Moriaanseweg Oost 283
+31648928702

Google Plus/Places - 9,6

Nathalie Geers beoordeelde op 2018-07-17

Ma Van der tuuk beoordeelde op 2018-07-17

Erg goede ervaring! Bij aflevering een kaartje er bij. Dit vindt ik wel heel leuk!
Ga zeker vaker bestellen.

Ankie Middelkoop beoordeelde op 2018-07-17

Prachtige spullen,snelle levering! Vriendelijk!

Dette Houkes beoordeelde op 2018-07-16

Heel tevreden. Ik kreeg zoals afgesproken een e-mail toen bepaalde artikelen weer leverbaar waren. Direct besteld en nog dezelde week keurig verpakt geleverd. Ook nog een handgeschreven kaartje van Chantal erbij. Superleuk.

Godeschalk beoordeelde op 2018-07-14

A Heegers beoordeelde op 2018-07-14

Ine Inen beoordeelde op 2018-07-14

Carlijn herbers beoordeelde op 2018-07-14

Lilian De Moes beoordeelde op 2018-07-14

Zeer tevreden. Bestellingen worden heel vlot geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Dit vind ik heel attent.
Bestellingen worden netjes en goed ingepakt, zodat het zonder beschadigingen kan aankomen.

Brigitte floreal beoordeelde op 2018-07-14

Vlotte ,correcte levering ,
Heel tevreden !

Afke de Haan beoordeelde op 2018-07-14

F. van Aken beoordeelde op 2018-07-12

Carolina Guntenaar beoordeelde op 2018-07-11

lammie jansen beoordeelde op 2018-07-11

Wilma Vreeker beoordeelde op 2018-07-11

Voor de 2e keer een bestelling gedaan. Levertijd werd aangegeven van 3 weken. Dus daar hou je dan rekening mee. Maar keurig binnen de 3 weken heeft de levering, zeer correct, plaatsgevonden. Kortom een bedrijf waar ik zeker voor een 3e keer bij ga bestellen.

Martinus beoordeelde op 2018-07-11

Mooie overzichtelijke website. Super vriendelijk en prettig klantcontact. Binnen Hellevoetsluis gratis bezorging aan huis, super service! Ik heb zelf het louvre luik met lamp/verlichting gekocht. Ben erg tevreden over de kwaliteit. Ik ga zeker vaker kijken op de website en wellicht nieuwe spulletjes aanschaffen. Erg leuk ook dat je kadobon kunt kopen, dat ga ik zeker onthouden om aan iemand kado te geven (ook leuk om zelf te ontvangen natuurlijk)

J.Biseswar beoordeelde op 2018-07-11

Heel erg blij met mijn nieuwe spiegel, en snel in huis.

Sakina Mourid beoordeelde op 2018-07-11

Nicole Kesters beoordeelde op 2018-07-11

Gewoon perfect ! Bestelling geplaatst , je krijgt mails zodat je alles goed kunt opvolgen . Je krijgt bericht wanneer het wordt geleverd en keurig op die dag krijg je uw bestelling . En die is ook tip top in orde . Bedankt !

Bea Stoker beoordeelde op 2018-07-11