Tussen de Markten 12 - 14
KvK 20170921

Carolien Pors beoordeelde op 2019-08-09

Chantal Ter Bruggen beoordeelde op 2019-08-06

Marion Menting beoordeelde op 2019-08-01

Prima onlineshop ! Ga hier zeker vaker shoppen.

Jan Oomen beoordeelde op 2019-07-23

Peter Baars beoordeelde op 2019-07-20

E Van Marm beoordeelde op 2019-07-05

Miranda van de Ridder beoordeelde op 2019-06-16

Mario Mensen beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering! Top! En goed product.

Jan Pertijs beoordeelde op 2019-05-31

Daniella Mens beoordeelde op 2019-05-03

Hele goede service top

Jasper Veldman beoordeelde op 2019-05-01

Regine Hermus beoordeelde op 2019-04-25

Rob Lok beoordeelde op 2019-04-17

Peter Van Loon beoordeelde op 2019-04-16

Liesbeth Bontekoning beoordeelde op 2019-04-16

Mooie rok zit als gegoten

Paul Damhuis beoordeelde op 2019-03-26

Hans Marges beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering!

Nick Walraven beoordeelde op 2019-02-21

Ivo Besling beoordeelde op 2019-02-19

Goed assortiment, eenvoudig bestellen en snelle levering, eenvoudig retour en snelle terug betaling, leuke en persoonlijke benadering. Zeker aan te raden.

Baukje Nijdam beoordeelde op 2019-02-16

Gister besteld nu al in huis. Ook goed contact met de klantenservice. Reageren super snel op je vragen per mail.