Ocean Store
Ocean Store, te Dordrecht is een jong en dynamisch bedrijf waar mensen werken met een passie voor zeeaquaria. Met de grootste zorg worden de beste (zee)aquarium apparatuur voor u samengesteld. In de toekomst hopen wij ook een fysieke winkel te openen voor het leveren van levende haven zoals de mooiste vissen en koralen. Wij delen graag onze passie met u en proberen dat ook nog eens voor een zo laag mogelijk prijs te doen.

Zoals op meerdere plekken op onze website terug te vinden is, garanderen wij 100% de laagste prijs. Het gaat hier dan wel om 100% de laagste prijs van Nederland.

Middels een chat op onze website kunnen wij u gemakkelijk en kosteloos van raad en daar voorzien met betrekking tot de aanschaf van zeeaquarium apparatuur of het verhelpen van een probleem bij uw (zee)aquarium. Tevens zitten wij vrijwel de gehele dag achter onze email zodat wij u snel kunnen antwoorden.

De zekerheden van https://zeeaquarium-winkel.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016