Frans Lebretlaan 42
3314ED Dordrecht

John beoordeelde op 2019-09-19

Super winkel, snel geleverd ( volgende dag ), mails super snel beantwoord !!
Ofterwijl een topper!!!

Curd Van Volsem beoordeelde op 2019-09-04

Super service. Op donderdag besteld en vrijdag al geleverd in Belgie. Groot aanbod, etc..... Gewoon Top !!!

Adrie Westerveld beoordeelde op 2019-09-04

Ocean store is gewoon een top winkel, komt alles na wat ze beloven . soms nog wel meer dan dat en krijg je gewoon een beter artikel voor dezelfde prijs . blijf zeker nog zo lang ik de zeewater hobby heb , klant bij deze winkel.

C odijk beoordeelde op 2019-07-29

Uitstekend snel geleverd en product naar wens boven verwachting mails worden ook beantwoord een tevreden klant erbij ik bestel vaker

Freddy beoordeelde op 2019-07-11

Ik bestel vaak bij ocean store snel en makelijk en top service

C. Burger beoordeelde op 2019-07-10

Ruim aanbod, goede prijs en snel en netjes geleverd.

Kees Voskamp beoordeelde op 2019-07-09

Zeer goede ervaringen met Ocean Store en de prijs is bij mijn weten altijd de goedkoopste. Goede klanten service en mogelijkheid om het op te halen als je er vroeg bij bent

Theo van Noort beoordeelde op 2019-07-09

Altijd een goeie prijs/kwaliteit en heel snelle levering.
Zeer goede zaak !

van Schaaik beoordeelde op 2019-07-09

We zijn heel vriendelijk en snel geholpen !
Echt een aanrader !

Jonathan van Dyk beoordeelde op 2019-07-09

Ordered here a couple of times and haven't been let down once. Fast delivery and professional response team if there ever is a problem. I'll be ordering here in the future.

Theo Kerklaan beoordeelde op 2019-07-04

Oceanstore werkt snel.
En alles voor een interessante prijs.
En mocht er iets mis zijn is Arend de eerste die met oplossing komt.

Eric beoordeelde op 2019-06-30

Enkele artikelen die niet in het reguliere programma zitten besteld (moesten dus speciaal voor mij besteld worden). Ging supersnel, had alles binnen enkele dagen in huis tegen scherpe prijs en goed verpakt. Ik ga zeker nog meer bestellen bij deze firma! Communicatie verloopt ook prima per email. Snelle reacties.

Micha beoordeelde op 2019-06-26

Klantvriendelijk, goede service en kennis van zaken. Ik mocht iets ophalen bij ze terwijl het een webshop is. toen 1 van de 3 heat controllers een montage fout had is er al een nieuwe opgestuurd voor ik de mijne terug gestuurd heb. veel technische kennis en altijd een eerlijk en snel antwoord

Martin beoordeelde op 2019-05-16

Prima ervaring, alles keurig op tijd en goed verpakt. Niets dan lof!

Jan beoordeelde op 2019-05-10

Prima zaak, altijd de volgende dag geleverd en contact via whatsapp gaat snel!
Verschillende shops al bij besteld, maar Ocean Store is de favoriet!

P. Laporte beoordeelde op 2019-05-10

Heb deze webwinkel gevonden via internet. Heel tevreden over de vlugge verzending en vooral de scherpe prijzen. Zal hier zeker nog bestellen in de toekomst. Een aanrader.

johnny de meester beoordeelde op 2019-05-10

snelle verzending alles was top

Pieter De deyne beoordeelde op 2019-05-09

Altijd snel in huis

Patrick O beoordeelde op 2019-05-08

Prima service !
Keer of 5,6 besteld hier en altijd alles netjes afgehandeld.

Tom beoordeelde op 2019-05-08

De beste online aquariumwinkel die ik ken. Na een bestelling te hebben gedaan en hier een aantal dagen niets van gehoord te hebben. Contact op genomen. Bleek dat deze beste mensen me diverse keren hadden geprobeerd mobiel te bereiken. Maar door technische redenen lukte dat niet. Omdat een product tijdig niet voorradig was werd mij de grote variant opgestuurd en de kosten die namen ze ook nog eens op zich. Een dikke pluim voor deze winkel.