Westdijk 45

Google Plus/Places - 9,6

Linda Bartelen beoordeelde op 2019-01-24

Fijne vriendelijke communicatie.

Geke van Oosten beoordeelde op 2019-01-24

Ben heel tevreden .Weet nu waar ik mijn rotan spullen ga bestellen voor de volgende keer. Groetjes Geke van Oosten.

Largo Lens beoordeelde op 2019-01-23

Mooie site, makkelijk bestellen, snelle reactie, snelle levering en mooie spullen

miranda kock beoordeelde op 2019-01-23

Lyb Schenkers beoordeelde op 2019-01-23

Mooi landelijke assortiment Zeer tevreden Ga hier vaker bestellen Attent de lieve briefjes bij je bestelling

Karin Hendriks beoordeelde op 2019-01-23

Niets is teveel.
Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan door Chantal.
Kortom toptien!

Annemiek Rimdijk-v.d.Water beoordeelde op 2019-01-23

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling en snelle bezorging met een leuk gratis presentje en
kaart erbij Ga zeker nog bestellen bij dit bedrijf.

Cindy Westbroek beoordeelde op 2019-01-23

Mooi product ben zeer tevreden.

Hans Eradus beoordeelde op 2019-01-23

Prachtige spullen en super goede service.

Jopy Frijters beoordeelde op 2019-01-23

Snelle levering alles zorgvuldig ingepakt.Stel je een vraag wordt hij snel beantwoord.

els Schaaf beoordeelde op 2019-01-23

leuke website en vlotte levering

Hofman beoordeelde op 2019-01-23

Wendy van der Heijden beoordeelde op 2019-01-23

Sylvia Van Ommeren beoordeelde op 2019-01-23

Netjes geleverd

Christa Pelupessy beoordeelde op 2019-01-23

leuk paneeldeurtje. keurig verpakt.

Renate Govers beoordeelde op 2019-01-23

Julie Hanssens beoordeelde op 2019-01-23

Sandra beoordeelde op 2019-01-23

Altijd een correcte behandeling viàwebshop, en levering!

Monique Van het Hof beoordeelde op 2019-01-23

Milan beoordeelde op 2019-01-23

Wij hebben 2 raamspiegels besteld. Ze zijn echt prachtig! Erg goed ingepakt en we kregen nog een lekker geurkaarsje erbij!