Markt 13
KvK 20170921

Paulo van Dorst beoordeelde op 2018-08-25

Reactie van Newstyle.nl:
Beste Paulo,

Dank je wel voor je reactie.

Kan en wil je ons misschien vertellen wat wij in de toekomst mogen verbeteren om jou of eventuele nieuwe klanten nog beter te helpen?

Margo Verkaik beoordeelde op 2018-08-24

Super snel , grandioos !

Joël Beckers beoordeelde op 2018-08-24

Dick Sprokkerieft beoordeelde op 2018-08-08

Snelle levering, prima produkt

Malon Houben beoordeelde op 2018-08-01

Wim Wijnberger beoordeelde op 2018-07-25

Susanne Claassens beoordeelde op 2018-07-19

Heel tevreden. Zeer goede service! Snelle levering maar je kunt ook eventueel gewenste datum aangeven.

Ron Wijnands beoordeelde op 2018-07-17

Frits Dost beoordeelde op 2018-07-17