Westdijk 45

2044 beoordelingen

Google Plus/Places - 9,6

A. Bakker beoordeelde op 2019-05-21

van Wijk beoordeelde op 2019-05-21

Vriendelijk contact. Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer producten weer op voorraad zijn.
Kroonluchters netjes en goed verpakt. Kreeg een leuk presentje bij de bestelling.

de Graaf beoordeelde op 2019-05-21

Marion Dalouh beoordeelde op 2019-05-21

Snel geleverd n naar verwachting 😊

Nancy de Groot beoordeelde op 2019-05-21

Snelle verzending en fijn overleg met Chantal, mijn bestelling klopte niet helemaal. Maar werd heel snel en keurig opgelost.

J.w. de Waal beoordeelde op 2019-05-21

Mily Iedema beoordeelde op 2019-05-21

Katty De Landtsheer beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden, snel geleverd en mooie kwaliteit van de aangekochte producten.

Linda Abbenhuis beoordeelde op 2019-05-21

Ineke Zondag beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering, leuk presentje bij je bestelling!

JAWM de Bruin beoordeelde op 2019-05-18

Emo beoordeelde op 2019-05-18

Hele snelle levering erg tevreden

Marlous Poppenburg beoordeelde op 2019-05-18

de jong beoordeelde op 2019-05-18

Van Kleij beoordeelde op 2019-05-18

Leenders beoordeelde op 2019-05-16

Vercruyssen Tony beoordeelde op 2019-05-16

N faber beoordeelde op 2019-05-16

Ik ben zeer tevreden over de artikelen die ik heb ontvangen alleen jammer dat het kwartje niet leverbaar was ik had dit bedoeld als kado voor 2 mensen en nu heb ik alleen de gulden, verder een leuke site die ik steeds met plezier bekijk. Vriendelijke groet Nel Faber.

Angelique beoordeelde op 2019-05-16

YD Wabbijn beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, keurig stevig ingepakt, super mooie decoratie, ben er heel blij mee, en ook nog is met korting, top!!