Frans Lebretlaan 42
3314ED Dordrecht

Simon beoordeelde op 2019-01-14

Deskundig advies via chat, goedkoop en razendsnelle levering! Een vaste klant erbij!

Romano Francesco beoordeelde op 2018-12-23

Meneer Arend Langendam stuurt mij een mail dat hij Tropic Marin producten ter vervanging van slecht geleverde andere producten van Ocean Store opstuurt.
Blijkt dat hij precies hetzelfde ondeugdelijke spul als de oorspronkelijke bestelling opstuurt.Na eenvoudig onderzoek blijkt eveneens dat Tropic Marin zulke producten niet eens in het assortiment heeft.Ik zal Tropic Marin dan ook inlichten over deze dubieuze handeling van Arend Langendam.
Ik waarschuw toekomstige klanten dan ook voor deze vage webshop waar je niet eens een account kunt aanmaken.
Onderstaand een citaat van de misleidendende email v.w.b. deze order gemaild door Arend Langendam.

"Laat me even weten wat je vindt van de uitstromers van Tropic Marin. Die ga ik anders hier ruimschoots op voorraad leggen als die kwalitatief wel goed zijn. Volgens mij kan jij dit namelijk als meubelmaker en lindehouten uitstromer ervaringsdeskundige zeer goed beoordelen.
Arend Langendam

Zoals u ziet pure manipulatie en misleiding op de persoon gericht.

Wordt vervolgd!!

Kirsten Lindeboom beoordeelde op 2018-12-13

Zeer tevreden. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Het product werd op tijd geleverd en was goed verpakt. Ik ben heel blij en ik zou zeker weer wat bestellen bij deze webshop!

Ricardo beoordeelde op 2018-12-05

Na elke bestelling altijd tevreden. Snelle service en aardig personeel.
Zeker een aanrader.

Remy beoordeelde op 2018-11-30

Heel erg tevreden. Enorm assortiment en supersnel geleverd!

Chris beoordeelde op 2018-11-16

Arend is een Aardige behulpzame en klantgerichte man met goede service ,top !!!!
Mooie product overzicht en webshop voor beginnend en ervaren aquariaan met scherpe prijzen en goede producten

W. ter Horst beoordeelde op 2018-11-10

Op de website staat voor 16.00 uur besteld morgen in huis ik dus bestellen en na de betaling krijg ik keurig in beeld dat de zaak pas weer na drie dagen open is en mijn spullen verstuurd waardeloos ik koop hier nooit meer iets. Snel de website aanpassen maakt het overigens niet goed. Niet reageren op mijn mails is ook een manier van communiceren, mijn bestelling is hierbij geannuleerd graag mijn geld terug.

Zoeter H. beoordeelde op 2018-11-05

Heel tevreden , snelle levering , super service . Een aanrader .

Leffering beoordeelde op 2018-10-24

Goede prijs snelle.levering altijd correct aanrader

jan wittevrongel beoordeelde op 2018-10-21

snelle levering . groot aanbod . zeer tevreden . zal nog bestellen bij jullie

Mieke beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering, democratische prijzen en ze antwoorden snel op je vragen.

Proveniers beoordeelde op 2018-10-08

Al vaker wat besteld en altijd snel en netjes geleverd top service

rl de vreugd beoordeelde op 2018-10-08

reeds diverse bestellingen gedaan , en altijd snelle levering tegen concurerende prijzen. ik ben zeer tevreden .
rl de vreugd

Britt beoordeelde op 2018-10-05

Onvriendelijke klantenservice.

Reactie van Ocean Store:
Wij hebben geen enkele klant met de naam Britt in ons systeem. Om welke bestelling / ordernummer gaat het? Kunt u aangeven in welk opzicht u de Klantenservice, Nazorg en garantie als negatief heeft ervaren?

Huybrechts Robert beoordeelde op 2018-09-27

Al meerdere malen een bestelling geplaatst .
Telkens snel en correct afgehandeld .
Aanrader !

Leo beoordeelde op 2018-09-22

Na een degelijk advies via de telefoon heb ik voor een goede prijs een eiwitafschuimer: Deltec 600i besteld. Deze werd binnen 24 uur afgeleverd (op zaterdag!)
De afschuimer overtreft absoluut mijn verwachtingen.
Ook bij eerdere aankopen goed advies en snelle levering. Zeker aan te raden

TB beoordeelde op 2018-09-18

Erg tevreden.Snel en heel duidelijk mbt wanneer de bestelling werd verzonden e.d.

wendy vandevelde beoordeelde op 2018-09-16

ik had perongeluk 2x maal betaald en ze gingen het terug storten en niks van gezien zeker geen aanrader

Jan H beoordeelde op 2018-08-23

Zeer vriendelijke hulp met een bestelling en problemen worden snel en adequaat opgelost, Mooie website met heel veel spullen tegen scherpe prijzen, ik kom zeker bij ze terug, Ik ben zeer tevreden.

John Beijk beoordeelde op 2018-08-17

Super service, snelle levering en goedkoop in verhouding met andere (zee)aquariumwinkels!