Moriaanseweg Oost 283
+31648928702

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Sabina Krul beoordeelde op 2017-10-18

Ervaringen zijn prima ! Maten van het bestelde product klopte niet met wat er op de site stond.. contact gezocht en site zou aangepast worden..en op hun kosten kon ik het product terug sturen

Annelot Van Veldhoven beoordeelde op 2017-10-17

Goed en snel geleverd

Janet Kamps beoordeelde op 2017-10-17

Goede service en mooie producten

Joke Jansen Scholtes beoordeelde op 2017-10-15

Snelle levering keurig ingepakt en leuke persoonlijke kaart erbij !

Marion Strang beoordeelde op 2017-10-14

Zeer tevreden over mijn aankoop.Snelle levering en een leuk kaartje erbij als bedankje voor mijn aankoop.

Johanna Deetman beoordeelde op 2017-10-14

Zeer tevreden!!!

Marja Corbeau beoordeelde op 2017-10-14

Leuke afwisselende collectie en snelle levering . Top !

D.A van oosten beoordeelde op 2017-10-14

Super goede service !!!!!
Goed verpakt en zeker snel geleverd. Echt een aanrader. Ik ben meer dan te vreden. Heb al meerdere keren besteld bij jullie en kom zeker weer terug om te shoppen.

C Verzijlberg beoordeelde op 2017-10-13

Uitstekende service. Ik had per ongeluk 2x het bedrag overgemaakt, meteen contact gezocht via de mail om uit te leggen dat ik maar 1 bestelling geplaatst had. Volgende dag direct een vriendelijke mail gekregen dat het al gesignaleerd was en dat het bedrag al teruggestort was.
Dit maak je niet zoveel mee dat het zo snel geregeld was.

Van den Hoek beoordeelde op 2017-10-13

Super service! Leuk en netjes ingepakt! Met een persoonlijk kaartje erbij erg leuk!! En een geurkaarsje cadeau erbij. Ga hier zeker vaker bestellen!

Neky bergwerff beoordeelde op 2017-10-13

Bestelling snel geleverd en top verpakt , en het persoonlijke kaartje is echt geweldig !

Astrid Dikkescheij beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering en een mooi product ontvangen

Theodora beoordeelde op 2017-10-10

Was erg blij met me spiegel was er de volgende dag al en dan nog een persoonlijke berichtje op een kaart met een presentje erbij. Super๐Ÿ‘

Vink beoordeelde op 2017-10-10

Zeer tevreden over de geleverde woonaccessoires. Ook de verpakking en het persoonlijke briefje erbij vind ik heel speciaal.

Mir Hermenet beoordeelde op 2017-10-10

snelle levering, mooi ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij ! Echt helemaal top.

Veerle Lazou beoordeelde op 2017-10-10

Heel blij met de artikelen en hoe ze worden verzonden ๐Ÿ˜‰ aan de manier waarop weet je dat dit een passie is voor deze lieve dame die nog een lief persoonlijk berichtje en een kleine attentie erbij voegd!!! Superleuk ๐Ÿ˜ dankuwel ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Marlies Dullaart Dullaart beoordeelde op 2017-10-10

netjes geleverd + een kaartje erbij met veel plezier wens met de aankoop!

s mom beoordeelde op 2017-10-10

Vandaag besteld,morgen in huis.prima geregeld.

Nouwens beoordeelde op 2017-10-10

Prachtige spullen supersnel in huis! Met een lief handgeschreven kaartje erbij, top!

Kamstra beoordeelde op 2017-10-10

Krans zag er net zo mooi uit als op de foto. Is altijd maar afwachten en een supersnelle levering. Ik ben zeer tevreden zal vast nog wel vaker iets bestellen!!!