Frans Lebretlaan 42
3314ED Dordrecht

Martin beoordeelde op 2019-05-16

Prima ervaring, alles keurig op tijd en goed verpakt. Niets dan lof!

Jan beoordeelde op 2019-05-10

Prima zaak, altijd de volgende dag geleverd en contact via whatsapp gaat snel!
Verschillende shops al bij besteld, maar Ocean Store is de favoriet!

P. Laporte beoordeelde op 2019-05-10

Heb deze webwinkel gevonden via internet. Heel tevreden over de vlugge verzending en vooral de scherpe prijzen. Zal hier zeker nog bestellen in de toekomst. Een aanrader.

johnny de meester beoordeelde op 2019-05-10

snelle verzending alles was top

Pieter De deyne beoordeelde op 2019-05-09

Altijd snel in huis

Patrick O beoordeelde op 2019-05-08

Prima service !
Keer of 5,6 besteld hier en altijd alles netjes afgehandeld.

Tom beoordeelde op 2019-05-08

De beste online aquariumwinkel die ik ken. Na een bestelling te hebben gedaan en hier een aantal dagen niets van gehoord te hebben. Contact op genomen. Bleek dat deze beste mensen me diverse keren hadden geprobeerd mobiel te bereiken. Maar door technische redenen lukte dat niet. Omdat een product tijdig niet voorradig was werd mij de grote variant opgestuurd en de kosten die namen ze ook nog eens op zich. Een dikke pluim voor deze winkel.

Frank beoordeelde op 2019-05-08

Vandaag besteld morgen in huis staat er. Na 4 dagen heb ik nog niets! Heel slecht!!

Dennis beoordeelde op 2019-05-05

Super goede prijzen en service. Kan ze alleen maar aanbevelen.

Nico de Kok beoordeelde op 2019-05-05

Snelle levering is prima. Ook mailtjes worden vlot beantwoord. Zeker een aanrader voor toekomstige bestellingen.

Van Wayenburg beoordeelde op 2019-04-19

Snel geleverd en goede service achteraf. Zou er zeker naar toe teruggaan. Hartelijk dank!

René beoordeelde op 2019-04-19

Top bedrijf, en de juiste service. Op woendag om 16.00 uur een opvoerpomp besteld en Donderdagochtend al in huis. Perfect

Kenny beoordeelde op 2019-04-17

Eenvoudig en vlot bestelling kunnen plaatsen. Uitleg bij sommige producten zou iets beter/uitgebreider mogen zijn

Reactie van Ocean Store:
Hallo Kenny, hartelijk dank voor deze review. Uiteraard werken we dagelijks aan verbetering van de website op vele vlakken. Mocht u een artikel tegenkomen waar de uitleg te marginaal is dan horen wij dat uiteraard graag zodat we dit direct aan kunnen passen. Veel plezier met de geleverde goederen.

Earl Radius beoordeelde op 2019-04-05

Zo een persoonlijke service bij een bedrijf wat zoveel werk verzet en dan toch de tijd heeft om je te begeleiden en prima adviezen te voorzien. Daarnaast nog stukken goedkoper dan andere aanbieders en als 99% op voorraad dus de VOLGENDE dag al in huis...Voor mij niets anders meer... Ocean Store .. Great Service and more...

Theo de Bruijn beoordeelde op 2019-04-04

Goede en snelle levering.
Producten voldoen aan de verwachting.

Leen beoordeelde op 2019-03-26

heb alleen maar positieve ervaringen met Ocean Store
al verschillende artikelen besteld snelle en goede levering
heb een maal een defecte opvoer pomp gekregen. Werd direct omgewisselt
ga hier zeker nog meer bestellen.

Bert beoordeelde op 2019-02-15

Erg tevreden over levertijd en communicatie.
Ik had nog een los onderdeel nodig voor een filterpomp welke ik nergens kon vinden. En een compleet nieuwe aanschaffen zou jammer zijn geweest.
Uieindelijk heeft Ocean Store dit ondeedeel speciaal voor mij besteld bij de leverancier en ook nog eens kostenloos met mijn bestelling mee verzonden.
Top service!

Milan beoordeelde op 2019-01-29

Super winkel, zeer tevreden over de klantvriendelijkheid! Bestel meerdere malen mijn producten hier, Som maakt buiten de schuld van de winkel er een potje van. Ge-e-maild, meteen reactie en een oplossing! SUPER!!

Gwendo beoordeelde op 2019-01-26

Super snelle levering ook op vragen wordt snel gereageerd prijzen zijn ook goed.
Ik zeg een aanrader zeker voor herhaling vatbaar

Simon beoordeelde op 2019-01-14

Deskundig advies via chat, goedkoop en razendsnelle levering! Een vaste klant erbij!