkosten is goed. Qua assortiment mag het wel wat uitgebreid worden, maar al het overige is goed in orde.

Claudia beoordeelde op 2015-07-01

Snelle levering ....zeer goede service en persoonlijk kontakt ! Zeer tevreden !

ingrid beoordeelde op 2015-07-01

Hartelijk dank voor het terugbetalen van de verzendkosten wegens het misverstand en ook voor de supersnelle levering van de shampoos!
Ingrid

roxanne beoordeelde op 2015-04-18

In 1 woord top!
Mijn dieren doen het er zo goed op' had eerst regular, nu sport.. nou echt geweldig

Els van der Heijden beoordeelde op 2015-04-10

Snelle en goede service.

Erik beoordeelde op 2015-04-09

Geweldige service, prima website, correcte levering, goed bereikbaar, wat wil je nog meer..

Kimberley beoordeelde op 2015-03-06

Hartstikke goed! En vooral omdat we er een leuke verrassing bij vonden in de doos, een leuk speelgoedje voor onze hond! Dat doet het hem, en de hond vind het ook super :)

rachel ruiter beoordeelde op 2015-02-27

prima voor elkaar