Kievit 12b - 14
5111HD Baarle-Nassau
KvK 20103275

C. Verburg beoordeelde op 2018-06-20

Snelle levering, netjes verpakt.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-30

Anoniem beoordeelde op 2018-05-29

Anoniem beoordeelde op 2018-05-09

Anoniem beoordeelde op 2018-03-01

Jantina beoordeelde op 2018-02-21

Nadat de brokken dan eindelijk niet meer geleverd worden in dozen met luiers erop worden ze nu dan in kapotte dozen geleverd. Dit was echt m'n laatste keer

Reactie van Natural Pet Shop:
Beste Jantina,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling in een kapotte doos is aangekomen.
Wij weten niet hoe de dozen bij onze klanten aankomen, wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

De dozen die wij op dit moment gebruiken zijn van export kwaliteit en geschikt voor een gewicht van 15 tot 30 kg.
Wij leveren de dozen heel af bij onze transporteur en het is voor ons niet duidelijk waarom de doos kapot bij u is aangekomen.

Wij zijn altijd aan het onderzoeken hoe wij onze processen kunnen optimaliseren, uw klacht is hierbij belangrijke feedback.

Indien gewenst kunnen wij bij een volgende bestelling maatwerk leveren door de doos op te vullen, dit vergroot de stevigheid.
Aangezien wij oog hebben voor het milieu voeren wij deze maatregel niet standaard door, mede doordat deze klacht een incident lijkt.

Wij informeren u terzijnertijd graag over de structurele oplossing.

met vriendelijke groet,

Toby van Natural Pet Shop

Oscar beoordeelde op 2018-02-21

Heel tevreden. Snel in huis

Anoniem beoordeelde op 2018-02-02

Elske Bekema-Kuipers beoordeelde op 2018-01-21

Zeer snelle levering en goed hondenvoer.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-06

Anoniem beoordeelde op 2018-01-05

Anoniem beoordeelde op 2017-12-17

Frank beoordeelde op 2017-12-14

Prima voer voor een redelijke prijs. Bezorging altijd keurig en snel geregeld.

Anoniem beoordeelde op 2017-12-11

Anoniem beoordeelde op 2017-12-11

Denise beoordeelde op 2017-12-06

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling , ik heb dinsdag besteld en woensdagochtend stond de bezorger al voor de deur . En er zat ook nog een klein cadeautje bij mijn bestelling dus dat was een leuke verassing . Ik ga zeker weer bestellen bij naturalpetshop

Judith van Bebber beoordeelde op 2017-11-30

Heel tevreden! Heb steeds de brokken snel in huis. Heel erg fijn!

Anoniem beoordeelde op 2017-11-28

J Lagendijk beoordeelde op 2017-11-27