Oudeweg 28
8316AC Marknesse

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

I. Meijer beoordeelde op 2018-11-12

Nynke denkt mee met wat je nodig hebt en de aflevering verloopt snel.

Marianne Meeter beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering en door de mooie verpakking een cadeautje om te ontvangen!

Tine beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering van de kaarten en ze waren superleuk verpakt.

Ilse Ten Broek beoordeelde op 2018-10-12

Superleuke & mooie gepersonaliseerde mok van Nynke ontvangen. Veel aandacht en zorg aan besteedt, oom aan verpakking, cadeautje!

Petra Verwer beoordeelde op 2018-09-18

Zeer tevreden! Het pakketje was erg mooi ingepakt!

Anita beoordeelde op 2018-08-28

Heb een kaartenbox met super leuke kaarten besteld, voorzien met mijn eigen logo! Dit maakt het nog leuker om een pakketje te versturen. Super blij met de service en het resultaat

Marije beoordeelde op 2018-08-23

Ik heb 50 prachtige ansichtkaarten besteld, voorzien van mijn eigen bedrijfslogo. Een hele leuke en originele manier om mijn bedrijf onder de aandacht te brengen. Niks leuker dan een kaartje ontvangen, toch? De kaarten zijn prachtig, ik ben er heel blij mee!

Marije beoordeelde op 2018-07-22

Makkelijk te bestellen, leuke producten, goede kwaliteit en mooi verpakt. Echt een kadootje voor mijzelf. Aanrader!

Amanda beoordeelde op 2018-07-20

Niet alleen een prachtig, handgemaakt product en netjes en volgens afspraak geleverd, maar ook een feestje om uit te pakken. Prachtig ingepakt en voorzien van een persoonlijk briefje. Zo zie je het niet vaak.

Bea Mantel beoordeelde op 2018-07-20

Persoonlijk geschreven adressering, persoonlijk kaartje in de verzending. Daarnaast had ik aangegeven dat het een spoedbestelling betrof (ik was zelf te laat met bestellen). Nynke heeft dit zeer goed opgepakt, zelfs eerder dan verwacht, is mijn bestelling gearriveerd.

Carolien profijt beoordeelde op 2018-07-19

Nynke maakt bijzondere items waar je als onderneemster echt vrolijk van wordt!
De weekplanner is ideaal en de kaarten hebben veel schrijfruimte! Heerlijk omdat je dan geen rekening hoef te houden met de adreslijn. En als je je bestelling ontvangt, is het gewoon feest, omdat het zo mooi ingepakt is en er een lief kaartje van Nynke bij zit! Echt een aanrader!

Claudia Lassche Administratieve Diensten beoordeelde op 2018-07-16

De bestelling kon ik ophalen en was als een cadeautje verpakt. Nynke schenkt echt aandacht aan je bestelling.

Wendie Hagendoorn beoordeelde op 2018-07-16

Prachtig visitekaartjesmapje en supersnel geleverd!