Westdijk 45

1902 beoordelingen

Google Plus/Places - 9,6

Monique de Min beoordeelde op 2019-03-26

Miranda Post beoordeelde op 2019-03-26

Snelle levering en goede service. Al vaak wat besteld en zeer tevreden!

Angela Ten Hertog beoordeelde op 2019-03-26

Alles snel in huis en goed geregeld. Staan je vriendelijk te woord, perfect geregeld.

Marian Driel beoordeelde op 2019-03-26

Ik had mijn pakketje snel in huis en alles was netjes verpakt.

De wilde inge beoordeelde op 2019-03-26

Heel tevreden , snelle levering ,persoonlijk kaartje en 2 prachtige kroonluchters .

Marc Van den Bergh beoordeelde op 2019-03-23

Mariska van de Bovenkamp beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering van mijn nieuwe spiegel. Spiegel was goed beschermd tegen beschadigen.

anna imker imker beoordeelde op 2019-03-21

kwaliteit voor lage prijs zeer tevreden

Ingrid Jansen beoordeelde op 2019-03-21

Saskia Vlaardingerbroek beoordeelde op 2019-03-21

Paul Carton beoordeelde op 2019-03-21

Snelle levering en netjes verpakt! 👍

Sanne Van Haaren beoordeelde op 2019-03-21

ria worrell beoordeelde op 2019-03-21

ik heb alles wat ik heb besteld in zeer goede staat ontvangen.
Met vriendelijke groet Ria Worrell

Tinet Bouw beoordeelde op 2019-03-21

Snelle en goede levering. Krans viel wat tegen. Als ik beter had kunnen zien hoe gevuld hij was ( eigenlijk niet dus) had ik deze niet gekocht.

Ellen van der Wiel beoordeelde op 2019-03-20

Yolanda van der Have beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering, alles keurig verpakt.

De Pelecijn Vanessa beoordeelde op 2019-03-19

Jan de Nijs beoordeelde op 2019-03-19

Prima product, snel geleverd!

Petra Huigen beoordeelde op 2019-03-19

Petra Kat beoordeelde op 2019-03-19